![]() |
wat is luxe voor jou?
Dus niet datgene dat in de vandale of een andere woordenboek staat, maar de betekenis die "luxe" voor jou is.
|
Met niet meer moeite dan een hoofdknik al je behoeften kunnen laten bevredigen. :cool:
|
dat je ergens meer dan genoeg van hebt dat je niet op hoeft te letten
bv 200 muntjes van 1 discotheek bijhebben is op dat moment luxe |
Gouden deurklinken. (y)
|
alles wat ik nu tot mijn beschikking heb :D
|
Iets materialistisch wat ik als positief ervaar en niet gewoon is voor mij
|
Iets wat ik krijg/kan doen, terwijl dat normaal niet kan.
|
Citaat:
|
Iets wat niet echt nodig is, maar wel ontzettend handig en fijn. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
me heerlijk voelen zonder enige zorgen: een lekker warm bad vol met schuimbubbels. daar kan ik me erg rijk in voelen.
|
noodzakelijk
|
Luxe is voor mij net iets meer dan nodig is, iets wat extra is en daarom net iets meer.
|
Luxe... Ites dat ik normaal niet heb maar op dat moment baat bij heb. Dat kan sociaal, materieel of emotioneel zijn.
|
weer alles kunnen wat ik eerst ook kon...
|
tv, radio, computer, DVD, video
allemala luxe je kan best zonder als je zou willen |
voor mij is luxe als ik alle mensen waar ik om geef bij me heb,en op en top gelukkig ben(oef wat klinkt dat afgezaagt :o )maar ik vind een groot huis een een grote tv geen luxe.wat mij betreft heb ik echte luxe al een tijd niet meegemaakt.
ter verduidelijking:mijn mening over luxe baseer ik op de velen mensen op de wereld die niet bij die mensen kunnen zijn.En die niet dat gelukkig gevoel hebben ervaren(en wat klinkt dit slap en nichterig zeg :o maarja het is toch het forum dus, niemand kent me) |
Citaat:
en wie dat wil is ziek ;) |
Citaat:
|
Al het prettige waar ik zonder kan.
Vermoedelijk kan ik niet zonder luxe. Dus... luxe hebben is geen luxe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Huis met tennisbaan en zwembad en dan de hele dag nix doen. Cocktailtje erbij (y) :D
|
Zo'n kuuroord waar je allemaal massages en zo hebt en baden.
|
Citaat:
(komt alleen niet zo vreselijk vaak voor helaas :o ) |
een half uur door onze achtertuin wandelen
en dan bedoel ik geen rondjes |
Goede gezondheid: een paar dagen geen pijn, en goed kunnen slapen.
|
Mijn luxe is materieel. Ik weet niet of dat bij iedereen het geval is? Sommigen antwoorden ook met gezondheid en vrienden en dergelijken.
Maar luxe voor mij is iets materieels, namelijk een warm, zacht bed aan het eind van een nutteloze, moeizame en vooral vermoeiende dag. (y) |
Alles kunnen kopen zonder na te denken.
Alles weten |
Luxe is: Vrijheid waarin wij leven..maar ook aan iemand vragen of die iets wil halen en het vervolgens ook doet..
|
kunnen doen waar ik zin in heb zonder me er schuldig over te voelen
|
op dit moment is vrije tijd geen overbodige luxe..... stresssssssss
|
Ik kan met de beste wil van de wereld voor mezelf luxe echt niet definïeren.
|
Alles hebben wat ik nodig heb en meer.
|
even niet aan alle shit hoeven denken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alles wat ik nu tot mijn beschikking heb is tot zo verre luxe. Maar wat er als eerst bij me opkomt bij het woord luxe zijn grote dure villa's met zwembaden, 20 kamers en natuurlijk 4 auto's.
|
Kunnen voor mij al hele kleine dingen zijn. Als ik bijvoorbeeld naar het station wordt gebracht, en niet met de tram/bus hoef, dan denk ik 'luxe' :)
|
Materialistische dingen kunnen kopen zonder je zorgen te hoeven maken om het geld
|
Zonder op het knopje te hoeven drukken/te wachten voor de stoplichten om vervolgens zo te kunnen doorrijden :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker vaak uitslapen, rond 2 uur 's middags beginnen met je werk, zwembad in de achtertuin en zwembad binnenshuis
|
Op vakantie gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |