![]() |
Ex-Dinsdag
Welkom bij de laatste dinsdag van deze eeuw.
Bij deze.. is de dinsdag niets meer dan de lucht die we trachten in te ademen, elke dag. Het is niets meer dan woorden zonder betekenis. De dinsdag is verloren voor de mensheid, en zal niet spoedig terugkeren. De dinsdag bood nooit antwoorden op vragen, slechts een wrange nasmaak van het weekend en de eenzaamheid. Het draait rondjes om zichzelf, maar zal nu helaas of niet, stil blijven staan. dat. (dit is geen poging poetisch bezig te zijn.) De dinsdag is weg. De dinsdga is niet meer. dag dinsdag. Dus: WAT LUISTERT U OP DEZE LAATSTE DINSDAG. WAT is een mooie afsluiter voor de laatste dinsdag? met welk nummer luidt u de woensdag in , en neemt u voorgoed afscheid van de dinsdag? |
vieze non-conformist :nono:
Maartoch, ik za speciaal hiervoor As I Lay Dying aanzetten met het nummer Forever (want de dinsdag blijft. Ha! Want het is de laatste dag van mijn weekend, dus die moet blijven. punt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg is dat deze dinsdag :/ crap ik ben ook altijd te laat met apocalypsen
Echo Image - Breath Of Life |
Explosion in the sky - your hand in mine.
amaaai |
Geweldig, Friso :D
Ik moet er nog even over nadenken. |
Big hand for Friso
Geweldig hoe je iedereen toch altijd weet te boeien met de grootste crap :evil: speciaal ga ik voor jou atreyu - a song for the pessimists opzetten |
Sunday Bloody Sunday
:p |
muse - thoughts of a dying atheist
|
er is volgende week ook heus nog wel een dinsdag. tzzz
en nu luister ik lekker sugarcult nummer 3 ik weet niet hoe het heet. i wish it was raining cause i hate every beautiful day. het regent. |
jackson five - i'll be there
<3 |
Rancid - Junkie man.
:evil: |
nog net ff voordat roxy er een slotje op zet :p
|
1. poeptopic
2. luistertopic is er al 3. aaaah |
smile empty soul - bottom of a bottle
|
adult. - glue your eyelids together
|