![]() |
wat is jou lievelings vak???
:cool:
|
Handenarbeid
(ben mn vriend aan het namaken van klei. Lukt wel aardig. Is examenstuk en mn leraar vind t goed... :D) |
Dat was op de mid. school: geschiedenis
en maatschappijleer was ook wel leuk |
Biologie en Scheikunde
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die man was eerst goudzoeker. nou dat had ie wel beter kunnen blijven ook! |
---> School & Studie
|
godsdienst... en geschiedenis ook :)
|
:)
|
Citaat:
Mijn favo vak is... geen idee. Ik denk Engels, ookal ben ik daar het slechts in. Of scheikunde. Van de goeie leraar dan wel (zie Loontjuhs post over scheikundeleraar :D) |
Engels en gym. :)
|
KCV en Duits..en GYM!!
|
Op de basisschool begrijpend lezen.
Op de middelbare school wiskunde, Duits en tekenen (en Nederlands lezen). Op de lerarenopleiding Duits alles wat te maken had met onderwijskunde. Op de pabo vooral de 'kunstzinnige vakken' en ook weer alles wat te maken had met onderwijskunde en met pedagogiek en psychologie. Nu (pedagogiek) eigenlijk alle vakken wel. Zo uitgebreid genoeg? :p |
Citaat:
|
maatschappijleer 1 en maatschappijleer 2 (ja, op sommige scholen wordt d'r ook een 'deel 2' gegeven)
verder vind ik wiskunde ook niet zo erg, omdat ik het vrij makkelijk vind |
Moeilijk.....
Geschiedenis,Maatschappijleer,Wiskunde en CKV ook wel. :) |
Citaat:
en laten ze nu leuk van leraar zijn gaan wisselen met nl zodat ik die man weer heb! *zucht* met nl trouwens gezeik joh.. moeten discussie doen en jaren oefen je als groepje tegen ander groepje. nu zeggen ze: je moet tegen elkaar binnen een groepje! :eek: :| klopt niet helemaal want als het goed is heb je dezelfde mening aan het eind met het maken van je documentatiemap.. grrr. die leraren! :nono: |
UHmz... Engels, Tekenen, Nederlands, Gym *jah, dat is 1 vak ;) *
en handenarbeid is ook leuk, maar dat kan ik (iig op onze school) niet kiezen in V4... :s |
Geschiedenis
|
*denkt na*
Nederlands vind ik erg leuk, geschiedenis ook.. en Drama :D |
Engels, omdat ik er geen enkele moeite mee heb.
|
Citaat:
Duits is leuk omdat ik dat goed kan,... Gym is leuk omdat ik sport erg leuk vind..en da vooral voetballeuh..:D.. |
Citaat:
En engels is op 1 of andere manier gewoon eitje :) |
Op de middelbare school: natuurkunde en wiskunde.
|
Op de middelbare school: biologie, scheikunde en wiskunde.
|
Ik vind Muziek,Economie en Drama erg leuk omdat ik dat kan.
Wiskunde en Natuurkunde vind ik gewoon leuk maar ik kan het niet zo goed... |
op de middelbare school.. nederlands denk ik
|
Op de havo vond ik (achteraf) engels wel leuk. Verder scheikunde en biologie natuurlijk. Natuurkunde werd leuk tegen het einde van de 5e (toen ging ik het snappen :D).
Nu is dat producttechnologie. Gaat over brood&banket, vlees (video's kijken over hoe varkens geslacht worden. Denk dat dat toch niet zo leuk is :() en zuivel. Krijg je technieken uitgelegd en hoe conserveringsmiddelen precies werken enzo.. |
Economie en Geschiedenis... (y)
|
Op de middelbare school....moeilijk. Denk geschiedenis, maar dat kwam meer doordat we zo'n leuke leraar hadden.
Op dit moment rechtspersonen- en vennootschapsrecht verdiept. |
GS en M&O!! :D
|
AO, KAM en arbeidsrecht.
|
Citaat:
Go Gatera, Go Gatera!! geschiedenis rocks!! |
geschiedenis :D zat ik 8terin kon ik lekka mun bert en ernie kleurplate kleure :p :cool:
|
Biologie en scheikunde. Ik vond gym ook leuk toen ik het nog had! Maar ik vind sowieso veel vakken leuk. Het ligt vaak aan de docent.
|
Levensbeschouwing en Engels.
|
Middelbare school: Wiskunde en Frans :D
Hogere school: BA en BE :D |
3d
|
Citaat:
|
ehm, Nederlands en Natuurkunde
|
Biologie en wiskunde (ligt wel aan het onderwerp) maar ik vond maatschappijleer ook altijd erg leuk maar dat heb ik nu niet meer.
|
ik denk scheikunde
gewoon te makkelijk |
hmmz.. was beeldend vormgeven, natuurkunde, biologie
nu zijn het vooral de medische vakken (anatomie, neurofysiologie, meten aan mensen) en optica was best leuk.... |
Engels en Geschiedenis! (y) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Wiskunde en Engels. |
Muziek en biologie.
En bij muziek vooral het muziek máken. :D |
gym :D
|
CKV3, maar ja dat is iets heel anders dan al mijn profiel vakken van NT die vakken zijn wel interessant maar ook vermoeiend, ben een beetje raar, i know
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |