![]() |
Iets in drankje gegooid
Afgelopen weekend is er iets in de bier van een klasgenoot van mij gegooid. :|
Hij vertelde me dat hij niks meer van de avond wist, er is door vrienden van hem verteld dat hij ging strippen, geen evenwicht meer had, dat soort dingen. Hij herinnert zich niks meer na het drinken van zijn 3e biertje, ongeveer 10 minuten daarna. Iemand enig idee wat het geweest kan zijn? Ik dacht zelf aan GHB. En heeft het zin om aangifte te doen? Alvast bedankt voor de reacties.. |
ghb :D
free drugs tough ! |
Zin om aangifte te doen,... der zal nix uitkomen, verwacht dat niet, maar ze kunnen er wel iets mee doen. Ze weten dan dat t gebeurd is en kunnen er in volgende gevallen meer mee misschien.
Nix meer weten lijkt me op GHB... |
|
Aangifte doen heeft geen zin, de dader is toch niet te achterhalen. Van GHB word je geil, weet je meteen weer dat je vriend geilt op strippen. Nee maar serieus, dat zijn ecvht kutstreken. GHB is zoiezo kutspul
|
Erg naar voor die gast. (n)
|
ghb heb t zelf ook een keer gehad en heb ook dingen gedaan die ik niet meer weet....
|
Gatver...
Enig idee door wie het is gedaan? Of is het echt door een onbekend figuur gedaan in een ongure uitgaansgelegenheid? |
Citaat:
|
Hmm, dat is flink genaaid.
De volgende keer als jullie daarheen gaan (als dat uberhaupt gedaan wordt) zou ik goed mijn ogen openhouden voor mensen die erg veel op je letten/de hele tijd dicht bij je in de buurt lopen. Misschien kom je zo meer te weten. Van wat ik nu lees kan ik niet afleiden wat de eventuele motivatie van de dader was. Deed hij het puur om jullie te dissen? of zat er meer achter... |
Citaat:
|
ik denk GHB of rohypnol. ik heb zelf nog geweten dat ze LSD in iemand zijn drankje deden.
|
Ghb!
|
rohypnol > just forget it all :P leuk liedje
ik zelf heb geen idee maar ik denk dat t hier al genoemd is > ghb |
Citaat:
|
ze hadden wel LSD in het drankje gedaan van iemand die ze kenden en die gewoon was om LSD te gebruiken.
maar het moet toch wel verschieten zijn als je ineens begint te trippen zonder dat je weet iets genomen te hebben. |
schizofreen... ik weet het zeker
|
Citaat:
|
ze hadden een schitzofreen in zun drankje gestopt :rolleyes:
|
:D hehe
|
Citaat:
wat een kolere droom.. mja...nu lopen er iig ook twee topics over iets in een drankje.. wat een boel dubbeltopics... |
is bij mij ook eens gebeurd ik weet bijna alles nog..maar ik kon me niet meer bewegen..ik was echt verlamd..dat was mn eerste ervaring met drugs..en daar was ik nie blij mee, zo'n gast nam me mee naar buiten en vertelde me allemaal dat hij me al heel de avond zag staan en begon aan me te zitten maar ik kon me niet bewegen en praten kon ook bijna nie..gelukkig kwam een vriend van me net aan en zag me met die gast en wist dat het foute boel was...he was my saving angel. anders hadden er hele kut dingen kunnen gebeuren.
|
Citaat:
|
:D :o vergeten stiekem
|
Het hoeft niet perse zo te zijn dat iemand iets in zijn drankje had gegooid.... het kan ook zijn dat deze jongen shizofreen is en dat het op een een of andere manier opeens naaarboven is gekomen, bijvoorbeeld door het blowen. Schizofrenen weten ook niet altijd wat er allemaal is gebeurd toen opeens hun andere kan kwam opduiken.
|
Dat lijkt me sterk.. Hij blowt nooit, rookt nooit, drinkt af en toe..
|
Citaat:
|
mensen met MPS (meervoudige persoonlijkheid stoornis) kregen vroeger veel de diagnose schizofrenie maar het is toch iets anders. je kunt het meer vergelijken met borderline.
ik weet er ook niet het fijne van maar na veel opnames in psychiatries heb ik wel wat opgestoken van al die psychische ziektes. |
zeker weten wel aangifte doen. als die mensen dat meer doen en ze worden uiteindelijk gepakt door de politie (wat zeer waarschijnlijk is) dan worden ze niet alleen berecht voor dat ene incident waar ze voor gepakt worden maar ook voor dat incident van jouw vriend. mits ze bekenen, maar de politie kan heel overtuigend zijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34. |