![]() |
erg kewl: John Bock
Geen eigen werk, maar wel erg kewl. tenminste, je moet er van houden. Het hoort overigens bij een kunst iets wat in het Boijmans van beuningen te zien is; mn broer nam dit gedicht (of hoe je het wilt noemen) mee.
Ik begin met het grote overtype werk (en nee ik heb ind niets beters te doen :D) Deadman leest: Madenmonoloog II Neurodermitisch hersenvliesontstekings Manifest One is the loneliest number One One zero is the emptiest hole zero zero Pi is the parapschyco Pi Pi Put your hand into the hole of theory Tu Hand rein, rein da sein Mos moeder leem mars aarde kruipt aan lijf zak ingewanden eraan, erop, hop in de aardrijk-lijf-zak zijn aardemaden klonten in de melkbuik zuipend zure gravitatie krachten Put your hand into the hole of theory Tu Hand rein, rein da sein Verkwist je naakte existentie vergloei in vulgair glans Ga op in glamour wees Rasputin in knik wees Dutchman in zakbouw Rasputin is moedertje moedertje is Rusland Rusland is bolsjewiek dandy Put your hand into the hole of theory Tu Hand rein, rein da sein Maag stinkt bij nier nier stinkt bij lever lever stinkt bij maag maag stinkt bij darm darm gevuld met alten modder doorkronkeld door lintworm voedingsritueel à la bonne cuisine Put your hand into the hole of theory Tu Hand rein, rein da sein Je moet er doorheen Je moet eruit, je moet erin, erin zijn Zwaar in buikholte groot maal maden massarijk rijkdom kronkelt zwaar in buikholte groot maal voed je gezond, sterk en flink voor een levenslustige stoelgang daaronder drukt Ietszijn echter mijn ZIJN is weg daaronder oer-Darwin - kleinooddood wentelen zich in het buikholtesap Put your hand into the hole of theory Tu Hand rein, rein da sein! Voor allen alles massa ZIJN in de massaschedelbasisbreuk kijkt door gehoorgang hoort gehoorzaamd horen masseer volksgenot in het eigen vleselijke lijf Put your hand into the hole of theory Tu Hand rein, rein da sein Milieu mini aandelenfonds eist Silagerendieten gouden Krugerrand natuur blaast zich op in lijfburger van staatsnatuur gouden bilansregel slingert zich in massalijf volk, revolutie in glamour glans dionysische revolutionairen manifesteren Put your hand into the hole of theory Tu Hand rein, rein da sein Volkszak 'wees volk - wees een zijn' maagholtegezwel puilt reciproque uit maagholtegezwel puilt progressief terug Inflatie giert door je darmen brengt stoelgang aan het daglicht dat diepzwartdiep verbleekt. Volkszak 'Wees volk - wees een zijn' Put your hand into the hole of theory Tu Hand rein, rein da sein Illiquiditeit veroorzaakt lijfverrotting grond allen vooruit mismanagement in het bestuur commissaris smeert winst rentabiliteit op burgermassa rijk hoofd vooruit management in het bestuur het kind van de rekening Put your hand into the hole of theory Tu Hand rein, rein da sein. John Bock Zulk een verzameling van woorden wilde ik jullie toch niet onthouden. |
Vind je het goed als ik het later lees?, moet ik even de tijd voor nemen:D, nu eerst maar 's bezig met school...'k leest vanmiddag! :)
|
En nu?
|
Citaat:
@ Dreamerfly : ik vind het best :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |