![]() |
probleemgevallen
waarom val ik toch altijd op probleemgevallen. mensen die veel shit hebben meegemaakt (of meemaken) of die lijden aan weltschmertz.
WAAROM???? |
of waarom heeft bijna iedereen wel wat meegemaakt wat hem haar tot een probleem geval maakt
|
misschien omdat jij ook een probleemgeval bent??
dat ontmoet zo makkelijk bij de psych he?? (y) FOOIJDONK (y) ps. lief zijnn |
Waarom zijn bananen krom?
Omdat ze niet recht zijn :rolleyes: Ten eerste heb ik t ''geluk'' niet op probleemtypjes te vallen en ten tweede, het kan zo zijn dat je er pas later achterkomt en dan al helemaal in de 7de hemel bent... |
iedereen heeft wel et een en ander meegemaakt..., als je dat niet hebt vraag ik me af wat ik met zo iemand zou moeten, die heeft immers niet echt levenservaring. Dr zijn natuurlijk wel extreemgevallen...., maar waarschijnlijk voel jij je daar gewoon tot aangetrokken. Life's a bitch :o
|
ik bedoel niet beetje probleemgevallen, dat is iedereen wel, maar echt zware probleemgevallen .... soms heb ik weleens het gevoel dat ik puur daarop val ipv andere dingen die een pers. heeft.
(volgens een vriendin komt het omdat het een beroep doet op mijn moedergevoelens, maar dat vind ik wel ziek idee) |
Dat lijkt me lastig. Ik heb eigenlijk geen flauw idee waardoor zoiets zou kunnen komen, ik ben geen psycholoog. Maar ik kan me wel voorstellen dat het inderdaad een beroep zou doen op moedergevoelens of andere vormen van medelijden.
Je hebt ook vrouwen die consequent, echt telkens weer, op gevangenen verliefd worden. Dat wekt ook medelijden op, namelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |