Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   blowen of zuipen! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=60772)

Blenderhead 18-04-2002 21:30

blowen of zuipen!

sinds ik gestopt ben met blowen besef ik dat zuipen eigenlijk ook relaxed is. dat wist ik al maar zuipen geeft vrolijkheid... ik kan niet tegen mensen die na een joint ( of voor mijn part 10) een beetje stil voor zich uit zitten te kijken.

stelling bier is gezelliger.

ik kan nie ontkennen dat ik het blowen mis. tis af en toe wel relaxed om je zo te ontspannen. afgezien van het het feit dat veel bier drinken duurder is wil ik gwoon weten wrom je liever drinkt dan blowt of andersom. en geen gezeik over gezondheid....

gwoon stoned of zat zijn! wat kies je en waarom???

DrFreeman 18-04-2002 21:32

Bier, nog nooit geblowt, en ben het ook niet van plan, ik heb ergens in me gewoon een gevoel van softdrugs is slechter :o
(check me sig eens btw) ;)

Blenderhead 18-04-2002 21:37

Citaat:

DrFreeman schreef:
Bier, nog nooit geblowt, en ben het ook niet van plan, ik heb ergens in me gewoon een gevoel van softdrugs is slechter :o
(check me sig eens btw) ;)

ik zie duidelijk dat ik nie vroeg of je antwoord wou geven of het slechter is of nie.... maar goed... das jouw mening!

bij deze.... alleen voor mensen die blowen en zuipen! iig die het allebei wel es gedaan hebben!

Minni 18-04-2002 22:24

*denkt hard na*

Hmmmmmmm.... doe dan toch maar smoken, omdat dat het standaard gevoel is tijdens de lessen en op feesten vind ik het ook chiller en gezelliger met vrienden een joint roken. Drank is ook wel leuk, maar IMHO slechter voor je...

conclusie: wiet! :)

Queen Klazina Wok 18-04-2002 23:34

drinken

nare man 19-04-2002 01:06

Zuipen natuurlijk

beuk 19-04-2002 10:13

Ik rook niet, blow dus ook niet..
geen van m'n vrienden blowt..
en als student bier je gewoon :)

C r Y p S 19-04-2002 11:41

Vinnut allebei wel wat hebben. Voor de gezelligheid kan je beter zuipen denk ik (maar dan ook weer niet zoveel dat je knock-out op de grond ligt, dan ben je meestal ook niet zo gezellig :p ;)).
Maar soms is blowen gewoon superrelaxed. Bovendien, een gezamelijke lachkick heeft ook wel iets :D

saint 19-04-2002 14:47

Citaat:

C r Y p S schreef:
Maar soms is blowen gewoon superrelaxed. Bovendien, een gezamelijke lachkick heeft ook wel iets :D
het is vooral leuk als je een lachkick krijgt op plekken waar je serieus moet zijn zoals op school :p

maar bij het feesten vind ik drank toch echt leuker

eden6 19-04-2002 15:13

Drinken.

Ik ben niet zo in2 (soft)drugs en daar heb ik eigenlijk geen gegronde redenen voor. :D

Dus ik ga voor alcohol. Waarom? Omdat het lekker is (geen bier) en omdat het je gevoel versterkt en het dus indirect de sfeer bevorderd (als je vrolijk bent duh).

dopehead 19-04-2002 16:19

blowen ,stoned zijn is gewoon veel beter dan lam zijn omdat je je zelf veel meer in controle hebt.

!Fa!Ke 19-04-2002 16:56

Blowen :eek: is wel cool om met een hele groep gewoon een paar blows op te roken en daar wordt gewoon relaxed van, maar van drinken word je gezellig enzo, dus dat vind ik ook wel weer wat hebben...

concluse: Blowen en zuipen :rolleyes:

Copelanl)ia 19-04-2002 17:16

blowen!:> is veel diepgaander(vind ik relaxter) dan wiet vinnik, en ik vind het ook wel chill goedkoper!

als je zoals sommige mensen willen echt fuckin lam wil worden dan mot je best wel veel dough in je portemonnee hebben
(wat ik niet heb hehe) dus ik ga voor blowen.

Günther 19-04-2002 17:22

Citaat:

C r Y p S schreef:
Vinnut allebei wel wat hebben. Voor de gezelligheid kan je beter zuipen denk ik (maar dan ook weer niet zoveel dat je knock-out op de grond ligt, dan ben je meestal ook niet zo gezellig :p ;)).

idd :D

Jantje het Zonnekind 19-04-2002 17:23

Blowen heeft altijd op z'n minst enige diepgang, dan kan ik zonder mee te blowen, toch meelachen, omdat ik de blowershumor begrijp.
Zuipen heeft absoluut geen diepgang, je wordt er echt dom van en als ik niet meedrink, is er echt niks aan, de humor is van geen niveau.

Fuck zuipen
Fuck blowen ook maar, maar veeeeel minder :)

Gustav 19-04-2002 17:28

Blowen :D :cool: :D en tja... waarom?
omda ik nie (lees: amper, 1x per maand 2 glaasjes...) drink :p

Sennah 19-04-2002 20:16

blowen vind ik persoonlijk leuker.
ik word er relaxed van en hou er geen kater aan over, ben er nog nooit ziek van geweest of wat dan ook, van drank wel en dat is me wel eens slecht gevallen :)
dusss... ik ga voor blowen :)

Anal Avenger 20-04-2002 15:57

gewoon allebei :)

Locke 20-04-2002 16:29

Blowen vind ik leuker relaxed noem maar op ..

Stilo/Seek 20-04-2002 18:06

ik ben ook gestopt met blowen, ik word er persoonlijk slapjes van, bij drank word ik veel vrolijker en das veel gezelliger :)

Boogie 20-04-2002 18:15

ik zou voor zuipen kiezen omdat ik dat lekkerder vind

Klaine Je 21-04-2002 19:37

zuipen is lekkerder

harrie the 5th 22-04-2002 09:10

Als ik alcohol drink om het effect ga ik dingen doen die ik normaal nooit zou doen...

Als ik blow om het effect dan doe ik geen dingen die ik normaal nie zou doen....

conclusie: gaat het om het effect kies ik voor wiet

(als het om smaak gaat eerlijk gezegd ook :) )

dus : WIET!

PiNoW 22-04-2002 12:08

blowen, omdat ik niet zowveel geld heb :D, omdat samen blowen leuker is (vind iK) en ik drink zowizo bijna nooit.
blowen dus

Iotje 22-04-2002 13:01

Citaat:

birthmark schreef:
sinds ik gestopt ben met blowen besef ik dat zuipen eigenlijk ook relaxed is. dat wist ik al maar zuipen geeft vrolijkheid... ik kan niet tegen mensen die na een joint ( of voor mijn part 10) een beetje stil voor zich uit zitten te kijken.

stelling bier is gezelliger.

ik kan nie ontkennen dat ik het blowen mis. tis af en toe wel relaxed om je zo te ontspannen. afgezien van het het feit dat veel bier drinken duurder is wil ik gwoon weten wrom je liever drinkt dan blowt of andersom. en geen gezeik over gezondheid....

gwoon stoned of zat zijn! wat kies je en waarom???

Stoned!!!!!!!!!!!
Ik vind het zowiezo lekkerder en bovendien doet een persoon die o.i.v. van alcohol is dommere dingen dan een persoon die oiv thc is. Zie jij stonede mensen zwalken op straat zwalken, autoongelukken e.d. door gebruik van THC houdende middelen???

Bovendien is alcohol slechter voor je dan blowen.

Dus: Blowen!!!

Snees 22-04-2002 14:20

blowen, het effect is beter en het is minder slecht voor je.

Iotje 22-04-2002 14:41

Citaat:

snees schreef:
blowen, het effect is beter en het is minder slecht voor je.
Indeed!

tigran5 22-04-2002 17:51

Ik kies voor BIER EN ALCOHOL

Ten 1e: De meeste mensen in mijn omgeving drinken ook wat dan een gezellig en leuk effect kan verzorgen

Ten 2e: blowen is kut, ik ga me er kut van voelen maar dat is ieder voor zich.

Ten 3e: Toch die gezondheid, als je veel blowt (wat mensen na verloop van tijd gaan doen) gaat je geheugen achteruit en weet je soms niet eens meer wie jou bijvoorbeeld 5 minuten geleden heeft gebeld.

Skit the weed wil ik zeggen
Drank geeft genoeg plezier

punkrock-bastard 22-04-2002 18:42

Ik vind blowen relaxter maar zuipen gezelliger, alhoewel als je echt goed stoned ben dan is het ook wel gezellig!

Iotje 23-04-2002 16:55

Citaat:

tigran5 schreef:

Ten 3e: Toch die gezondheid, als je veel blowt (wat mensen na verloop van tijd gaan doen) gaat je geheugen achteruit en weet je soms niet eens meer wie jou bijvoorbeeld 5 minuten geleden heeft gebeld.

volgens mij is dat zwaar overdreven dat je na vijf minuen al dingen vergeet. Ik blow redelijk veel en m'n geheugen gaat er idd wel op achteruit maar alleen op het moment dat ik stoned ben . Wat ik wel merk is dat mijn tijdsbesef wel een beetje raar is maar dat ligt maar gedeeltelijk aan blowen. Ook word je er redelijk brak van, maar bij alcohol heb je dat ook en het is zelfs erger. Bovendien is alcohol slechter voor de gezondheid dan blowen.
Zie deze site:

http://www.alcoholvoorlichting.nl/page.cfm?news=34

En deze:

Dan heb je ook nog ditte:

Mollusc 23-04-2002 17:19

't Ligt eraan, als ik rustig met één of twee vrienden gewoon relaxed op de bank zit met een kopje thee en een film of voetbalwedstrijd ofzo, vind ik blowen wel heel erg relaxed. Als ik uit ga naar de kroeg vind ik drinken 'erbij horen'. Om te blowen moet voor mij de omgeving en sfeer een beetje intiem-gezellig zijn (met een paar goede vrienden dus), en niet massaal-gezellig zoals je dat hebt in kroegen en dancings, te veel vreemden ofzo.

Beide dus. Ligt aan de omgeving.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.