![]() |
Uitgaan in Eindhoven, waar ga jij?
Waar ga jij uit in Eindhoven (als je er uitgaat)...?
Ik loop meestal deze cafe's/discotheken af; - Villa Kakelbont (bier 1 euro, altijd zuipen daar :P) - Blue Parrot ( veel meiden :x en af en toe wel leuke muziek..hardcore ;) ) - Trace - 5611 ( is wat anders dan de bovengenoemde cafe's) En heel af en toe de Royce.. Ben het vaakst tevinden in de BP. Wat jullie? |
Als ik ga in Eindhoven dan de BP idd of de euhm Sante.
|
muwahaha, de blue parrot is echt het meest verschrikkelijke/afgrijselijke café wat er bestaat.. :nono:
eindhoven zuigt kwa uitgaan.. ik ga meestal naar de repelsteel/rits, bakkerij, Lafolie en de Effenaar.. is meestal nog wel gezellig (y) en soms naar de tracé of miller, maar dat zijn ook maar klote-tenten |
Citaat:
|
Trace - Rechter - 5611 - Mezzo (maar die is nu weg)- heel af en toe Costa
En als ik met een stel meiden ben gaan we naar trachy BP (Vrijdags) God Prea dan zou ik jou toch wel ns gezien moeten hebben :D |
Ik woon er behoorlijk dichtbij, maar ben er nog nooit uitgeweest. :)
|
Citaat:
of je moet van 15-jarige breezah-sletjes en 'mien waar is mijn feestneus' houden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Stratum kan wel leuk zijn, je moet het gewoon leuk maken.
Thunder roadhouse is wel gezellig en zo ook de bakkerij :cool: |
Boston, Miller, Santé, af en toe BP
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alleen nog maar bij Thomas geweest... was wel (y) ..maar over 2 of 3 weken ga ik weer & dan wel even verder kijken...
|
Citaat:
|
Citaat:
effenaar daarentegen is wel ok. |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Een vrienmd van me zit er bij 1 of ander dispuut en die gasten hebben een stamkroeg vlak bij centraal station... Geen idee hoe het heet, maar altijd beregezellig daar... Dj Jurgen was ook nog een keer van de partij (al wel een jaar geleden en megastoned als hij was)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geef die Exo een Ban ofzo, die gast verkloot elk topic met zijn niets toe te voegende posts (offtopic).
|
Citaat:
|
bakkerij, la folie, effenaar.
|
Citaat:
|
stratum is vrij bagger
|
Citaat:
|
Ik ga meestal naar de jantjes, kix, bar 2 alex en af en toe de stunt!
|
doe mij maar de stunt en de miller (y)
|
kwoonde er een minuut fietsen vandaan :o Voor rustig chillen ging ik et liefste naar de Santé en als ik wou gaan feesten enzow ging ik liever naar de 5611 :) Maja..alleen jammer dat er (naar mijn mening) vaak een klotesfeer hing op stratumseind :|
|
kwist niet dat het zo erg was daar
ben er een paar x op stap geweest en vond het altijd wel heel gezellig maarja ik ben Helmond gewend :) en als ik ga ga ik naar altstad of laser quest en ga binnekort eens kijken daar waar het bier 1 euro is (ben naam vergeten maar las het net) |
effenaar , bakkerij, rechter,eerst de alt ook nog maar tis echt ernstig daar.. owjah als de schoen en BP nou eens weg gaan, komt er vast wel een leuker/breder publiek... en ja, ik scheer graag mensen over dezelfde kam.. :o
|
Citaat:
|
ik ben hypocriet :evil:
|
Citaat:
|
Donderdag: Boston Pub (bier 1 Euro), Stunt, altstadt
Vrijdag: Boston Pub (bier 1 euro tussen 22:00 - 0:00, ALtstadt Zaterdag: Altstadt, (oud eindhoven, maar dies weg) |
Ben benieuwd wat de vernieuwde 5611 aan programmering gaat doen. Verder vind ik De Effenaar een top tent (y)
|
Citaat:
|
Ik zit nu een dik jaar (2de jaars) op de tu/e en de enige keer dat ik ben uitgegaan in eindhoven, was met de intro :p
|
Citaat:
Ik heb dr nog nooit een hond gezien sinds het vernieuwd is. Ben dr zelf 5 minuten geweest maar dr was niks te doen. |
de effenaar is okee
verder vind ik de hoogste tijd een geweldig lunchcafe |
ik ga niet
|
ik ga er vrijwel nooit heen, en als ik zou moeten dan ga ik nog het liefst naar de Effenaar ALLEEN met de redzone parties (als ze nog bestaan, vast wel) of naar De Rechter en soms 5611.
|
Citaat:
|
Ik ga in princiepe alleen maar naar de Altstadt, maar als ik genoeg heb naar de 56-11 (allene die is nu weg).
|
ik was laatst in de Costa, dat was eng
|
Citaat:
|
de stunt, altstadt, rechter etc etc
Eindhoven roeleert echt! (y) |
Bakkerij :)
|
Bakkerij,Altstadt.. daar zweef ik meestal rond ;) :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |