![]() |
Downset terug?
Ze schijnen binnenkort met een nieuw album te komen.
Ik blijf een zwak hebben voor deze band, vooral vanwege de eerste 2 uitstekende albums. 'check your people' was een heel matig album, maar dat heb ik ze vergeven. Ik gun ze nu eens het respect wat ze verdienen. Wat u? Ow ja Angela: probeer voor een keer niet het pretentieuze autoritaire baasje uit te hangen. dank je. |
Meisjes plagen zoentjes vragen Friso.
|
Citaat:
Mond houden en doorspelen is het devies. |
Downset is aight :)
|
ik kan er ook niks aan doen dat ik een presenteus autoritair meisje ben :o maar opmerkingen daarover heb ik toch liever over msn, pm of op beleidszaken ofzo..
Ik heb ergens een cdtje van ze liggen maar heb geen idee of dat een van de eerste twee die wel goed zouden zijn of die laatste die dus minder is... ik vind hem iig niet zo... |
vette p00p (y)
|
Citaat:
Jou narren is gewoon leuk denk ik? Uh kan ik die shizzl ergens online horen? |
Citaat:
Je bedoelt de nieuwe sjizzle? (neem aan dat je downset wel kent?) |
Verkeerd aangenomen. Wat moet ik verwachten/
|
Kom op jongens! Ken je klassiekers!
Downset - Anger , is toch een vrij bekend nummer. De eerst cd 'downset' is toch een vrij bekend album in de Rap/Metal scenen. Check die cd en oordeel. Neem de tijdsgeest mee overigens. |
Citaat:
|
ja dude maar wat weet ik nou van rapmetal :P
|
Citaat:
|
het is wel OK
check your people |
Citaat:
Klassieker, klassieker. Zover zou ik niet willen gaan hehe. |
Citaat:
Haha. wat krachttermen om ze aan het downen te zetten;) |
Maargoed, ik kan er zeker naar luisteren.
|
Citaat:
Fuck man knap je levert goed werk ik zal je ff bespreken met de rest. (y) |
?
|
vette band, vooral het album "do we speak a dead language".., check your people vond ik trouwens ook niet slecht...
ben benieuwd naar de nieuwe release... |
Citaat:
|
Anger, hostility towards your position
|
check your people vind ik goed.
|
empower.
|
De eerste 2 vind ik te gek (Vooral Do We Speak a Dead Language), maar Check Your People is ook niet verkeerd. Anders maar zeker niet matig, is meer een plaat die moet groeien
. Maar goed is er al een release datum bekent? |
Citaat:
ehm, geen klassieker hoor, daarom zijn ze ook nooit zo bekend geworden. :p |
Citaat:
klopt, ik dacht het idd altijd fout, maar ik wist het wel, ik wist het wel!!!:p |
Citaat:
*proest* Len len len :o :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar klassiekers gaat niet om vinden:P |
Citaat:
|
Citaat:
ik ken het ook niet...althans, de band is vrij vaak genoemd waar ik bij was maar ik heb nooit iets van ze geluisterd (denk ik) |
Citaat:
Ik ken/heb alleen check your people, en die vind ik wel stoer :p |
Citaat:
ik denk dat Downset best goed zijn in wat ze doen... kregen ze nog aangeboden voor de goudvishal btw.... maar europese tour ging niet door. check you people is best een OK cd... die andere 2 zijn idd beter, maar die moet ik nog een keer aanschaffen. heb ze wel op CDR gehad, maar die zijn bijna allemaal me raam uitgegaan. |
Do we speak a dead language vind ik een bijzonder vet album. Zou idd vet zijn als het nieuwe album weer die richting op gaat.
Moet ze nog steeds een keer gaan zien. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |