![]() |
geef je veel om merkkleding of kan het je niet zoveel schelen??
ik geef dat betreft niks om merken ik ga veel langs marktjes en kleine goedkope merkloze boetiekjes en heb daar voor een leuk prijsje niet duur leuke kleren.. vrienden van mij MOETEN altijd merk hebben want ze zeggen dat merkloze kleding troep is, tjah tis natuurlijk persoonlijk maar zonder merkkleding kan je toch ook best leuk erbij lopen?? ik heb altijd zo iets ik wil zoveel mogelijk eluke kleertjes voor zo weinig geld :D
|
oh sorry dat wist ik niet.. :s
|
Nee, ik vind het niet belangrijk. Dat wil zeggen dat ik veel bij H&M koop, maar veel mooie dingen zijn wel van een merk, en dat koop ik ook.
|
ik geef om merkkleding als een pyromaan om lucifers.
|
Citaat:
|
Nou ja H&M moet je maar vervangen door willekeurig wat
|
ik koop iets dat ik mooi vind ongeacht merk
|
merkkleding is meestal onbetaalbaar, dus als ik het al zou willen hebben, kon het nog niet,
blaat :rolleyes: zucht |
Ik geef vrij veel om merkkleding, maar dat komt omdat ik eigenlijk altijd in grote winkesl koop. Nooit markjes enzo. Maar koop ook veel bij H&M, Sting enz. dus niet alleen maar merkjes.
Kweet eigenlijk niet, loop er sneller naar binnen en als ik iets leuks zie maakt het niet uit of er nou wel of geen merkje opzit. Maar als ik bij de bijenkorf ben kijk ik wel eerder naar de merk afdelingen dan naar de bijenkorf collectie. |
geef de laatste tijd steeds minder om merken !
|
Citaat:
|
Alweer deze topic..
Hoe dan ook; Neen, ik koop nagenoeg geen merkkleding, alhoewel ik wel inzie dat merkkleding vaak kwalitatief beter is. Maar de manier waarop ik me kleed biedt vrij weinig opties wat betreft merkkleding. |
Ik geef veel om mooie kleding. Dat betekent niet dat het perse duur moet zijn en een 'merk' moet hebben. Maar het sluit het ook niet uit. Hoe duur en hoeveel kleding ik koop, hangt af van mijn geld. Ik kan heel blij zijn met een mooi en goedkoop shirtje van de Hennes of Mango, de andere keer geef ik meer geld uit aan iets duurders van bv Kookai.
|
Citaat:
|
WishfulDreamiiiing?! Waar beeeen je? Slotjeeee!
|
neh, merkjes kunnen me niks schelen.
ik bedoel, het kost meer geld, en wat heb je er dan voor? |
Mij maakt het niets uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Ja dat ik dat 'n belangrijk criterium vind.) Maar wat ik me nou afvraag, het is toch niet zo dat je keus hebt? Zeg maar, dat je hetzelfde product van 2 merken hebt? (of een 'niet-merk' versie zoals dat hier heet) |
Citaat:
nou uhh rustig maar ik zei toch al sorry, ik kom hier nou eenmaal niet zo vaak duzz ik kan niet weten dat deze topic is geweest :rolleyes: |
Maakt me eigenlijk niet uit.
Ik koop iets als ik het leuk vind en het de kwaliteit ok is. Dus dat kan nogal verschillen in prijs. |
ik geef er niet zoveel om,....alleen bij broeken wel want ik wil graag goed passende broeken en die van de h&m passen niet goed...maar ik wil er juist liever geen groot merk op....
ik heb alleen nog een paar skate truien van ex-en met grote merken, verder niet.... :D |
over het algemeen eigenlijk nooit..koop lekker goedkoop overal spulletjes, maakt niet uit wat voor 'n merk het is als het maar lekker zit.
|
ik geef om merkkleding
|
Citaat:
|
ik geef nix om merk kleding
ik geef er meer om of het door kinderen word gemaakt en wie er belachelijk veel aan verdient dan om een shirtje met een of andere stomme naam. |
Moest ik geld hebben zou ik me zeker ook tot merkkledij laten verleiden, maar dan om de kwaliteit.
Ik vind het stom als je merken koopt om ermee te kunnen pronken omwille van het merk en niet van het truitje of zo zelf. |
Leuke kleding en goede kwaliteit zijn voor mij belangrijk,
en vaak is het dan wel merkkleding, het hoeft niet per se. |
Citaat:
maar als ik kleding koop kijk ik altijd naar de afwerking en het materiaal, liefst koop ik iets dat van natuurlijke stof gemaakt is. of het moet heel mooi zijn :D :rolleyes: :) |
merkkleding? wat is het nut?
|
Ik maak een scherpe afweging prijs-kwaliteit. Die leidt er vaak toe dat ik uitkom in het middensegment waar merk niet een erg grote rol speelt, maar kwaliteit wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
en in een hoerenbuurt in antwerpen kon je voor weinig geld aan merk kleding komen, en dat was wel echt. |
Citaat:
|
Citaat:
de laatste keer dat ik daar was was ik nog vrij jong en mocht ik van mn moeder niet kijken :cool: :D |
Citaat:
|
Citaat:
(als ze echt 11 is dan) ~Sjeherazade~: kom nou maar naar amsterdam jong, dan gaan we daar sightseeën. |
Citaat:
|
Een nodige kanttekening, die wellicht al geplaatst is : alle kleding heeft een merk.
|
Het maakt me geen flikker uit wat voor merk het is, zolang het maar mooi/van goede qualiteit is.
|
Citaat:
|
nouja, merkkleding kan me niet veel schelen
maar designer kleding. Kheb laatst veel geld daaraan uitgegeven, en ik moet zeggen, t voelt toxch lekkerder om in een jas van dolce et gabbana te lopen, dan van H&M ( al zouden ze exact hetzelfde eruit zien en niemand het opmerken) :) |
Citaat:
|
ik hoef niet perse merkkleding te dragen, maar ik heb wel merkkleding in mijn kast hangen hoor:)
|
Citaat:
|
ik kijk helemaal niet naar een merk.
ik koop gewoon kleding die ik leuk vind. het enigste waar ik op let is op de prijs. |
Citaat:
|
Ach, als het merk betekent dat het van betere kwaliteit is, dan zou ik het wel kopen, maar niet speciaal omdat ik graag een merk erop wil.
|
ik hou van merkkledij, volgens iedereen fout, maar ik kan er echt niets aandoen. Ik vind het gewoon mooier, je ziet gewoon het verschil, vind ik. En nog iets, ik haat het winkelen in een rommelige winkel (zoals bij ons de h&m), ik wil gewoon winkel binnenstappen en op elk schapje, mooi per maat/kleur de dingen zien die ik wil zien. en dat heb je nu eenmaal meer bij merken. Uitleg slaat op niets :o
Ik ben er gewoon verslaafd aan.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |