![]() |
zou je wachten
als je echt gek bent op iemand...en je zou ander half jaar moeten wachten op die gene..stel he... zou je dr dan ook op wachten ...zou je dr voor gaan??
|
Hmm, beetje korte situatie schets...
maar ik denk wel dat ik erop zou kunnen wachten, als ik echt heel graag wil :) |
je wilt heel graag jah ...en je wacht zo lange tijd en je kan die gene echt bijna nooit zien en als je die kan zien dan moet het stiekum!!
|
iets meer details graag....., zou je die persoon tijdens die anderhalf jaar nog weleens spreken/zien, geef es wat meer info
|
Ik las verkeerd :o ik dacht een half jaar
|
nee, ik zou niet wachten, ik ga niet ander half jaar van mn leven vergooien. Ik zou gewoon doorgaan met mn leven,waarschijnlijk kom je wel een ander tegen.
|
Citaat:
|
Kom nou, ik ga er niet anderhalf jaar op wachten om afgewezen te worden. Een blauwtje lopen kan ik ieder weekend in iedere willkeurige herrie tent.
|
Citaat:
|
Als ik van te voren weet dat ik diegene na dat half jaar ook écht krijg, dan zou ik dat wel doen, ja.
Zou ik dat niét zeker weten, dan niet. Best not waste your precious time then. |
Citaat:
Ik denk dat ik er dan wel overheen ben en weer verder met mn leven ben gegaan (dat mag ik iniedergeval hopen). |
Citaat:
|
wel proberen maar dat zou me niet lukken denk ik, je kunt verliefdheid niet in de hand houden, de ene keer duurt t een paar weken de andere keer een paar jaar, als ik t lang ben, dan wel,maar dan zou ik wel iets van de ander regelmatig moeten horen,als ik niks van de ander hoor, dan verdwijnt t gevoel heel snel
|
Nee, zul je zien dat je beiden in anderhalfjaar best bent veranderd en uit elkaar gegroeid bent, nee dank u.
|
Als ook bij de situatie hoort dat jullie beiden 100% zeker weten dat jullie er voor elkaar zijn, en je gevoelens nog hetzelfde zijn dan wel.
Maar dat is niet logisch, ik denk dat ik wel aan haar zal blijven denken, maar wel verder ga met me leven. Dan zien we wel tegen die tijd.. |
als t mijn huidige vriend zou zijn wel. zeker weten
|
Denk dat ik het wel zou kunnen...maar dan moet ik diegene wel echt heel leuk vinden, ik zou het wel proberen iig.
|
Citaat:
Trouwens ook niet op mijn vriend als-ie nog niet mijn vriend zou zijn, alleen als hij zeg maar nu een tijd weg zou moeten.. Dan zou ik het hoogstwaarschijnlijk nog wel op kunnen brengen :) |
Anderhalf jaar.
Het was het waard. :] |
Ik zou wel wachten, wachten tot zij wat onderneemt, want erop af gaan zit er voor mij niet in
|
Tuurlijk, tenminste als ik diegene ECHT leuk zou vinden wel ja...
|
Dat hangt ervan af. Als ik al iets met diegene zou hebben, of zeker zou weten dat hij ook op mij wacht en net zo gek op mij is, zou ik het doen. Of het in ieder geval proberen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |