![]() |
mannen
hoi waarom zijn sommige mannen zo vies als ze sjansen?
|
mannen zijn altijd vies
|
volgens mij krijg je sjans van lelijkerds ofzo :p
|
vind het btje vaag :s
|
daarom
|
nou ja lekker dan toch als het zo zijn.maar het is niet zo pech voor jou , je heb gewoon mannen die lettelijk boven op je neus, echt naar je tieten zitten te staren, gewoon opzettelijk nou voel jezelf maar goed in zo situatie met wildvreemde man. (ps gewoon de vraag beandtwoorden) anders gewoon wegwezen want je weet niet alles je moe nie tof gaan loopen doen. :rolleyes:
|
Stel dan ook niet zo'n vage vraag, muts :rolleyes:
|
waar slaat deze post op?
is het nuttig voor wie dan ook?? |
soort zoekt soort, stomme muts
|
volgens mij had dit meiske al wat meer nutteloze vraagjes gesteld..
Maar oke, om even de vraag te beantwoorden: vraag het de viesdoende man in kwestie misschien weet hij het antwoord :s |
ik sjans niet..
|
Citaat:
|
:rolleyes: weet je sluit die topic maar af, want ik blijf ook bijmezelf dat manne gewoon vies kennen, zijn daar sluit ik me bij aan , ennuh soort zoek soort dat slach mannen is mij soort niet .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey ik heb even in je profiel gekeken en je hebt best wel een geil kontje (y)
xxx |
Citaat:
|
Sommige vrouwen trekken ook een bepaald type man aan. Wat iemand hier boven ook al zegt: soort zoekt soort..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
FOOIJDONK heb veto recht!!
FOOIJDONK zegt: mannen zijn stoer :cool: alle vrouwen zijn............. k*thoe*en!! (y) FOOIJDONK (y) ps. lief zijnn |
Citaat:
|
joh denk ie nou dat ik er op gaat zitten letten wat ik schrijf . dat ik aan jou verandtwoording af moet leggen en stomme muts lekker dan , :) moe je eigen nu hooren jaloers sekreet ha nou doei doei
|
Citaat:
|
perseus Hey ik heb even in je profiel gekeken en je hebt best wel een geil kontje
xxx => :D LOL |
Citaat:
|
ten eerste waren het geen bezopen bouwvakkers en een ass zou je zelf wel hebben. dusuh nou weg wezen wousie
|
Citaat:
|
ik weet nog geen eens wat een profiel is,dusuh ik heb geen verstand hier van. laatstaan van een toetsenbord.
|
Hoe het niveau lekker hoog mensen, keep up the good work :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ooh we gaan discuseren leuk , wel effe leuk, laat ik je dit zegen,meissie. we gaan toch niet uit de hoogte doen he, want ieder mens is in mij ogen gelijk,dus dan ben je met mij gauw uitgepraat , (teminste laat ik het zo zegen ik laat iedereen in ze waarde leren jullie jezelf maar accepteren dan accepteer je ook anderen.
|
Citaat:
|
Ah... dat verklaart dat ik niet sjans... Ik ben niet vies!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
:( Ik ben niet vies... en als ik een dame sexueel aanstood bied ik altijd mijn excuses aan :( |
Ik sjans niet, is niet de moeite waard :p
En als een gozer op je sjanst, gewoon op zn mui rammen :evil: |
Citaat:
jij deugt niet ;) |
Citaat:
En je gaat met de verkeerde mannen om. |
hoi nee hoor ik heb ook hele leuke jongens, maar die mannen van bepaalde leeftijd. :rolleyes: je heb gewoon mannen die vies zijn en dan denk ik? waarom doe je zooh?
|
Citaat:
misschien dat dat wat beter gezegd kon worden maargoed.. we zijn nou eenmaal grof opt forum :p |
Citaat:
Doch een uiterst vermakelijk en goed verhaal, en toont de motivatie van enkele mensen goed aan |
wat kan mij een ander nou verotten ,en kook lekker in je sop gaar .
|
nog één vraagje...
Ben jij écht 20? :| |
Citaat:
|
Citaat:
A. het mannen zijn B. ze altijd dronken zijn C. ze gewoon altíjd vies zijn |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |