![]() |
waar leer jij je liefde kennen?
waar leer jij je liefde kennen?? ook via internet??
|
Had contact met een jongen via msn enzo en toen voegde ik zijn beste vriend toe (mijn vriend) en toen ontmoette ik hen allebei, kreeg wat met die ene jongen en zo belande ik bij mijn vriend
|
' de liefde'
kent iemand 'm uberhaupt? en kan je 'm leren kennen? ..nee..denk het niet... |
Mijn eerste liefde heb ik hier op het forum leren kennen :)
Was ook gelijk mijn enige liefde... tot nu toe iig. Ik heb nog hoop op meer :P |
alsjeblieft
Voortaan ff zoeken :p Misschien dattie dan gesloten was, maar je kon het proberen en dan een andere openen maar goed... leesze :p |
mn eerste echte op vakantie......., heb ik nog een half jaar wat mee gehad.
Nu heb ik een meisje bij mij op school op et oog |
scholieren.com :cool::bloos:
|
vakantie 2 jaar geleden
Of was het nou 1 jaar geleden :confused: humz.... iig op vakantie dus :p |
men vriend heb ik leren kennen hier op het forum
|
Citaat:
(toch?) |
eigenlijk al via het muziekforum :)
maar ik zag hem voor het eerst op een concert van boysetsfire oh, en uuuf, waarom de nieuwe nick?! |
op school
|
ligt eraan wat je bedoelt...
het idee liefde op de basisschool bij m'n toemalige beste vriend. of liefdes als in mensen, keer op het forum, op vakantie, op school... |
k heb m tijdens het uitgaan leren kennen.
|
ergens in m'n leven ofzo.. :)
|
Citaat:
Want hij klonk gangsterachtig *bLiNg-BlInG MaNg* :o ja. :p |
ik ontmoet liefdes altijd heel ver van huis :s
|
op m'n werk bij pretpark
|
:D in de skihut :p
|
op school
|
In de bibliotheek, op de uni of in de kroeg
|
Internet...
sterker nog: dit forum :P |
via via via via via via via via via via via
:) |
Ik kende hem al van ons werk, maar ik heb hem wat beter leren kennen met uitgaan :)
|
|
Citaat:
|
zat bij mij op school en bij sommige vakken zelfs in de klas maar had nog nooit aandacht aan m besteed :P
zag m eigenlijk niet eens staan :P tijdens het stappen kennisgemaakt en zodoende heb k hem leren kennen. |
Citaat:
|
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=354952 :D |
Ik kende hem van scouting, heb hem goed leren kennen via msn en we kregen wat toen we samen uitgingen....!!!
|
Eerst hier voor de deur toen hij en zijn neef mijn zusje op kwamen halen en ik meeging en later toen we wat kregen had hem heel lang niet gezien in de EFTELING
|
Alweer? Zie het andere topic.
|
Via msn :)
|
Via MSN :) :confused: :cool:
|
haha...waar ik hem heb leren kennen? Op de voor mij meest onwaarschijnlijke plek..bij mn broer thuis...Hij was maar 1 sec. binnen maar ik stond in vuur en vlam!! En nu hebbik gehoord dat ie mij ook heel leuk vind!! dus..broer hebben rulezz! Misschien dus ook idee voor andere dames...heb je een broer die op zichzelf woont...:) Misschien ietsje vaker langs gaan (vooral 'savonds :D) en misschien kom jij ook wel je liefde daar tegen....:)
|
Op school.
|
Uhm... ik zat met mijn beste vriendin op msn te chatten en toen voegde ze ineens een jongen toe... dus hele tijd gewoon zitten praten op msn, en toen bleek dat hij altijd uitging waar ik ook wel eens uitging... en toen heb ik hem voor het eerst echt gezien op een feest, waardoor het toen dus een erg gezellige avond werd :)
|
via een vriend die vriend stelde me voor aan een vriendin en die vriendin aan mijn vriendin die ik nu heb :) die ik al een jaar ken :)
dus via msn |
Citaat:
|
Citaat:
|
op scouting..Kon na verloop van tijd supergoed met hem praten, onze beide speltakken (zijn leiding) samen op kamp, plannetje gesmeed met beste vriendin et voila, in januari anderhalf jaartje samen.. :)
|
Supermarkt!
Hij was vakkenvuller en ik ging elke dag kauwgom ofzo..... kopen! |
uhm.. via de inmiddels ex van mij.. ze had veel leukere vriendinnen.. :X
|
De moeder van een goede vriendin van mij was een weekje weg en was dus een week alleen thuis. Zij had allerlei mensen uitgenodigd waaronder haar broer. Ik vond hem meteen al leuk maar dacht dat het nooit wat zou worden. De volgende dag belde hij me of we die avond iets leuk konden gaan doen.
|
op school, in de introductieweek.
|
In de kroeg.
|
Mijn huidige vriend heb ik gewoon leren kennen in een danscafé. Ik heb ook al eens een vriendje gehad die ik had leren kennen op een hockeyfeest en daar heb ik een jaartje meegehad. Voorderest gewoon losse flodders van uitgaan, hockeyfeestjes, en school, niks bijzonders. :)
|
Citaat:
jeetje :| ontopic : forum. |
op een Scholieren.com meeting :D
|
Mn ex via internet.
Degene die ik nu erg leuk vind heb ik leren kennen op mn stage :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |