![]() |
Uiterlijk verschilt per keer?
Hey :),
Ik weet niet zeker of ik dit in deze sectie moet zetten maar mocht het fout zijn dan kan hij wel ff verplaatst worden toch? Ik zit de laatste tijd een beetje met m'n uiterlijk. S'ochtends als ik voor de spiegel sta, haar doe enz zie ik er wel gewoon uit.. maar als ik dan in een spiegel kijk ergens in een wc ofzo zie ik er toch weer heel anders (minder) uit. Het komt er dus op neer dat ik niet precies weet of dat nou door lichtval, illusies van mezelf of iets anders komt. Hebben jullie hier ook wel eens last van? |
nee.. sorry dat heb ik niet
wel dat ik mezelf soms heel mooi vind of heel lelijk maar dat heeft ook gewoon met je uitstraling enzo te maken |
Citaat:
|
Lichtopval?
|
Lichtval idd, wat je zelf al zei...
Misschien ook icm je stemming ed? |
Als ik me contacts niet aan heb en in de spiegel kijk, lijkt het net of ik een sic pack heb :o
|
ja, denk wel dat ik weet wat je bedoelt en dat heb ik ook weleens.
Zo kan ik 's ochtends voor de spiegel staan en vinden dat ik er goed uitzie, maar ik zie dan later foto's terug die daar vlak na zijn genomen en dan ZIE ik er toch niet uit!!.... Zal inderdaad met lichtval enzo te maken hebben. |
Juh, kan goed aan de belichting liggen. In openbare gebouwen zijn vaak halogeenlampen, daar word je een beetje grauw en bleekjes van en het schijnt dan ook zo van bovenaf, waardoor bijvoorbeeld wallen onder je ogen meer opvallen.
|
inderdaad lichtval.. het is ook niet voor niks dat een dineetje bij kaarslicht zo populair is. In de schemer vallen onvolmaaktheden totaal niet op.
Verder kan het natuurlijk nog aan je stemming op dat moment liggen. |
Ja, komt door lichtval en humeur en of ik moe ben of niet. Als ik me supermoe voel en het idee heb dat ik er ontzettend gaar uitzie dan ga ik er ook zo bij kijken, m'n hele uitstraling is dan weg.
|
Citaat:
jah dat heb ik ook heel vaak!! in de ene spiegel zie ik er wel goed uit..(naja.. goed??) en in de andere veel minder. Dat komt denk ik gedeeltelijk door hetlicht.. maar niet altijd denk ik. Want soms is het licht gewoon hetzelfde. Vooral in winkels zie ik er altijd heel stom uit.. in die spiegels. En dat heeft niet met uitstraling te maken volgens mij.. want je uitstraling gaat niet in 1 minuut weg.. dat is tog meer per dag ofzo anders?? maja.. wat boeit het ook..ik denk dat iedereen dit wel heeft!! en gelukkig zie je er door de ogen van anderen niet uit hoe je jezelf in de spiegel ziet. Want ogen hebben geen felle lampen! ;) (duh..hih) xxxx |
Heb ik ook vaak. Ga ik 's ochtends weg en kijk ik thuis nog even in de spiegel zie ik er normaal uit. Maar als ik dan op school van de wc kom en even in de spiegel kijk lijk ik veel witter en of ik grote kringen onder m'n ogen heb. Kom volgens mij gewoon door de lichtval.
|
:D:D
Mja...tis niet zo verwonderlijk. Het licht valt in bepaalde situaties anders dan in andere, etc.etc. Er zijn zoveel redenen voor aan te wijzen. |
Je twijfelt over je uiterlijk als je op school bent, daarom let je meer op negatieve uitstralingen :nono: , echt onzin als je op je uiterlijk constant zorgen om maakt.
|
als jij blij bent, kleding aanhebt die je goed staat, en gewoon een goede bui hebt, vind je jezelf al stukken mooier dan wanneer je beetje triestig bent, of kleren aanhebt die je niet ophalen. het ligt dus aan een aantal factoren *stemming, kleding, enzenz*
|
Ja dat herken ik wel. Ik schrik soms best als ik van mezelf het idee heb dat ik er wel redelijk uitzie (gewoon niet opvallend ofzo) en dan ineens mezelf zie in een winkelruit of spiegel ergens...zie ik ineens dat ik een raar loopje heb, mn haar niet zit, ik er an profiel niet best uitzie etc. Kortom als ik er anders uitzie dan ik had verwacht.
|
Mja komt door het licht, soms best schrikken ja :s :)
|
ja heb ik ook... thuis lijkt alles normaal kijk ik op school schrik ik me rot
|
Citaat:
|
Ik zie er heel leuk uit in het donker!!
:o |
Tnx voor de reply's allemaal! Voel me alweer een stuk beter omdat ik niet de enige ben die dit heeft :D :)
|
kan aan t licht liggen idd (als je make up opdoet waar minder licht is of waar ander soort licht is ziet t er vaak veel anders uit dan in gewoon daglicht) maar ik vind sowieso dat t er soms heel anders uitziet als je in t licht in de discotheek ofzo staat....
|
Jah idd, snap precies wat je bedoelt. Ik zie d'r in de spiegel in de badkamer 'anders' uit dan in bijvoorbeeld de spiegel in de gang. Zal wel aan de inval van het licht liggen denk ik jah... Heeft verder echt niets met je humeur ofzo te maken lijkt mij. De ene keer vind ik dat ik er goed uit zie in de spiegel en de andere keer weer wat minder in dezelfde spiegel, maar dat heeft nix te maken wat jij bedoelt denk ik!
Maar irritant is het wel, denk je d'r goed uit te zien, kijk je nog ff snel in die andere spiegel en dan blijkt toch het tegendeel het geval te zijn haha :o |
ik weet zeker dat het aan het licht ligt.
bij b.v een t.l. lamp zie je er soms uit als een ware puistenexplosie terwijl je dat anders niet bent. Wij hebben op school ook van dat fijne witte licht in de w.c's dus ik kijk daar gewoon niet meer in de spiegel want ik weet zeker dat ik me dan weer rotschrik. echt alsof ik niet heb geslapen zie ik er dan uit!! |
ja ik herken het helemaal.. als ik thuis voor de spiegel sta, en ik heb de indruk da ik er wel netjes uitzie, ma als ik dan naar onder ga en in de ander spiegel kijk dan zie ik er toch heel anders uit. dan vraag ik mij af hoe anderen mij zien?! zoals in de spiegel waar ik mij klaarmaak of zoals in de spiegel in de keuken..of zoals in de spiegel op school.. daar ben ik toch ook wel benieuwd naar
|
Juh.. zo denk ik dus ook.. weet nooit hoe ik er echt uit zie omdat het per spiegel gewoon verschilt.. :s
Moet me er gewoon wat minder mee bezig houden denk ik.. maar da's best moeilijk nog :o |
Ijdeltuitjes ;)
|
Citaat:
|
en daarom vermijd ik spiegels :)
|
als er een ;lamp boven de spiegel hangt zie ik er altijd lelijker uit dan op een andere spiegel of foto ofzo, het zou bij jou hetzelfde kunnen zijn
|
Ik belicht mezelf in de badkamer altijd met een lamp die een meter rechts van de spiegel hangt. Op die manier word ik dus van schuinboven belicht en is het net of ik heel veel spieren heb. :cool:
|
's ochtends zit ik voor de spiegel, de lamp van voren op ooghoogte op me gericht *dan ben ik nog mooi*
loop ik smiddags langs een winkelruit *bah bah* op school, op de wc's met dodelijk tl-licht van bovenaf *sjit zeg, doe alsjeblieft een zak over je hoofd* tja, hek ook wel eens last van dus |
Daarom kijk ik op school nooit in de spiegel.. :p
|
hahaha...ik kijk ook veelste vaak in de spiegels.
Maar soms dan kijk ik heel sexy in de spiegel en vind ik mijn zelf prima uitzien. Leer er van! Het gaat erom dat je zelf tevreden bent.En niet de andere..tenminste zo denk ik. Fuck them all....! MJ |
Citaat:
|
nou, ik denk dat het door de lichtval komt hoor. Als ik 's ochtends voor de spiegel sta vind ik mezelf er best goed uit zien, maar als ik dan ergens in een pashokje ofzo sta denk ik ook zo van: Jeetje, wat zie ik er uit!! Maar dat komt door dat tl-licht
|
ik heb t ook hoor. dan sta ik in de badkamer en ben ik tevreden, maar zodra ik mezelf dan zie in mn eigen kamer vind ik het niets.
ik was ook altijd wel tevreden over mn billen, totdat ik pas in de H&M in een pashokje stond. ineens vind ik het helemaal niet leuk meer dat je daar je voor en achterkant tegelijk kan zien in die spiegels :( |
Komt waarschijnlijk door lichtinval. Bovendien als je - of iig als ik.. - in de spiegel van school kijkt dan kijk je even of iets er nog 'goed' uitziet. Dus dan let je al sneller op oneffenheden dan wanneer je gewoon even kijkt.
|
Ik zie er in elke spiegel ongeveer hetzelfde uit... soms iets bleker soms donkerder...
Maar het verschil dat ik wel merk is het verschil tussen ochtend en avond... 's Ochtends kan ik er egt vreselijk uit zien vinnik... en 'avonds vinnik mezelf een stuk knapper/ minder lelijk :P Best gek...:s:P |
je hebt zeker geen lachspiegels thuis?
|
Thuis ben ik veel enger..... :P
En het valt me op dat het niemand opvalt als mn haar niet goed zit. Dus dat kan betekenen dat ik overdrijf en dat mn haar toch goed zit, of dat mn haar nooit goed zit en het daardoor niet opvalt dat mn haar niet goed zit.... :( |
ik heb t ook, thuis zie ik er best normaal uit, maar zie ik op schgool, bus ofzo een spiegel lijk ik iemand anders en denk ik echt van ":S gat ben ik dat, terwijl alsk dan thuiskom het dan weg is en denk ja zie er nog best normaal uit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat ik er op mijn kamer voor mijn spiegel erg leuk uitzie, maar dat komt denk ik door de zon die op mijn spiegel valt ofzo.. ik herken het wel, mar vind het niet zo erg :D mijn vriendje vindt me altijd mooi zegtie :P *jongens zijn slijmballen*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |