![]() |
Keuze politieke partij en recessie
Ik weet niet of deze topic al is geweest...maar bij deze...
Een vraag die nu veel speelt is op wie jij gaat stemmen met de volgende verkiezingen. Je hoort dan ook veel Wouter Bos (PvdA) en CDA wordt haast niet meer genoemd. Zelf zou ik niet op Wouter Bos stemmen aangezien hij mij meer zo'n man van de praatjes lijkt en als het er dan op aankomt hij het allemaal ineens niet meer weet, of dat het blijkt dat het toch niet zo makkelijk is. Op wie zouden jullie eigenlijk stemmen? En dan heb je natuurlijk ook nog dat gezeur over de recessies enzo, maar het lijkt mij gewoon noodzakelijk en het was op zich ook wel te verwachten aangezien de economie daalt. Het is natuurlijk wel jammer dat het op zo'n rigoreuze manier moet, maar eens zal het zo moeten. Dus ook bij deze, hoe denken jullie hier over? -xxx- Laura |
Op de pvda waarschijnlijk. Op wie weet ik nog niet.
|
Citaat:
|
"lijkt meer een man van de praatjes"
Daar moeten we dan maar achterkomen hè. |
Recessies noodzakelijk omdat de economie daalt?
Ehm, maar natuurlijk :/ |
Het zal wel gematigd links worden voor mij.
SP vind ik perfect, maar te anti-Amerikaans en te anti-Israelisch. Als die twee dingen anders waren, zou ik SP stemmen. Mja, het zal dus wel de PvdA worden. Nu hopen dat ze het nog heel even volhouden, een maandje ofzo, dan mag ik tenminste ook stemmen. :p Zou zonde zijn als ik pas op m'n 21.9e voor het eerst kon stemmen. :o |
Maak er eerst maar een samenhangend verhaal van, dan kunnen we het nog een keer proberen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |