![]() |
hoe zal het forum er over 5 jaar uitzien
hoe denk je dat het forum er over 5 jaar zou uitzien`>??
|
Geel.
|
veel vaste forumers zullen zich voor het scholieren forum te oud voelen een hele nieuwe garde aan jonge leerlinger zullen erbij komen
forumbazen worden vervangen en in de loop van de jaren zullen ze wel wat soepeler worden met de regels op het forum |
Citaat:
|
best kans dat ik er nog ben :)
|
dan krijg je allemaal spinnenwebben op de oude topics van de oude forummers
|
Citaat:
|
Allemaal links naar oudere topics :D
|
Citaat:
|
Niet. Dat doet het nu ook al niet.
|
ik ben er dan denk ik wel (weer)
|
Saai, want ik ben dan weg
|
wat een k*t avatar heb jij :eek:
|
het zou me niks verbazen als de gemiddelde leeftijd over 5 jaar ook 5 jaar hoger ligt dan dat het nu is..
|
Blauw.
|
Ongeinspireerd, want dan zal ik er niet meer zijn
|
Citaat:
|
Geel met iets donkerder geel.
|
Waarschijnlijk nog gewoon hetzelfde, alleen met andere mensen, mag ik hopen. :D
|
'Kan server niet vinden' oid?
En anders iig zonder mij. |
veeeel meer smileys.. Dk die helemaal doodgebloed is.. Over alles is een deelforum gemaakt, alle onderwerpen zijn al geweest. Alle newbies worden weggepest.. Nee ik denk niet dat het leuk gaat worden
|
Iig tofke nog forumbaas, met 800.000 posts. :p
|
Dan zal je wel topics hebben als:
"Hoeveel gigabyte heb jij vandaag met je camcorder-mobiel opgenomen?" "Probleem met p2p-programma op mn telefoon" "ik kan slechts 56 televisiekanalen op mn mobiel krijgen, terwijl dat er 500 zouden moeten zijn! help!" "Windows Longhorn IV werkt niet op m'n ouwe PIV 3.06ghz notebook" "Wat vinden jullie van de nieuwste retro-gabberkleding?" |
Er zullen ook aliens in dit forum schrijven :D
|
Citaat:
|
Hetzelfde; met nieuwe mensen en hopelijk andere smilies
|
heel veel smileys en misschien wel een andere kleur ofzo? En natuurlijk veel nieuwe mensen
|
Weet ik veel, in ieder geval zonder mij :p
|
Misschien zal het forum een andere lay-out hebben. Ik zou zelf bijvoorbeeld dat donkergele-lichtgele niet meer willen zien, ik vind donkerblauw-lichtblauw veel mooier.... :)
|
Citaat:
|
Ik denk dat het er niet op vooruit gaat. Jon moet over drie jaar het forum maar sluiten denk ik. Er komen allerlei newbies die de boel gaan verzieken, alle onderwerpen zijn al geweest, enz.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dunno .. maar ben hier dan nog niet meer dus .. don't care ..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |