![]() |
GameCube Memory Card
Wie weet hoe duur de 251 blocks mc voor de Cube is bij de Intertoys? 30 euro ofzo?
Is ie trouwens groter dan de 8 MB voor de PS2? |
Volgens mij was mijne 29.95. Op de 59 block card kan bijna 4MB aan data, dus ik denk wel dat ie groter is dan de 8MB van de PS2
|
ok thanx
|
NP. (y) :D
|
wat de neuk maakt het uit of ie groter is dan die v/d ps2? :confused:
|
Vroeg het me gewoon af.
|
logisch :D
|
Ik hoop dat de volgende generatie consoles allemaal harddisks hebben. Memorycards zijn duur, en ze hebben een lage capaciteit. De gamecube controllers zijn ook duur.
|
Citaat:
|
Citaat:
Grijs + Platinum = Lelijk (n) En ja idd de GameCube controllers zijn de fijnst die ik ooit heb gebruikt. Als ik nu PS 2 controllers gebruik denk ik "Godverdomme wat een kleine ***dingen!" |
Citaat:
|
Ik zie op marktplaats een memorycard van 500nogwat blocks ofwel 32MB. Is dit een redelijke grootte voor een Gamecube Memorycard?
groet, Luka |
Absoluut. Ik heb mijn 251 blocks en mijn 2 kleine (waarvan ik er 1 bij een spel kreeg) nog lang niet vol. Met 500 kan je echt wel een poos vooruit.
|
Ik vind de GC controllers maar irritant...maar miss. komt dat omdat ik er te weinig op hem gespeeld..
De PS2 controllers vind ik juist weer de beste :P Tegenwoordig zijn er alleen maar memory cards omdat et weer extra geld oplevert....nu moet je nog weer zo'n 30 euro uitgeven om games te kunnen saven... en dat brengt weer geld in et laatje... |
die van piranha is 20 euro
|
Deze van 32MB heb ik op Marktplaats gezien voor €8,50.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |