![]() |
Mezelf gevonden
Ik heb gehuild in vreemde talen
alsof het niet van mij was, geleefd met vreemde gezichten, achter wanden van steen en later soms door zichtbaar glas Zo onbekend en ongewoon - dat laatste zal wel blijven - heb ik jaren lang geleefd Ik ben herboren en gegroeid geworden, om te zijn, kan ik zeggen dat ik ben wie ik ben, gevonden door jouw armen troostend, met en zonder pijn een beetje simpel |
Simpel hoeft niet altijd per definitie slecht te zijn :o
Vind vooral de eerste en de laatste zin krachtig, en het cursief gedrukte middenstuk :o De rest doet me helaas niet zoveel... |
vind de eerste strofe erg goed, de rest jammer genoeg niet boeiend
|
Ik vind hem echt heel goed! Mooi, vooral... de inhoud, en vooral de verwoording, spreekt me echt aan. De eerste zin vind ik het sterktst: Ik heb gehuild in vreemde talen. De eerste strofe vind ik het beste, de schuingedrukte zijn een mooie toevoeging en de laatste strofe is een goede afsluiting.
|
is het niet doorzichtig ipv doorzichtbaar??
verdr is ie wel okay hoor |
Citaat:
Verder vind ik het goed. Het loopt goed, rijm is leuk. Simpel, maar niet slecht. Zodra je me een beetje raakt met je gedicht(zoals deze, ik "voel" hem), zijn je gedichten echt heel goed. Technisch zit het sowieso wel goed, dus wanneer je me ook raakt, heb je meteen een ijzersterk gedicht neergezet. Zoals nu dus :) . |
vind hem netjes...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |