![]() |
hoe heette die ene miniserie?
het ging over een aantal mensen in een vliegtuig die door het noorderlicht vlogen en daarmee in dimensie kwamen waar de tijd stil stond. zij werden belaagd door beesten die het verleden opaten.
de serie bestond uit 4 delen (als ik het me goed herinner) en is 2 keer op tv verschenen....de laatste keer kan goed al 3 jaar geleden zijn... wie weet dit nog |
The Langoliers, naar het boek van Stephen King :)
|
die was heel lang geleden op tv! die namen wij toen op.. echt vet.. die zou ik nog wel een keer willen zien..
|
Citaat:
|
Ik vond m zwaar goed, alleen jammer dat uiteindelijk die beesten er zo computerachtig uitzagen...
Hij is in ieder geval bij mij in de buurt gewoon bij de videotheek te huur op dvd, dus dat zal bij andere toch ook wel zijn dan... :confused: |
Citaat:
ik vond het doen best wel enge serie/film.. :bloos: |
t boek is vet :cool:
|
jaaaah! dat was een coole film!
|
was wel :cool:
alleen het einde was zo teleurstellend |
Citaat:
|
Is er echt een serie over dat boek?? Ik vond het boek echt steengoed, ben benieuwd of de serie dan ook net zo spannend is. Mmm toch maar even naar de videotheek...
|
Citaat:
ik vond die toen echt super eng :eek: :D |
topfilm. ben blij dat ik em op video heb :D
|
is daar een boek van? ik dacht dat het een short story was
|
Ik vond het eigenlijk maar stom, waar sloeg dat nou op? Hoe kon het nou voorbijgegane tijd zijn en er toch nog zijn? Tijd werkt helemaal niet zo! *Morgan houdt niet van tijdreizen*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, inderdaad. Een ontzettend goede serie. Vraag me af wanneer die nogmaals wordt uitgezonden. :cool:
|
da's lang geleden dat ik die gezien heb.
ik vond hem toen wel een leuke serie, ik weet eigenlijk niet hoe ik er nu tegenaan kijk. ik ga binnenkort maar weer eens naar de videotheek :o |
Erg creepy en sfeervol, met adequaat acteerwerk en een leuk script. Inderdaad erg jammer van de lelijke computeranimaties op het einde, maar verder een uitstekende film/mini-serie.
|
The Langoliers (De Engelieren) is inderdaad geschreven door Stephen King en het is gepubliceerd in Four Past Midnight (Tweeduister) samen met Secret Window, Secret Garden (Het Geheime Raam). De miniserie heb ik helaas niet gezien, maar dat ga ik zeker doen, mocht hij er ooit weer op komen :)
|
ik vond dat verlaten vliegveld zo eng.. :eek:
Eigenlijk zijn alle plekken eng -waar het normaal altijd druk is- als het verlaten is... |
Citaat:
|
Die was goed ja...
Maar bijna alle films van Stephen King zijn goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |