![]() |
welke forummers kunnen jou niet uitstaan!
kom op! :cool:
|
Denk heel veel. Terwijl als ze me in het echt zouden ontmoeten dat wel mee viel denk ik. :)
|
|
Genoeg.
|
Iedereen op dit forum kan mij uitstaan. Ik ben immers lief ;)
|
Vrij weinig. Ben niet zo bekend op dit forum.
|
Vele. Waarschijnlijk. Of niet. :)
|
Zeg het maar :)
|
Dat zullen er wel een aantal zijn. Fleet Admiral denk ik, tsja, ik kan ff niet zo 1-2-3 op namen komen
|
Citaat:
|
Teveel om op te noemen.
|
sooz en firefly en pharmacon
denk ik |
behoorlijk veel denk ik :evil: :o
|
MoonMonkey :(
|
WishfulDreaming, weet ik nu :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar hou ik me niet zo mee bezig, eerlijk gezegd.
|
:(:(
|
Geen idee, boeit me ook niet echt.
|
Volgens mij is Joostje geen groot fan van mij :)
|
Citaat:
Je bent gewoon af en toe een gore lul op het forum, maar voor de rest ben je okay :D enne voor mij: ik gok noé. |
Het zijn denk ik overwegend forummers die nog niet zo lang lid zijn die mij niet kunnen uitstaan.
De vaste kliek op A&N van de 'andere kant' (BARON, FeyenoordvakX/Benfatto) kunnen mij denk ik wel uitstaan, tenminste ik hoop dat ze af en toe net zo om mij kunnen lachen als ik om hen :) |
Iedereen houdt vast van mij.
|
Citaat:
|
tofke-h en boogie?
|
Citaat:
Hij spreekt ook van "de andere kant" als ie t over de aanklagers heeft :) on-topic: ik heb geen idee |
Nou, ik hoop niemand. Maar ik ben ook niet zo bekend op dit forum.
|
Tsja, ik zal me wel niet al te populair hebben gemaakt met mijn kinderen voor kinderen-obsessie en de rest van mijn kinderachtige gedrag, maar ach, in het echt ben ik best groot, volwassen en stoer hoor ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ni zoveel denk ik... Niemand kent me hier:)
|
Citaat:
|
Zullen er vast wel een aantal zijn. :cool:
|
Citaat:
|
WB
Sarahbressers leonoor Angelena Qimm Teunster (denk ik) R3v3red Hydro C Funk! ofzo Thugzangel en nog een paar anderen maar dat maakt niet uit, ik mag diegen die mij niet mogen ookm niet :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ja n00dels
|
Citaat:
|
Yassmina (ze heet nu minatjuh)
pessimistje Para! verder moeten jullie het maar ff melden. |
Zullen er vast erg veel zijn, vanwege mijn rechtse gedachten. Maar daar lig ik niet van wakker. :D
|
L00k At Me. :p
|
Prea|K
Assasin (zolang het niet over roken gaat tenminste ;) ) Simshalom (of hoe ze precies mag heten :evil: ) Leonoor Dinalfos Enne dat was het denk ik wel, als iemand mij haat, dan zeg het maar dan word je toegevoegd (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen id, zijn er vrijwilligers?
|
kan ik me niet druk om maken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |