![]() |
Tekst van Voicemail..
hoe heb jij je voicemail is gesproken?....was gewoon ff benieuwd :p
*dit is het antwoordt apparaat van......* |
je hoort alleen hoe ik in de telefoon blaas :o
|
Citaat:
|
Met ... Ik ben er nu even niet. Spreek wat in na de piep.
Lekker saai, doch effectief. |
Ik heb niks meer van mezelf, ik heb weer zo'n KPNdoos die zegt dat mijn nummer niet te bereiken is.. waarom weet ik niet, had best een leuke ooit.. geldkloppers..
|
met m'n huidige nummer heb ik er geen, m'n vorige was "Dit is de voicemail van Robbert-Jan. Spreek na de piep wat in, dan bel ik je terug. Misschien."
|
whaha jah want ik zoek weer gewoon een leuke...
|
Hoi, spreek maar nix in want ik luister hem toch nooit af!
|
Hmm kweetn iet wat ik heb :) bel me en je weet het ;)
Mijn moeder heeft: "Ik ben nu eventjes niet te bereiken want ik veeg of poepkonten af of slijp potloden of ik vertel verhaaltjes aan mijn allerliefste kleuters" |
Met ... Je snapt het al, ik ben er effe niet, spreek maar wat in als je dat belangrijk vind of bel me thuis op.. daaahaaag
|
Citaat:
geweldig:D |
Ik heb mijn voicemail niet ingesproken.
|
ik heb mijn voicemail niet ingesproken, komt er toch een domme stem uit
(1300ste post) |
Citaat:
|
Huistelefoon: Dit is de voicemail van .... en ....., spreek wat in na de piep.
Oid, ik bel nooit als er niemand thuis is. |
Heb hem niet ingesproken. Geen zin in, klinkt toch voor geen meter. :p Dus nu krijg je zo'n verschrikkelijk standaard en irritant bericht.
|
Citaat:
|
weet k niet meer
|
Die domme stem van dat computervrouwtje die mijn telefoonnummer uitspreekt. Maar waarschijnlijk doet ie het niet meer, want mijn telefoon staat al 7 maanden uit.
|
dit is de voicemail van roos, spreek iets in na de piep
:rolleyes: |
Citaat:
|
mobiel: *heel snel* ikbenernietbelmelaterterug
*daarkomt het op neer iig* |
Citaat:
wist niet dat je roos heette ;) :P |
Heb er geen, ook geen KPN-vrouw oid die wat zegt. (y)
|
Citaat:
|
Ik heb een stukje van het liedje 'Verliefdheid is rampzalig' van kinderen voor kinderen waarin de telefoon afgaat :o
Met daarachter dat ik er niet ben omdat ik KvK aan het luisteren ben :bloos: |
Niet :p
"Dit is Vodafone voicemail voor nummer ****". Ofzo. :D |
Citaat:
|
toen ik mijn eerste mobieltje kreeg had ik een leuke
samen ingezongen met een vriendinnetje; jij bent de voice ik ben de mail jij bent het oog ik ben de bril jij bent de bloem ik ben de steel spreek nu maar in zoveel je wilt :o :o :o jammer genoeg heb ik m niet meer :( :o |
Je hoort Frank Sinatra met That's Amore. :) :D
|
Ik ben er even niet, spreek iets in na de biep.
|
Ik heb m'n voicemail uit laten zetten, heerlijk.
|
Ik heb de eerste regel van K3 opgenomen "Wie heb ik aan de lijn Hallo Hallo"
|
Buiten is het koud en guur
Binnen staat het antwoordapparaat Spreek uw bericht na de pieptoon en u wordt teruggebeld na voor het 8u journaal *deze heb ik dus niet zelf ingesproken* |
Hey luijkes! Jeh iech bin d'r noe neet dus spreek meh get in nao de piep daan bel iech diech nog wel truk! Hoye!
Vertaling (is Maastrichts dialect! :p ): Hey luitjes! Ja, ik ben er nu niet dus spreek maar wat in na de piep dan bel ik je nog wel terug! Hoye! |
*voicemail...voicemail...voicemail...voicemail...voicemail...voicemail ...voicemail....voicemailEN...voicemail...voicemail*
:) |
Heb ik niet...
Mijn vader heeft: Dit is de praatpost van ... U kunt een boodschap achterlaten. |
Een of andere Nederlander is de stem van mijn voicemail.
|
ik heb bewust mn voicemail niet ingesproken.en ik ga hem ook niet afluisteren, want dan moet ik hem eerst inspreken..
maar nu hoor je zoiets van "u bent verbonden met de voicemail van het nummer 06........ spreek na de pieptoon uw bericht in pieeeeeep" |
Heey dit is m'n voicemail, spreek je piep in na de boodschap
|
Ik heb geen voicemail... :o
|
Ik had ooit een voicemail waarbij ik volgens mij een vrij gewone tekst (heei, dit is de voicemail van ... Spreek wat in als het echt dringend is, maar houd het kort!)
Nu heb ik m'n voicemail eraf gehaald omdat m'n beltegoed er aan zou zijn gegaan als ik 'm er in het buitenland ook nog op had staan. |
Ik ben er niet, maar ook weer wel,
spreek na de piep en ik bel je snel. |
Dit is de voicemail van marjolijn. Spreek een bericht in, en als ik beltegoed heb bel ik je terug. Als ik geen beltegoed heb, luister ik dit waarschijnlijk ook niet af, dus misschien kun je maar beter nog n keer bellen.
|
Ik heb geen voicemail, ik word toch bijna niet gebeld :P
|
uhmzz geen zo een kpnmevrouwtje lult wat geloof ik
|
Wou me voicemail activeren maar moest wat inspreken. En daar had ik geen zin in dus als ik niet opneem, of als me tel uitstaat. krijg je Piiieeep en dan spreek je in, terwijl niemand dat dus niet doorheeft :D Hoor je dus gesprekken met anderen op me voice mail..
|
Eerst een leuk intro'tje van een liedje van Marco Borsato, die vervolgens weer wordt verpest door een stomme stem die zegt spreek uw boodschap in na de piep
|
ik heb geen mobiel en dus ook geen voicemail.
ik vind het alleen wel verschrikkelijk irritant om een voicemail in te moeten spreken. kom dan nooit uit mijn woorden. meestal leg ik dan ook op. |
Geen!!! Op een of andere manier lukt het me toch niet om iets in te spreken wat leuk klinkt :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |