![]() |
Wat voor een type mens kun jij totaal niet uitstaan?
Ik:
mensen die ervan overtuigd zijn dat ze bij de intellectuelen/elite/rijken van het land horen en je daar op alle mogelijke manieren proberen van te overtuigen (een hyacinth typetje (van keeping up appearances) dus) mensen die totaal geen rekening houden met anderen door muziek keihard aan te zetten in de trein/bus/metro, te spugen in openbare gelegenheden (vind t al erg als t buiten komt, maar helemaal in de metro zoals ik net zag :(), enorm hard door hun mobiele telefoon gaan kletsen of het volume van hun mobiele telefoon op de hoogste stand gezet. Mensen die zonder reden een grote bek op zetten, voorkruipen in de rij, niet aan de kant gaan op een smalle stoep maar zich alleen maar extra breder maken. nahja, eigenlijk teveel om op te noemen :) maar ik laat t hier maar even bij. |
Volgens myn Levensbeschouwing lerares, zijn die dingen waar je bij andere mensen een hekel aanhebt, de 'schaduw' kant van je zelf. Iets dat je van je zelf, wat je probeert te onderdrukken.
Hoe het precies in elkaar zit, geen idee. Maar opzich wel een intressante theorie. |
Citaat:
Bij mij: mensen die alles doen om aandacht te trekken en zichzelf niet zijn om bij anderen in de smaak te vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een hekel aan gewelddadige typetjes. Mensen die een tram in stappen met een houding van: wie mij aankijkt krijgt een klap voor zn bek. Vervolgens geven ze de conducteur een grote bek en gaan jonge meisjes lastig vallen. Jammer dat ze op deze aarde rondlopen. :nono:
Ik heb trouwens ook een hekel aan van die oude mensen die denken dat ze respect verdienen alleen omdat ze oud zijn en zich boven alles en iedereen wanen. Nee, ik heb repsect voor iedereen maar ik heb niet meer respect voor iemand omdat die toevallig ouder is. Maar over het algemeen vind ik iedereen lief hoor. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Waar ik ook een hekel aan heb: (vooral oudere!) mannen die op je zitten te geilen zonder enige reden en je daar duidelijk niet van gediend bent, maar ze gaan toch gewoon door. :rolleyes: die mensen hebben een steekje los. |
Arrogante mensen.
Mensen die zichzelf promoten ten koste van anderen. Mensen die anderen manipuleren. Oneerlijke mensen. |
Citaat:
Laatst had ik trouwens zo'n mooi voorbeeld van iemand die respect eist om een vage reden. Iemand die perfect kon lopen (niet ouder dan 45) beval me op hoge toon even voor haar op te staan. Ik heb het gedaan, maar zo iemand stelt zich volgens mij toch een beetje te veel aan. |
Fietsendieven. Net in de "beveiligde" fietsenstalling op mijn werk loopt er een figuur rond die met een grote sleutelbos aan drie verschillende fietsen zit te rommelen. Heb ik er de bewaking maar op gewezen. Kunnen ze zelf niet opletten?
Maar voor de rest, vooral de mensen die Kruimel noemde. |
Mensen die zichzelf als de absolute norm voor alles stellen.
Prekende Christelijke types die hun geloof aan je op willen dringen. Mensen die klagen over van alles, waar wat aan gedaan kan worden, maar die er niets aan doen en blijven zeuren en zichzelf zielig vinden. |
Citaat:
|
Van die jongens en meisjes van 12 die roken en minirokjes dragen (de meisjes dan hè :) ) En verder ook die oudere die denken dat ze meer respect verdienen:
De ouderen van tegenwoordig? En van die patsers bah |
Naieve mensen
Mensen die menen dat ze tot de hogere behoren (streng) gelovigen asociale mensen achterbakse mensen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Domme mensen :mad:
|
Mensen die je elk moment van de dag achterna moet zitten om te zorgen dat ze eindelijk eens iets gaan uitvoeren. Ik heb net een heel jaar zo'n persoon meegemaakt, waarbij het meestal neer kwam op het feit dat een ander z'n taak ging uitvoeren.
Ik hoop niet dat dit nog es een jaar gaat gebeuren (HINT naar 1 bepaald persoon ;) ) En mensen die alleen maar 'scheldend' met je communiseren |
Achterbakse en naieve mensen ..
|
Citaat:
|
Mensen die altijd maar hetzelfde herhalen en dan verwonderd zijn dat je niet meer geïnteresseerd bent.
Mensen met veel vooroordelen. Mensen die zich beter voelen dan jij omdat ze populairder zijn. |
Arrogante mensen, politie, stadswachten.
|
mensen met stiekem gedrag, smiespelen en geheimzinnig zijn waarbij je de indruk hebt dat ze over je praten.. bij elkaar in de oren praten en dat soort dingen bluh bah bah
|
Ergo: Achterbaks. :P
|
Citaat:
Ja, ik kan me daar ook weleens aan ergeren. |
Mensen die zijn zoals ik...
Die zijn me veel te betweterig |
Arrogante mensen
Asociale mensen Geweldadige mensen Haantje-de-voorste-types Mensen die altijd verschrikkelijk vrolijk (en bij alles verschrikkelijk enthousiast/overdreven doen) of chagerijnig zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen die andere proberen te overtuigen van hun leefswijze om zodoende jou te bekeren.
|
wiggers kan ik niet uitstaan.
|
Naieve mensen, ze gaan me op een gegeven moment irriteren. En natuurlijk de mensen die mij naief noemen :P
|
Citaat:
|
Achterbaks (vooral grote groepen allochtonen die in het buitenlands praten... Ik heb geen problemen met allochtonen, er zijn een hele hoop goeie bij, maar als we hier in Nederland zijn wil ik wel Nederlands horen praten. (Aan Franse touristen heb ik dus OOK een hekel :mad: .... :p )
Irritant - dwz hard praten, snel praten, harde muziek waardoor ik mn eigen muziek niet meer kan horen, hyperactief bezemstelen die nóg slanker willen worden... :rolleyes: Gewelddadige GROEPEN - ik heb niet zoveel problemen met 1 gewelddadig persoon, want als ie ruzie zoekt kan die verder zoeken... Groepen zijn gevaarlijker ;) Generaliserende mensen - mensen die mij in het door HUN gemaakte hokje stoppen, mensen die alle christenen generaliseren als irritante prekers. Mensen die in een leuke discussie niet luisteren, gewoon hun eigen argumenten 12389382 keer blijven herhalen, alles ALTIJD tegenspreken, hoezeer de feiten anders wijzen... |
Mensen die teveel hebben van bepaalde eigenschappen. (gewelddadig, arrogant, bemoeizuchtig, enz)
|
Citaat:
|
Zoals iemand eerder zei, lui die volgens zichzelf gevaarlijk uit de ogen kijken, een grote bek hebben en meisjes lastigvallen.
Onderbouwertjes die op de fiets niet aan de kant gaan als ik bel. Hoe meer hoe erger, en als er een meisje bijfietst is het al helemaal een probleem dat je er even langs moet. En dan nog denken dat ze stoer zijn ook. Mensen die denken dat ze beter dan jij zijn omdat ze drugs gebruiken en toevallig een keer dronken zijn geweest. Mensen die constant mekkeren over de 'goede oude tijd' en menen te weten wat voor iedereen het beste is. Mensen die denken dat ze het zijn. Mensen die in golfjes rondracen met harde housemuziek. Meer weet ik zo snel niet. |
Citaat:
En natuurlijk spreken ze maar 2 woorden Engels: fuck you en vinden ze t normaal dat ik hen in het Italiaans of Spaans zou moeten uitleggen waar de dichtsbijzijnde coffeeshop is. En dan heb ik ook nog een hekel aan de Britse toeristen die net uit hun zwijnenstal zijn ontsnapt om hier de plaatselijke hoer belachelijk te maken, uit te schelden, vulgair tegen te doen om zich vervolgens vol te laten lopen met liters urinekleurig alcohol-bevattend drankje HAINEKEN geheten of Grolsjsjsjsj natuurlijk waarna ze nog even een grammetje wiet erbij roken om vervolgens kotsend met hun broek op hun knieën kruipend de weg naar hun hotel proberen te vinden onderwerg de ene naar de andere portiek onderzeikend. Alle andere toeristen zijn tof. :) |
Mensen die zeggen dat ze geen racist zijn maar wel een hekel aan allochtonen hebben. Lees: mensen die zeggen dat ze geen racist zijn omdat ze weleens bij de Chinees eten.
En mensen die zich verrijken ten koste van anderen natuurlijk. Lees: kapitalisten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Mensen die denken alles te zijn.
2. Rijke mensen die alles kunnen kopen wat ze willen. 3. Egoistische mensen. 4. Mensen die altijd wel iets op te merken hebben (minder sterke kanten) aan een ander. 5. Mensen die alleen aan zichzelf denken. 6. Mensen die andere mensen met een handicap stom/idioot vinden, en hun minderwaardig vinden. En nog een aantal |
Citaat:
|
Citaat:
a. zich te verrijken ten koste van anderen b. rijker worden dan de ander |
*ruikt een nutteloze discussie over kapitalisme die niet terzake doet in dit topic* :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |