![]() |
Van welke drugs die je ooit hebt gebruikt heb je spijt?
Ik heb niet zo snel ergens spijt van, zo ook niet bij bepaalde drugs die ik heb gebruikt.
Wie juist wel? |
niets eigenlijk.... :) of het fijn uitwerkte is een ander verhaal....maar kweet nu iig wel wat ik niet meer moet nemen :p
|
van niks...elke ervaring is er een ook al is ie niet al te positief, en maakt je ruimdenkender...denk ik dan...
|
Geen.
|
Citaat:
|
wiet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
veel te veel gebruikt .... daar heb ik eigenlijuk vooral spijt van en omdat het zo gewoon is geworden en omdat mijn concentratie vermogen nu echt 0.0 is en mijn korte termijn is naar de tering...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
cocaine.... omdat het te verdomde lekker is om het NIET meer af en toe te doen :D
|
TMA-2.
Op de bijsluiter stond: De volgende dag nog een licht na-effect te voelen. Ik voelde me even waus als de dag ervoor.. + dat m'n hele ritme 2 dagen lang verneukt was. En het was ook nog redelijk prijzig. |
Citaat:
|
Citaat:
Speed gecombineerd met 2 ephedra's, wiet en drank... De dag erna (gisteren) was ik nogal helemaal wazig.. :s Voor mij geen combi's meer... Verder heb ik nergens spijt van... |
Citaat:
Joyce |
Citaat:
|
trimethoxyamphetamine...
Verder lijkt het kwa affect erg op mdma volgens de 3 ervaringen die ze op erowid hebben. |
cafeine, ben d'r nu verslaafd aan :p
|
Citaat:
|
de hoeveelheid alcohol die ik heb gedronken of eigenlijk nog steeds doe (n)
|
maar btw echt spijt neh dat niet, wat gebeurt is, is gebeurt
|
nergens echt spijt van maar als ik toch moet kiezen: WIET
omdat er eigenlijk geen zak aan was |
gestopt... :cool: :confused: ;)
|
speed, fucking rotzooi ,kanka vermagerings middel
|
Citaat:
|
ermh.......... JAh................ eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......... Als ik naar elke keer op zichzelf kijk is die ene keer keta op teknival 2002 toch wel de enige keer dak liever niet had gebruikt (maar ik kreeg het voorgeschoteld en dacht in 1e instantie dat het pep was :evil: )
Voor de rest van niks |
Speed en XTC, Beetje spijt dat ik er ooit aan begonnen ben, maar het is eigenlijk te lekker spul om er mee te stoppen:P
|
geen spijt van drank of wiet en voorderest niet echt wat gedaan.
Wel spijt van lijm,omdat het gewoon zo dom was om het te doen. :( |
geen spijt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eigenlijk geen maar bepaalde combi's had ik beter niet kunnen doen als: ghb en alcohol, lsd en ketamine ZIJN FOUTE COMBO'S!!!!
(n) |
nicotine, cafeine en alcohol
|
Citaat:
Mwah, een trippend middel gebruiken met een verdovingsmiddel, klinkt ook niet echt slim, sorry |
van geen enkele..
|
Citaat:
|
als je te hevig tript op LSD kan heroïne wel je trip verminderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WEER die oppepper en verdovingsmiddel door elkaar (maar pep met keta is wel errug leuk lopen :D )
|
Citaat:
|
wat is shockers?
|
xtc en speed.. bah wat een kut spul..
|
morfine in t ziekenhuis, uiteindelijk was t niet nodig, maar toch hadden ze het me toegediend de sgoften.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |