![]() |
dromen zijn bedrog ?
:eek:
langzaam sluit je me in mijn armen. de kou die er net nog was word vervangen door warmte de rest van de wereld vervaagt en jij, alleen jij, bent hier ... bij mij wij alleen, wij samen je lippen zijn warm en de kus is onvergetelijk langzaam open ik mijn ogen het is een droom ...we verschillen teveel! kritiek = gewild ben net begonnen met echt dichten en wil zoveel mogelijk gedichten maken die ook echt mooi zijn dus veel kritiek gewenst yhnx flo |
heb nog tweede waar ik graag kritiek op wilzzzzzzzzzz
is wel in engels maar goed : you were so fare but you gave the love no hope and so you went back and I had to lett you go I miss you I'm getting grazy I dont know where to go my life with you is over I'm livind you behind to the rest of my life thnx flo |
Mkay gedicht 1:
Eigenlijk best slecht. Het idee is goed, je gebruikt simpele woorden maar je moet er een ritme in zien te vinden, als ene lied. In gedicht 2 doe je dat een stuk beter, maar je moet in 1 dus je zinnen wat proberen op dezelfde lengte te houden. Ook zou er enigzins een rijm in moeten zitten, want echt poetisch is dit niet bedoeld, en ik denk dat dat het wat mooier maakt. Toch goed geprobeerd. gedicht 2: Veel en veel beter, leest goed weg en is eigenlijk gewoon goed geschreven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |