![]() |
Nieuwe poging tot een mooi gedicht... :/
DIEF EN DUIVEL...
En de dood kwam en de duivel nam hels tevree de gauwdief mee maar die boef smeekt zo droef Ach uw laagheid geef mij respijt Eén dag maar en ik sta klaar En satan wat moe stemt domweg toe Eén dag later komt de kater Wel potdamme nergens vlammen Weg is de zwafel het lag op tafel Weg zijn de veren pek om te smeren Ik ben verneukt (L:)L) mijn oneer gedeukt Hoe kan ik naar believen nog aan mijn hel bouwen als ik zelfs de dieven niet meer kan vertrouwen... Best leuk... normale gedichten schrijven :P |
hehehe :)
|
Mooi als in grappig.
|
doet me een beetje aan een kinderliedje denken...vind het wel grappig maar een beetje van laag niveau en teveel gerijmd...
|
Hoe kan ik naar believen
nog aan mijn hel bouwen als ik zelfs de dieven niet meer kan vertrouwen... Vind ik een mooi stukje. Verder vind ik het wel leuk, maar te veel gerijmd inderdaad(potdamme is geen woord :p ). |
Pfft, I don't care about y'all are saying :P
Nee, het maakt niet uit... maar hij is nu wel in het Nederlands :) Daar ging het voornamelijk om. |
Citaat:
hm, jammer dat je de feedback niet echt aanneemt, daar kan je alleen maar van leren toch? |
Citaat:
Ik ben nou ook al bezig met een andere :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
is leuk gedaan! niks op aan te merken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |