![]() |
Tijdelijke Eet verslavingen
Heb jij dat ook dat je in korte tijd ineens heel veel eet/drinkt van een bepaald product? Hoelang duurt zo'n periode? Weet je nog wat voor producten dat waren?
Een paar weken geleden was ik helemaal gefreakt op Jus de Orange, daarvoor tomaten en nu komkommer :o Bij mij duurt het meestal een week héél erg, en daarna gewoon meer dan gemiddeld maar niet overdreven. |
Jah, ik herinner me voornamelijk de milky way rolletjes nog.. maar inene is het gewoon over (weet niet hoe lang zo'n periode duurt) en dan heb je nog een voorraad liggen.. :s oeps...
|
Pepernoten :o :D
|
Alles waar caramel in zit, en dat vindt mijn lichaam niet
zo prettig geloof ik. :\ |
ik heb dat met broodbeleg, dan eet ik een periode heel vaak appelstroop en daarna een jaar niet meer, dan pindakaas en dan weer een tijd niet, etc :p
|
Op het moment: beschuitjes met kaas :o :D
|
Citaat:
Ik heb dat nu al een flinke tijd met Kinderbueno's en chocolademelk bij ons op school uit de automaat. Lekker gezond. |
ja, altijd, duurt dan een tijdje, een paar dagen of weken, totdat ik er echt genoeg van heb gehad en er echt niet meer aan kan denken. Meestal zijn het ook de gekste dingen. Een vorm van verslaving I guess :)
|
Ik heb dat zo ontzettend vaak. En ik ben dingen ook heel snel zat. Nu zit ik middenin mijn pizzabroodjes-periode. :|
|
Idd broodbeleg.
Pindakaas, hagelslag, chocopasta, allemal tegen gegeten (n) |
Pringles. Een maand of twee. :o
|
Cherry tomaatjes en mozeralla bij de salade. Zonder kon/kan ik niet.
|
druiven en chips over korte perioden
|
ik ben voirge week begonnen met elke dag een koppie cupasoup als ik thuis kom uit school.
daar ben ik zojuist weer mee opgehouden omdat ik een hele kop tomensoep over mijn bureau heb gegooid, het nu zo stinkt hier dat ik volgens mij nooit meer soep hoef, en dat ik de kans op herhaling (van het laten vallen van soep) vrij groot acht en dat liever nooit meer zie gebeuren. |
Ja, hotdogs van de Hema. Elke x uit school eentje... Slecht voor je portemonneee en voor je buik :).
|
Ja ik heb t ook weleens. Was eerst helemaal verslingerd aan de fruitkicks (en als ik ze nu zou kopen zou ik er weer aan verslingerd raken) en een paar dagen geleden cappucino-chocolade repen van verkade :) Mmmmm
|
Momenteel ben ik verslaafd aan appels en peren, eerst at ik nooit fruit en nu eet ik twee appels of twee peren op school.
|
Ik was 2 weken geleden verslaafd aan Landoogstkoeken.
Vorige week was ik verslaafd aan boerenlandyoghurt. En nu is het speculaas. |
Elke keer weer..
Nu zijn het liga milkbreak koekies :) :D |
:o
Chocoladepasta.....niet op brood, neehh...gewoon een lepeltje bij de thee :rolleyes: :p |
Noodles, maar dat lust ik nu niet meer door overmatig eten :)
Chocolade pasta is nu IN bij mij:p |
Citaat:
Stomme school :( Gaat dan maar op de school van Moenbloem zitten :p |
satésaus!!!! Op brood of bij friet. nahja, bij heel veel. Die verslaving is nog steeds niet over.
