![]() |
[TK] Enkele CD's, DVD's en Boeken
.
|
Children of Bodom - Follow The Reaper
Cradle of Filth - Midian Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misantrophia (in doosje + poster) hier ben ik wel geinteresseerd in maar vind 8 euro toch wat te duur... |
goede prijs voor cd incl. porto,
als het niet van die gaye bands waren had ik ook wat gekocht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ěk bied 5 euro voor die van Rage Against the Machine
|
Sinds wanneer is 8 pleuro te duur?
|
aangezien je nieuwe cds voor 12 a 13 euro kan krijgen. :p
|
Citaat:
|
heb je Children of Bodom nog? die wil ik dan wel van je kopen!
Genesis |
Heb anders ook nog "Hatebreedeer" van COB..........heb zelf niet veel meer behoefte aan, moch je hem willen kopen..........
|
Misschien is het handig om de cd's die je verkocht hebt van je lijstje af te halen. :o
|
ik wil wel die covers en inlays van nirvana..
ik heb ze gebrand namelijk:P |
Gorefest - Erase wil ik wel hebben. Is die nog aanwezig?
|
ik wil die van dimmu wel post me en we worden het eens over de prijs kusjes morgaine
|
Nirvana - Dumb
Nirvana - The Last American Concert Heb je foto's van die 2? En 5 euro is wel duur, aangezien met verzendkosten het rond de 9,- word :/ |
LAC
http://www.cd-bootleg.com/last.JPG Dumb: http://www.digitalnirvana.net/bootog...ges/dumbfc.jpg Maar bedenk me net dat ik geen geld kan overmaken :X |
Zijn die 2 nirvana cd's nog te koop?
Zou ze erg graag willen hebben.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb erase en soul surviver al zo'n 2 jaar in bezit.... edit: sorry ff niet goed begrepen wat je precies zei :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's zo'n gave cd! (ben jij trouwens Ruud van ZwareMetalen?) |
Ik ken alleen Total Eclipse (Demo uit 1999). Ook erg gaaf. Ik moet Terror Propaganda maar eens uit gaan proberen.
Heb je de demo zelf? Zo ja, is dat wat? Terror Propaganda (en Total Soul Rape) zijn iig erg goed. Ik ben idd Ruud van ZM, je zag het zeker aan het lijstje CD's? : ) Onder andere ja, en aan de site in beide sigs |
Citaat:
|
Die AIC heb ik nog niet origineel.
Belang bij |
Citaat:
zal ik het overmaken op je rekening? mail me ff (wortelbeer@hotmail.com) |
Ik heb wel intresse in die Ancient... kijk hier alleen nooit dus mail naar dzouwe(a)hotmail.com
|
ik heb niet gelezen of er al iets verkocht is of wat dan ook. Ik ben iig geinteresseerd in
Alice in Chains - Dirt Nirvana - From the Muddy Banks of the Wiskah Silverchair - Freak Show ik heb je op msn toegevoegd.. ik ben ik@iskwijtgeraakt.nl, ICQ 62516674 ik ben hier niet zo regelmatig, dus add of mail me even als je nog iets hebt |
He,
Zou je mij nog even kunnen emailen met je gegevens? Door een Outlook-crash is alles verwijderd... Beetje jammer die kut-cd trouwens... |
Citaat:
|
Kinky sessions... is dat pr0n? Zo ja, jammer dat het DVD is, als het een videootje was wilde ik het best kopen voor 2,50 :bloos:
Je hebt ik elk geval pm en mail over Satyricon - Megiddo! Groet, Kevin |
Ja ik heb je mail ontvangen, en ook al teruggemaild. Prima dat je de cd morgen op de bus doet, aangezien ik pas net thuis ben en de brievenbussen al over een half uurtje geleegd worden ga ik het denk ik vandaag niet meer redden. Maar morgen ben ik vroeg thuis, dan fiks ik het dan wel!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |