![]() |
[MSN6] Als ik tegen iemand praat op MSN loopt zijn/haar MSN vast.
Klinkt misschien heel dom maar toch is het zo :( :( Met diegenen die Trillian hebben gaat het chatten probleemloos, maar diegenen die MSN hebben niet. Mn PC is touwens überclean, vanmiddag nog virusscan gedaan en Spybots eroverheen gehaald, geen problemen ofzo. Zelfs MSN6 eraf gegooid en eropnieuw opgezet maar dit baadt niet.
OS: Windows XP Professional SP1, op dit moment voorzien van alle mogelijke nieuwe patches enz. voor zover ik net gekeken heb. XP staat er al een tijd op maar vertoont geen tekenen van instabiliteit of traagheid. MSN versie: MSN 6.006202 Internetverbinding: ADSL Basis HCCnet met nieuw Speedtouch 501 Ethernet-routermodem PC: AMD XP 2000+, 512mb DDR 333, 80gb hdd, enz Virusscanner: McAfee Virusscan Professional met nieuwste virus definitions enz. dit zit dus ook wel snor. Toch speelt het probeem zich af sinds deze week.. Ik heb deze week verder niet echt iets geinstalleerd. |
probeer eens msn 6.0
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Probeer anders een 5.0 ofzo |
Het ligt aan al die onzin die je uitkraamt, niet aan MSN
|
Citaat:
Met MSN 5.0 zelfde probleem, alleen als ik een andere PC pak is er niks aan de hand. Ik denk toch aan een virusje ofzo :/ Ik scan mn hele C:\ nog maar eens een keer voor de zekerheid |
Wees eens wat specifieker, wat gebeurt er?
Als jij een bericht stuurt naar iemand met MSN (5? 6?) dan loopt zijn/haar comp. vast, of MSN? Reageert het programma niet meer of wat? Is dit bij meerder emensen met MSN zo? Zo ja, dan is dit een vrij ernstige bug van MSN. Iemand's MSN remote laten crashen zou voor mij een reden zijn geen MSN meer te gebruiken (ik gebruik al trillian, dus daar niet van). |
|
Hmm, klinkt me bekend in de oren... Alleen dan loopt hij gewoon bij mezelf vast.
Sinds we een nieuwe router hebben is het probleem weg. |
:confused: Hoort dit niet onder het grote messenger topic :confused:
|
Citaat:
Enlightenment: Als ik tegen de persoon praat blijk hij/zij ineens offline te zijn en meldt zich later weer aan. Als gevolg van die crash.. Ik heb niet van de gehoord dat het een foutmelding gaf, maar dat et gewoon bleef hangen. (zit nu even achter mn laptop ben mn hele harddisk van mn desktop pc aan het scannen op virussen en shit dus dat kan nog wel even duren.) |
Citaat:
|
probeer ;'ns een normale nick aan te nemen (Name) oid, werkt het dan mss?
PS: Beter in MSN Mes. topic idd |
verspreid het over het internet.
eindelijk een wapen tegen alle breezer msn hoeren. :confused: |
Citaat:
probeer eens windows 3.1 ???!?!!?!??!?!? |
Citaat:
|
stoer, ik geef je wel wat mail adressen, dan mag je daar wel even wat tegen zeggen ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |