![]() |
swchilderij
http://mla.studieweb.nl/uploads/msa/...rij%202003.jpg
nou dit is dus mn schilderij (als ie het doet) gemaakt in frankrijk op werkweek reacties please...... |
Heel erg mooi... heeft lang gekost neem ik aan? blaadjes zijn zeer mooi gelukt, die lucht ook, damn man (y)
|
echt heel mooi!
alleen minder vind ik de bomen die allemaal precies hetzelfde zijn (op de achtergrond) |
Sodeju! Dat is knap!
Lekker veel groen, daar hou ik van :) |
Wouw.. boom... rechts... die is echt heel mooi..
En de lucht ook...! (y) (y) (y) |
Ja, leuk, ik kan het alleen niet helpen er een 'Bob Ross' in te zien. :| .
|
Mooie schilderij inderdaad! (y)
|
Mooi mooi.. maar die boompjes staan wel héél erg op 1 rijtje met z'n allen :)
|
ik kan em niet zien :( :|
|
ik zou het niet eens op mijn kalender op de wc willen
maar los daarvan, technisch heb je wel aantal dingen onder de knie, maar echt boeiend is et totaal niet |
Citaat:
|
Toen ik het voor het eerst zag dacht ik echt van: Woow! GROEN!? Maar als je beter gaat kijken, dan is het gewoon best goed technisch geschilderd. Die rechtse boom is het mooist (y)!
|
de wolken --> (y)
|
mooi, hier en daar een paar rare dingetjes die al genoemd zijn, maar over t algemeen mooi, en bob ross is veeeeel minder gedetailleerd
|
Ik vind het wel goed van je dat je dit hebt gemaakt (was vast moeilijk om al die blaadjes te schilderen) maar erg onder de indruk ben ik er niet van.
|
Citaat:
|
Leuk hoor, erg leuk. :)
|
mooi
|
Heel mooi!
|
ik vind em erg leuk gemaakt, alleen mis ik wat leven in het geheel. dat kan zijn een paar vogels, een konijn of desnoods een hert.
toch best leuk! |
Geinig, alleen lijkt het of er iets te weinig diepte in zit... 't is vrij vlak.
|
Hey, thanks voor alle complimenten en voor alle kritieken.
ik heb er ongeveer 4 dagen aan gewerkt, de hele dag dan. en nu je het zecht die bomen zijn wel heel erg hetzelfde maja het is mn eerste schilderij duzz, ik ga maar fanatiek verder met oefenen. ;) |
Landschappen zeggen mij niet zoveel. Na Bob Ross heb ik het daar een beetje mee gehad. Niks mis met dit landschap (maar misschien is t m dat nou juist?) Probeer iets spannenders.
Wel geslaagd vind ik de schaduwen op het gras vooraan |
heel mooi!
maar dat had ik al gezegd op msn! |
Hij's wel mooi.
Alleen stoor ik me wat aan de achtergrond. De rest ziet er goed uit. |
Goed probeersel... dat wel, en zal niet gaan zeggen dat je geen aanleg hebt... maar het is net als met mn oma... die kan ook schilderen ze weet hoe het moet.. maar haar schilderijen zijn dood; er zit geen leven in. Deze vind ik dat ook, het lijkt zo kaal, zo plat en gewoon.. dood. Beetje vage verwoording, maar jah dooroefenen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |