![]() |
[tekening]Rondella wedstrijd
Dag allemaal, deze tekening heb ik gemaakt voor een wedstrijd. Vertel me wat jullie ervan vinden. :)
http://home.planet.nl/~kazem034/files/rondella14.jpg |
stoer
voora die varkentjes :D(y) |
gewelddadig.... :p
|
heel vet :D
vooral die varkentjes :) |
Omg, hoe cool :D
|
koel, wel zielig voor de varkentjes :p
|
bloederig :)
|
hahah damn vet :P dope entry!! je bent #41 :) ben benieuwd naar de rest... anywee, zeer kool, dope dat je mee deed (Y)
|
omg.. mag ik je een sicko vinden? ^_^
erg mooi wel |
die varkens :cool:
|
wat super vet! (y)
|
haha, vet(y)
opengehakte varkens zijn :cool: |
Koel! :D (y)
Mag ik één puntje van kritiek geven? Werk de schaduwen op de grond beter uit: de zwaarden en de vallende varkentjes. Heb overigens lang moeten zoeken naar dit minpuntje :D Overigens niet bedoeld als afkraken, maar opbouwende kritiek :) |
ik vind die varkens eigenlijk jammer....
|
de varkens zijn in zo'n stijl getekend die ik eerder in kinderboeken zou verwachten, alleen hier zijn ze helemaal kapot gehakt en blubberen de darmen alle kanten op...dat vind ik cool :)
|
Wow :eek:
Erg vet mannetje en die varkens zijn ook super. |
Erg cool
ik snap alleen dat zwevende oogje niet zo.. |
Mooi! Moest alleen even wennen aan de varkentjes, want dat kan mijn tere kinderzieltje niet aan ;)
|
Citaat:
|
bedankt voor alle reacties :)
jampot: nee je mag me geen sicko vinden want dit was de opdracht. Ik had ook medelijden met die varkentjes toen ik ze tekende ;) noodles:je hebt gelijk, maar ik vind het best wel moeilijk om zulk soort slagschaduw te tekenen. En als ik het dan teken ziet het er vaag uit en daarom heb ik het niet gedaan. Daar moet ik dus meer op oefenen. Over die zwevende oogjes...die zijn van dat ventje zelf! Hij gebruikt ze om de wereld om hem heen te zien. Even voor degenen die het niet wisten: dit hele varkenslachten en deze character heeft Amer Kokh (de striptekenaar van Jahannam) verzonnen. |
vette shit, die varkentjes zijn wel de bom, die oogjes die rond zweven minder, maarja dat was niet jou idee, ik dacht eerst dat ze van andere varkentjes kwamen ofzo :P
|
die oogjes vind ik juist wel cool bedacht van Amer.
|
ja opzich wel grappig, maar het feit dat ze ogen rond vliegen maakt het hoofd zo overbodig
|
als ik rondvliegende ogen had zou ik alsnog graag een hoofd willen lol
|
Ik vind de huisjes geweldig :]
|
Citaat:
't mannetje vind ik btw wat minder, zoals z'n voeten en z'n gezicht (tenminste, iets in die richting?) die broek daarintegen:P maar goed dat heb jij dus niet bedacht |
Cool, alleen zou ik de outlines netter maken...
|
Citaat:
Alleen een soort van oog en nog twee rondvliegende ogen. |
....vin uhm wel koel!!! :D.....mijn entry is ook eindelijk bijna af!..nog ff de finishing touch! :P.....ben egt heel benieuwd wie er gaan winnuh...zijn al zoveel leuke entries!!!
|
Citaat:
|
ow......uh..typfoutje! :D...ken gebeuruh! :D
als ie af post ikke hem wel! :D wie ben jij op jahannam forum dan?...ikke asik! :D |
ik ben niet aangemeld maar als ik er ben gebruik ik: underwearhero :D
|
vette tekening...waar kan je de andere inzendingen van die wedstrijd bekijken dna?
|
thanks, op www.jahannam.org
Hier heb je een link waar er een aantal staan http://www.jahannam.org/forum/viewto...=asc&start=120 op pagina 10 en 11 staan er nog een paar |
Weet je hoe zielig voor die varkentjes...:(
Voor de rest is het echt vet! (y) |
Zeeeeeer vet dit! Mooi afgewerkt ook. Helemaal niets op aan te merken. Hou ons btw op de hoogte van de uitslag van de wedstrijd!
|
Dope gemaakt hoor dude :p Niet zozeer mijn smaak maar vind het desondanks knap gemaakt.
|
Citaat:
|
ok mensen, hier is mijn tweede inzending! :D
http://home.planet.nl/~kazem034/files/rondellafinal.jpg |
dope! mannetje is vetter :) die maan is ook heel vet, ik hou alleen niet van die slordigheid bij de huisjes, maar hij is koel :)
|
Goddamn :eek:
1 Woord voor jou : RESPECT! (y) |
ik vind die huizen echt helemaal te gek gemaakt... de rest ook, op de biggen na. die vind ik op de een of andere manier minder...
dat ze zo door de midden etc. zijn is het niet geloof ik.. minder strak getekend ofsu? ik weet het niet .. maar (Y) respect |
VET! die 2e is zeker een stuk beter.. very nice entry :) mijne komt vandaag waarscheinlijk.. hij is vet aan 't sucken :( maarja.. volgende contest hopelijk beter, gotta buy me sum time :(
Anywee, Good job! *copy paste's pigs* ;) |
hehe, ja ik had geen zin om nieuwe varkens te tekenen dus heb ik ze van mijn vorige tekening nagetekend het rechtervarken iets veranderd. Ik ben vooral blij met de inkleuring van de huizen. Nog bedankt voor alle reacties!
|
ow veel gaver!! ;o mannetje is nu echt een stuk koeler op deze manier, en die maan erachter(y) en die huisjes zijn koel, vooral het licht is goed gelukt..
|
bedankt :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |