![]() |
blowen
ik ga met een vriend van me een jointje roken, maar heeft iemand nog wat tips wat je wel/niet moet doen?
't word me eerste keer dus.. Thnx. |
hmm... zorg gewoon dat je een goed jointje rookt en het lekker inhaleerd, dan word je iig lekker knetter. voor de rest stelt wiet niet zowveel voor dus tsja geniet er van!
|
Zorg dat je er drinken bij hebt, liefst ranja of zo, iets zoets.
Geen cola, want dat schijnt in combinatie met wiet slecht te vallen. Verder spreekt het allemaal wel voor zich denk ik, en erg fout kan het niet gaan. Je wordt hooguit misselijk, en er is een kans dat je er niks van merkt (had ik bij de eerste keer). Veel plezier alvast ;) |
kzou me niet de tering in zuipen dan
en ehm ik zou er zeker van zijn dat je goed inhaleert anders is het ook zo loos maar hehe veel plezier :D (y) |
Citaat:
Jah,.. zorg dat je het relaxt doet, in een discotheek, of voor dat je naar een disco gaat is af te raden... |
idd zorgen dat je drinken in de buurt hebt, zoals ranja of water, en dat je je goed voelt bij die persoon.
En als je het zelf niet meer prettig voelt, zou ik er ook mee stoppen en er niet mee doorgaan. |
Cola is voor mij geen prob, bij Plus drink ik altijd cola als ik blow.
Qua alcohol zou ik zeker oppassen met bier of alcohol die je anders niet kan verdragen. Als je het gewend bent, kun je es proberen of je alcohol erbij kunt verdragen, maar je kunt er zwaar ziek van worden. Zorg dat je niet te ver meer moet gaan, want als het heftig aanslaat, wil je nix anders meer dan op je nest liggen en genieten :D. En ja, het is normaal dat je een gigantisch droge bek krijgt :D |
Jah psies, lekker wat zoets te drinken d'r bij ...
Lekker vrolijk zijn, je niet druk maken of het wel goed gaat :-) Zolang je je daar nie druk om maakt en geen foute dingen doet gaat 't vast wa goed ! ;) Rokuhhhh maar ! |
Neem een aansteker mee (y)
|
heb geen verwachtingen :)
|
Doe 't bij voorkeur binnenshuis, daar is 't chill en kan je evt. als 't verkeerd valt (kan gebeuren bij de 1e keer) de boel netjes onderkotsen (in een plee dan :P)
Er iets zoets bij drinken ofzo werkt de werking van de THC tegen dus niet erg nuttig dan... 't Is wel flex als je snel wilt ontnuchteren van de wiet als 't mis gaat. |
Wat je misschien ook kan proberen is een kop thee nemen, iets met fruit, ikzelf neem meestal mango, veel suiker.
Ik denk dat je hem dan wel goed voelt zitten, zeker als het je eerste keer is |
rook niet gelijk 1 hele blow in je eentje :)
|
Citaat:
|
^hehehe: wij smoken, hij kotsen... :D
|
de eerste keer dat ik enkele trekken van een joint nam voelde ik niks. een andere keer ook niks... toen heb ik eens met een gast een hele joint gerookt en ik merkte nog niks. we rookten nog 1 en ineens BANG! ik wist niet wat me overkwam. 'k was toen ook nog maar 12 jaar. maar ik denk dat ik nooit meer zo stoned ben geweest van wiet als toen.
|
zorg voor relekste muziek,een zon,drinken,rookwaar en alles gaat perfect. :)
|
VEEEEEEEEL HEEEEEEEEL VEEL blowen de eerste x :P :P :P
en jaah zorg dat je een 'grappig' iemand bij je hebt dan kan je lekker lacheeeen! :P ....toch ? :) ikke wel! :rolleyes: |
Citaat:
|
hoe was het bevallen?
|
Citaat:
Je kunt nl vrij psychotisch van worden.. iig, dat gebeurde bij mijn eerste keer wiet... 't komt zover als ik weet niet vaak voor, maar nu weet je het... just incase... Joyce (ik had er dan ook nx van te voren over gelezen, een boel malibu gehad en op een plek waar ik me niet echt safe voelde.... :( ) Succes iig, en geniet ervan :) (laat je ons nog weten hoe 't was?) |
eerste tip die ik je al kan geven is zien dat je niet overdrijft de eerste keer
want bij de meeste zie je dat ze met gemak een hele joint in hun eentje doen terwijl als je dat als beginneling doet, je meestal wel scheef gaat en voor de rest wat er ook gebeurt rustig blijven u niet druk beginne maken gewoon chill blijven |
Alcohol derbij is op zich geen probleem, bij mijn 1ste x was ik echt vet bezope maar dat was echt een vet relaxte trip, voelde me echt super. Tis per persoon verschillend maar asl je uit jezelf niet veel drink moet je et nu ook niet doen
k zou idd ook niet teveel roken |
niet ruig gaan doen gewoon blowe totdat je denkt da je genoeg :rolleyes: denkt te hebbe, doe t wel met iemand die je vertrouwd niet dat als jeo ut gaat ofzo als je spulle zijn weg gejat :p enne gewoon relex zijn nie zenuwachtig gaan doen :eek:
Aight :evil: (y) :cool: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |