![]() |
Battle royale....
Er is zon film dat heet battle royale. Het gaat over dat klasgenoten bij elkaar op een onbewoond eiland worden gezet. Ze krijgen allemaal wapens en moeten elkaar binnen 3 dagen afmaken. Als er na 3 dagen eentje overblijft is die de winnaar. Als er meerdere personen zijn gaat iedereen dood. In die film heb je dus allemaal verschillende personages. Sommige plegen zelfmoord, andere worden gek, sommige proberen te ontsnappen, andere worden erge moordenaars.
Stel dit zou bij jou en je klas het geval zijn. Wat voor soort persoon zou jij worden? En welke acties zou je uitvoeren? Ik zou denk ik heel veel bidden en wachten tot iemand mij doodschiet. |
Zelfmoord.
|
op het juiste moment toe slaan.
|
Dat lijkt me echt een vreselijke film !
Ik geloof dat ik best wel redelijk wat overlevingsinstinkt heb, maar het leven van iemand anders ontnemen, neehj ik geloof niet dat ik dat kan. In zo'n situatie zou ik gelukkig nooit zitten, dus ik kan hier echt niet over oordelen. Net zoiets als die moeder die moet kiezen tussen haar twee kinderen omdat anders allebij de kinderen worden afgeschoten.... gruwelijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
-> Dk
|
Zelfmoord of eerst zoveel mogelijk mensen afmaken en dan zelfmoord plegen.
|
Een gezellig hutje bouwen met geitjes ennuhh een tuintje enzo :) en dan dikke hekken eromheen :p en dan wapens maken en steeds wachten tot er iemand komt, en die dan proberen dood te maken.. want dan maak je allleen maar mensen dood die jou dood willen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou iig een aantal van mijn klas toch niet kunnen doden, dus eerst probeer ik zoveel mogelijk, en als alleen die over zijn, zelfmoord
|
:p kheb genoten van de film, tis natuurlijk nie echt he ;)
(zakje chips en glaasje cola erbij) ik zou gewoon op CS-mode gaan --> RUSHEN, go go go.... enemy spotted :D kill and attackie :p |
Citaat:
Ik heb de film niet gezien, maar hij lijkt me interressant. |
nou, wie zou ons dan komen vermoorden?? we zijn als klas een hechte bende, en we hebben wapens, laat ze maar komen, we sluiten gewoon een pact dat alle 'buitenklassers' (de mensen die ons na afloop komen vermoorden) naar de 7e hemel gaan
Nobody fucks with me and my class!!! |
Leuk topic. :)
Ik zou diegene zijn die stiekem vanachter de bosjes toekijkt terwijl jij in mijn boobytrap loopt. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me juist prettiger in de wetenschap dat het hele goede vrienden zijn. Samen dood, hetzelfde lot ondergaand.
|
aangezien ik in mijn oude klas geen echte vrienden had, waarmee je dagelijks omgaat (uiteraard wel mensen met wie je elke dag wel ff praat of iets dergelijks) zou ik ze allemaal uitmoorden met moeite uiteraard want ik ben geen moordennaar :)
maar ik ken die film.... en als je zag wat voor belachelijke wapens sommige kregen (koekepan, zaklamp, zwitserszak mes etc) gaf ik mezelf weinig kans :D |
Dat is een zeer, zeer gave film. Dat 'ie in het Japans gesproken wordt leek me in het begin zeer vervelend maar daar heb je na 2 minuten geen last meer van.
Wat ik zou doen? Geen flauw idee, zie ik dan wel. |
Citaat:
|
Ik had meer van de film verwacht.
Wat ik zou doen weet ik niet. Dat licht waarschijnlijk aan het wapen dat ik dan zou krijgen. |
Ik wordt denk ik gek.
Ik denk dat ik zou proberen mijn vrienden te beschermen en mensen die ik minder mag, als het moet, vermoorden (als ik daar geestelijk toe in staat ben). Hangt er ook een beetje vanaf wat je onder mijn klas verstaat: heel 6VWO, of bijv alleen mijn mentorklas? Maar ik hoef denk ik sowieso niet te winnen, zou toch niet kunnen leven met dat schuldgevoel. Hoewel, misschien ben ik ook wel niet zo'n held en doe ik wel gewoon alles om te overleven. Denk het niet, maar je weet maar nooit. |
dat ligt eraan of er voedsel te vinden is :evil:
|
Me drie dagen lang verstoppen natuurlijk.
|
Hehe gave film (y)
mm met een mes iedereen openslashen harr harr |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou denk ik vluchten en ergens hulp halen.
|
Citaat:
|
bij mij.
ik eet slangen met ontbijt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Slice and dice
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow nog ff vergeten te melden. Iedereen op dat eiland heeft een halsband om als iemand probeert te ontsnappen zal die halsband exploderen :D
|
Citaat:
|
ik zou het een uitdaging vinden... ik zou iedereen bruut slachten :cool:
|
vluchten met zijn allen :)
mijn klas is cool |
Wauw die film wil ik zien.... :D
|
Ik zou gaan moorden als een gek.. Ik ben de moeilijkste niet hoor :evil:
|
waar kan ik die film kijken huren downloaden of zo