|
Citaat:
|
jaa, heb t nu met van die liga koeken.... hoop dat t niet te lang duurt :D en broodbeleg ook... heb een tijd lang altijd appelstroop op mn brood gegeten, maar hoef t nu echt niet meer. Net als met ham, nu vies maar eerst vond ik t altijd heerlijk :S
|
Ik heb ook dan zo soort verslaving, ik heb het al ongerveer een half jaar dat ik graag water bijf drinken maar dan heb ik wel eens zo'n dagje dat ik geen water drnk maar dan melk of juice!! xxx :p
|
ik heb nu een verslaving fruitkicks van liga en een verslaving geroosterd brood. :)
tsja, ik heb deze verslaving nu al zeker 2 maanden geloof ik. en nog ben k t niet zat :) |
Nu eventjes niets, gelukkig. :o
|
cheese & onion chips met blokjes kaas erbij
|
mandarijntjes :p
|
Citaat:
|
Wel een eetverslaving maar niet met een bepaald product.... meer door mijn tijdelijke hoge dosering prednisolon.... :(
|
chocolade!! :s
|
Citaat:
Uhm, ik heb er geen last van moet ik eerlijk zeggen.Op school heb ik om 10 uur soms wel al mijn 4 broodjes op, terwijl ik ook gewoon ontbijt. |
O-ooo...ik heb een nieuwe (tijdelijke?) drink verslaving...River Ice Tea in een flesje van de Aldi....Lekker!
|
Te slechte verslavingen :
chocolademelk :evil: rittersport met marsepein . cote d'or , met advocaat . yoghurt met suiker en citroenschil en citroensap . :o |
Nee.
|
op het moment een verslaving, die nu al ongeveer 1,5 jaar duurt:
Rob's salmiak drop!!! ohhhhhhh bij de AH, van die harde gevulde salmiak dingen, naaaaaaaa, die zijn zoooo lekker! |
Citaat:
|
ik heb t met beschuit met jam!! :o heb net een heel pak klaargemaakt en opgevreten!!! :o :o maarre wel lekker :D :rolleyes:
|
Rode bieten
haha best wel een rare verslaving eigenlijk.. :D |
Ik heb het met cola / sinas....zijn meestal lange periodes, maar ineens ben ik de eeen zat en ga ik over op de ander
Heb het ook met paprika en bolognese chips......duurt meestal een paar maanden.. |
Hiervoor: warme dubbeldrank. Die is echter nu vervangen door
Vifit Optimel drink framboos, 0% vet en goed voorditendat blabla (ach t is gewoon lekker!). Hmz, ik kan me slechtere verslavingen voorstellen... |
Met broodbeleg, dat wisselt eens in de zoveel tijd. Net als drinken, soms drink ik weken achter elkaar cola en dan wordt het weer tonic en dan weer wat anders. Ik heb ook van die periodes dat ik veel melk drink en dan ineens echt geen zin meer in melk heb, dan wordt het weer fristi. :)
|
Aardbeienjam!
(y) (y) (y) :D :D :D (y) (y) (y) Stroop is zwaar fout :nono: |
speculaas... hmm, totdat het op is :(:)
|
Ik heb het meestal niet in korte tijd, wel in lange(re) tijd. Zo eet ik altijd maanden/jaren bruin brood met suikervrije kersenjam en dan opeens ben ik het zat en wil ik iets anders, wat ik dan weer weken/maanden eet tot ik het zat ben. Zo heb ik ook tijden heel veel nasi gegeten en tijden heel veel aardappelballetjes met doperwtjes en natuurlijk (witte) druiven, (galia) meloen en kiwi golds. :) Dit zijn slechts een paar voorbeelden. ;)
Nu zit ik weer in de bruin-brood-kersenjam-fase en in de quiche-fase. Er zijn ook wel verslavingen die ik altijd heb. Zo is er een cola-(light)-verslaving en ook wel een pure-Bounty-verslaving, een slagroom-taart-verslaving, een bosvruchten-ijs-verslaving een een Twister-verslaving, maar dat drink/eet ik sowieso amper, dus dat geeft niet zo. ;) |
Bugles, pepernoten, nougat, cheetos chipito chips, pepsi x :| , bolognese chips....
|
Niet tijdelijk, maar permanent :p : chocola
|
ik ben sinds gistermiddag weer helemaal verslaafd aan rozijntjes.
duurt denk ik tot ze op zijn, want ik ben ze nu al wel weer een beetje zat... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |