![]() |
Wat verwacht je van games over 10 jaar?
nou?
|
ik verwacht dat uk \ze dan minder speel :p
|
Zieke avatar :|
Maareh, ik denk dat ze natuurlijk mooier zullen zijn. Zullen waarschijnlijk ook nieuwe genres zijn. Ik vraag me wel af welke gameseries dan nog bestaan en welke developers :s |
Echte 3d, je staat er midden in.
Soort van hologrammenwereld. Alz je loopt, loop je in de game ook enz. |
Citaat:
the sims :P |
ik denk dat het verschil em vooral in AI zal zitten.
|
Niet veel veranderd, betere graphics enzo, ietwat betere AI, maar dat wordt wegens toenemende multiplayermogelijkheden ietwat verwaarloost, EA heeft een monopolie :p
|
ik denk dat het online wereldtje uitgebreider wordt!
|
ik denk dat je met een 3d brilletje op je snoet zit voor het internet omdat cd/dvds allemaal onnodig gaan zijn en alleen nog beschikbaar via het internet (y)
|
Ik verwacht dat ze vet zijn, maar niet vetter dan games nu. Het is subjectief. Toen Quake uitkwam kon ik ook écht mijn ogen niet geloven: de mannetjes zagen er van alle kanten anders uit! Dat was enorm revolutionair. Het gaat geleidelijk.
|
Niet veel nieuws onder de horizon. En forget 3D hologrammen/3D brillen. Die zien we niet binnen 10 jaar.
Hoogstens dat de 3D schermen misschien komen; maar dat zal denk ik ook niet populair worden omdat je er snel hoofdpijn van krijgt. |
- Veel realistischere graphics, door de toegenomen computerkracht en de mogelijkheden van de programmeurs/graphic designers.
- Nóg kortere levensduur dan nu :P - Online game werelden die uitgebreider zijn Gedurende de 10 jaar zullen er evolutionaire verbeteringen zijn, geen revolutionaire. Zoals nare man al zei was Quake (grafisch) een revolutionair iets, omdat er voor het eerst in een echte 3d-wereld rondgelopen kon worden. Zo was ook Wolfenstein3d revolutionair (voor het eerst vanuit de eerste persoon). Het zal de komende 10 jaar echter lastig worden om iets te verzinnen wat niet al eerder is gedaan. Ik verwacht dan ook meer samensmeltingen van bestaande spelgenres in plaats van volledig nieuwe. |
Citaat:
|
Bij deze nog feessie
Gelefeliciteerd ... Mij lijkt dat games er gewoon fucking mooi uitzien ...meer niet /...rest is het zelfde |
ik denk dat atari terug komt en met mijnenvegen zo zeker wel zeg...
nee nu serieus... ik denk dat sega terug gaat komen, en dat meen ik... ze beginnen gewooon weer opnieuw... ze doen nu games maken daar gaan ze aan verdienen en opnieuw beginnen denk ik... |
Citaat:
|
ik verwacht echt dat er veel pro-amerikaanse games gaan komen.
|
Niemand zal meer gamen...iedereen heeft wel iets beters te doen.
|
Realtime fotokwaliteit in de shooters.
|
Citaat:
- Betere graphics, games met de beeldkwaliteit van een televisie. - Betere sound, surround sound zal iedereen dan wel hebben. De speaker sets zijn waarschijnlijk wel draadloos. - Draadloze controllers, joysticks, optische muizen. Die zijn er natuurlijk al, maar dan verbeterd, met langere levensduur van batterijen. - Originaliteit. Tegen die tijd wil men wel eens wat nieuws, dus misschien een nieuw genre. - AI. Hoewel iedereen dan wel online is, zal de AI voor bots die dan meedoen, niet onderdoen voor een menselijke speler. - Games zijn legaal van het internet te downen, en daarom veel goedkoper omdat er zo veel kosten bespaart worden. Tsja.. voor de rest weet ik het niet. |
Hier hoop ik op, nieuwe genres en vooral online genres.
Mods van nog bettere kwaliteit. |
Citaat:
Met een heel erg interactieve verhaallijn. Misschien iets in de lijn van DeusEx maar dan nog veel beter. |
Citaat:
|
*krijgt twinkeling in ogen*
Monkey Island 5.. Ja, ik blijf hopen. :o Maar waarschijnlijk is het hele adventuregenre dan uitgestorven. :( |
F1 2013
|
Dan zijn we weer terug bij de gezelschapsspelletjes op zondagavond. :cool:
|
met 20.000 man in 1 game, lekker potje quake 8e met z'n alle :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20.000 man in 1game? :confused:
is dat niet irritant aangezien je heletijd wordt afgeknald :P denk niet dat de technologie zo veris dat de servers dat nog aankunnen :P ^^ |
Citaat:
|
Citaat:
Nog wat toevoegingen: Meer toepassing van dingen zoals Gamerstv waarmee je dus Quake 3 potjes live kan bekijken. Misschien zelfs een Nederlandse televisiezender die alleen maar games behandeld. |
ik denk dat ik dan toch een nieuwe videokaart nodig heb :D
|
A.I vooral, mee interactie in de wereld waar half life 2 nu mee in de kinderschoenen staat
|
Ik verwacht dat de 1.10 patch van Diablo2 dan uit komt :p
|
Citaat:
Jammer genoeg denk ik dat MikeyMo gelijk heeft... Men is dan al met iets anders bezig dan gamen! Zonde, zonde, zonde... Dan hoor je ons aan die snotneuzen zeggen: "vroeger knul... ja vroeger..." En ze sjeezen weer weg op hun hooverboards... *wordt weer wakker* |
Toch is A.I. niet erg belangrijk in spellen. Het leukste is namelijk altijd je krachten meten tegen andere mensen, niet tegen een supergoede computer. A.I.-tegenstanders in FPS-spellen waren drie jaar geleden ook al zo goed dat je ze onmogelijk kon verslaan als hun programmeur dat echt zou willen, dus dat is niet leuk.
Verder denk ik dat er weinig écht revolutionairs zal gebeuren. De computerspel-industrie is in de afgelopen tien jaar niet bijzonder veel veranderd, en ik zie geen reden aan te nemen dat dat de komende tien jaar ineens wel zo zal zijn. |
Citaat:
|
Ook in de toekomst niet, denk ik. IK denk namelijk dat er nooit een tekort zal komen aan menselijke tegenstanders, ik denk dat door de voortgang op de telecommunicatiemarkt er alleen nog maar meer en betere mogelijkheden zullen komen om op allerlei terreinen (PC, spelcomputer, mobiele telefoon) tegen andere mensen on-line te spelen en het allemaal steeds meer geïntegreerd wordt. Ik denk dat we ook niet binnen al te lange tijd de mogelijkheid zullen hebben om tegen PlayStation2-spelers UT2003 te spelen, dan kunnen wij onze krachten eindelijk eens meten met die vervelende console-kiddies :D
|
Citaat:
|
een brute verbetering van graphics in morrowind en dan met ze allen op internet ala 128 spelers 500 cpu's met vette a.i. bij wijze van spreke gitaartje kopen in een boom klimme en voor een leuk deuntje zorge terwijl de tovenaartjes et opneme tege de brute barbaartjes ofzo :o
|
Citaat:
|
Nog iets.
Ik denk dat we misschien voor alle shooters een zogenaamde 'lightgun' zullen gebruiken, zoals we die nu hebben bij sommige consoles en arcadekasten. Misschien vinden we het dan te saai om muizen te gebruiken. Misschien niet zo waarschijnlijk, maar lijkt me wel leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bots die perfect menselijk zijn, zijn nog steeds minder leuk dan mensen, omdat je je gewoon niet beter voelt dan iemand anders als je een bot compleet hebt ge0wned. |
Een leuke AI moet vooral verrassend zijn. Op Team17's Worms3D forum was er een topic gemaakt door T17 zelf over welke sneaky tactics men graag zou willen zien bij de AI, en die zou men er dan in gaan programmeren (mits technisch haalbaar) :cool: (y)
|
Citaat:
|
zou wel vet zijn als ze dan een-of-ander oorlogspel online hebben waarbij je met 999 maten tegen 1000 andere luitjes speelt, en dan zo een beetje de 2e wereld oorlog nabootsen..of de 4e wereldoorlog, als die er dan al is geweest.. :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |