![]() |
The Bar
Nog geen enkel topic over 'the bar'? is het zo 'NOT' dan?
|
khad het net ffiez gekeken.. lijkt me niet echt super veel aan. kga er vast wel een x ff drinken met paar vrienden maar geweldig lijkt 't me niet
|
Lijkt me nogal hopeloos programma....
|
is dat dan al??
naja, het lijkt mij iig niks |
wat is the bar?
|
The Bar is het nieuwste realityprogramma van Yorin. Twee ploegen strijden 11 weken lang om de hoogste omzet in twee afzonderlijke bars.
Ik vind het persoonlijk een belachelijk idee. Heeft Yorin nu nog niet door dat reality-tv compleet uitgemolken is?!? |
Ik moet zeggen dat het idee/concept nogal omslachtig klinkt. Er is wederom te lang over nagedacht.... net als met de bus.
|
Het lijkt mij echt verschrikkelijk!!! Die reclames alleen al... :rolleyes: Ga er dus ook geen seconde naar kijken.
|
the bar
zuigt |
Citaat:
|
ach...je moet toch wat he
|
nog nooit gezien....
kloop er vaak langs hier in r'dam en het ziet dr nie echt uit als een gezellig cafe, tis echt gewoon voor de tv gemaakt....das 1 reden ook dat ik er niet naar binnen ga, je komt met je kop op tv en de gezelligheid is er volgens mij ook te gemaakt...de gasten zijn zichzelf niet, maar doen interessant voor op tv.. |
blegh het zoveelste mislukte realityprogamma
|
Leuk idee, slecht uitgevoerd
|
Citaat:
|
The Bar is het nieuwste realityprogramma van Yorin. Twee ploegen strijden 11 weken lang om de hoogste omzet in twee afzonderlijke bars.
(schreef ik ook al eerder) |
beetje heel erg zinloos...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |