Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   mensen die met bier gooien (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=608803)

bloemkool 24-09-2003 11:27

mensen die met bier gooien

ik was afgelopen zaterdag avond weer aan t stappen met mn vriendinnen, was allemaal onwijs gezellig. totdat een eikel me avond ff goed verpestte.
we stonden ff met zn allen op de dansvloer, daar was ook een halfdronken jongen van een jaar of 19. hij had een bierglas in zijn handen en zwaaide ineens met zijn arm en gooide bier over mij en nog 2 anderen heen.
meteen me avond verpest.
heeft iemand ook dit soort dingen? dat je als je na een week werken lekker wil feesten er zoon klootzak je avond verpest??

lotgenoten gezocht om wraak te nemen op deze imbeciel :evil:

Reverend 24-09-2003 11:29

boeieh.

Gewoon boos aankijken, en weer lekker verder gaan met je avond.

maria 24-09-2003 11:29

als het niet door de beugel kan wattie flikt ga ik gewoon naar de portiers toe..vaak wordt diegene er dan uitgezet...en is mijn avond weer helemaal goed :)

maria 24-09-2003 11:54

maar ik krijg liever bier over me heen dan een vuist tegen mn neus zoals laatst gebeurde...

Dukko 24-09-2003 12:01

nog nooit problemen gehad, en ik maak ze ook niet.

Oma 24-09-2003 12:07

shiiiiit, waar maak je je druk om :eek: !
Ik krijg zo vaak bier over me heen, lekker boeiuh, ut droogt vanzelf wel weer op en volgende dag doe je toch gewoon je kleren in de was...trouwens koud bier ken best lekker zijn al zit je de hele tijd in die hitte...

Waar ik altijd uitga, doet niemand er moeilijk over al gooi je per ongeluk of expres biertje over iemand heen. Gewoon teruggooien of diegene haalt ff biertje voor je :)
Zo'n disco hier in de buurt al gooi je een biertje, krijg je meteen vette scheldkanon of knal voor je kop en dan van die gillende wijven in de plee: aaaaagh er zit een vlek op mun shirt.. hoe triest, dan ga ik er heen en gooi expres nog een biertje over ze heen hehehe :D vervelend ben ik he?

miro 24-09-2003 12:11

In de kroeg maak ik dr niet zon heel groot probleem van. Als t echt expres gebeurd zal ik dr wel wat aan doen. Of als ze aan t rondzwaaien zijn met het bier zal ik wel vragen of zie misschien iets voorzichtiger kunnen zijn.

Een keer was ik bij een evenement waar dat soort dingen gewoon proberen, een jongen ging gericht gooien omdat ie zag dat ik me dr niks van aantrok (in mn ogen). Ben naar m toe gelopen en heb een glas bier over m heen gegoten.

Maar normaal vind ik dat jammer van mn bier, je houdt er gewoon rekening mee dat je wel wat drank over je heen kan krijgen als je ah stappen bent.

Thomas 24-09-2003 12:19

Moet je niet naar de befaamde schuurfeesten gaan. Daar doen ze niet anders. :D

maria 24-09-2003 12:28

en liever bier dan rode wijn...:)

Sithan 24-09-2003 13:00

Wow beetje last van het aanstelleritus-virus?
Als je daar al je avond door kan laten verzieken, dan ben je gewoon triest... Zit je daarna ook meteen te janken in de plee dat je shirtje verruineert is? Misschien moet je ns een feestweek bezoeken dan zul je zien dat het allemaal best mee valt, zo'n 25 cl bier over je heen... :o

Blenderhead 24-09-2003 14:29

:eek: wat zonde.....

en nee... niet erg ofzo...kan gebeuren...

nare man 24-09-2003 14:59

Het is natuurlijk gewoon lomp. Ik zou zo'n lompe boer een flinke pets met de vlakke hand in z'n gezicht geven.

Qimm 24-09-2003 15:15

Citaat:

nare man schreef op 24-09-2003 @ 14:59:
Het is natuurlijk gewoon lomp. Ik zou zo'n lompe boer een flinke pets met de vlakke hand in z'n gezicht geven.
En dan nog even met je handtasje in zijn buik :P

Hydraul!C FunK 24-09-2003 15:22

Citaat:

omajunk schreef op 24-09-2003 @ 13:07:
shiiiiit, waar maak je je druk om :eek: !
Ik krijg zo vaak bier over me heen, lekker boeiuh, ut droogt vanzelf wel weer op en volgende dag doe je toch gewoon je kleren in de was...trouwens koud bier ken best lekker zijn al zit je de hele tijd in die hitte...

Waar ik altijd uitga, doet niemand er moeilijk over al gooi je per ongeluk of expres biertje over iemand heen. Gewoon teruggooien of diegene haalt ff biertje voor je :)
Zo'n disco hier in de buurt al gooi je een biertje, krijg je meteen vette scheldkanon of knal voor je kop en dan van die gillende wijven in de plee: aaaaagh er zit een vlek op mun shirt.. hoe triest, dan ga ik er heen en gooi expres nog een biertje over ze heen hehehe :D vervelend ben ik he?

Hahaha, jij bent cool! (y) :) :D :evil:

(n) :rolleyes:

Poedeltje 24-09-2003 15:22

Ik snap niet waar je je zo druk over maakt, t is bier
hhhmmmmmmmmmm bier

ik kan niet zeggen dat het me stoort als ik een biertje over me heen krijg, zeker niet in een cafee

Sithan 24-09-2003 15:24

Citaat:

nare man schreef op 24-09-2003 @ 15:59:
Zou ik wel ff checken of je niet toevallig in een boerendisco bent, want voor je het weet komen ze je met zn allen gewapend met mestvorken achterna :p

Hydraul!C FunK 24-09-2003 15:25

Het gebeurt mij nooit.
Komt omdat ik meestal naar gelegenheden ga waarbij iedereen zo beschaafd is om niet met bier te gaan smijten.
Het zou me zeker wel irriteren, maar niet m'n hele avond verpesten, denk ik.(maja, ik heb het eigenlijk nooit)

AngelLena 24-09-2003 15:26

Hehe, is idd maar bier hoor. Oke, plakt even een beetje, maar in zo'n kroeg ruik je er toch niets van, dat komt de volgende dag wel als je em in de was gooit. En daar heb je dan weer de wasmachine voor... Geen rare vlekken, is er zo weer uit. Wees blij dat het geen bessen ofzow was, dat krijg je er dus niet meer uit...

Niet zo druk over maken joh. Nergens voor nodig. Je verpest daarmee je eigen avond, zal je namelijk vast en zeker vaker overkomen.

Oma 24-09-2003 15:43

Citaat:

Hydraul!C FunK schreef op 24-09-2003 @ 16:22:
Hahaha, jij bent cool! (y) :) :D :evil:

(n) :rolleyes:

Zoek je ruzie? :mad: pas op hoor ik gooi biertje over je heen :p

Blenderhead 24-09-2003 15:48

Citaat:

Qimm schreef op 24-09-2003 @ 16:15:
En dan nog even met je handtasje in zijn buik :P

:D:D rofl

hij was te verwachten maar hij is erg grappig :D

blackfairy 24-09-2003 16:20

tsja ..als ik in een rotbui ben kan ik er geirriteerd door raken...
verder vind ik t niet erg..je kleren moeten toch in de was en jij onder de douche omdat ze stinken en je haren vies zijn...

t enige wat ik wel vervelend is, ze hebben bij ons verschillende hoogtes en dan express ervanaf gooien naar beneden op de dansvloer..dan vind ik je triest.. maar over t algemeen ben ik zelf ook niet al te nuchter om daar goed over na te denken :p

Susanne 24-09-2003 17:03

Als je dáár je avond al door kunt laten verpesten! (n) Gelukkig ga ik niet naar zulk soort discotheekjes. ;)

Noé 24-09-2003 17:08

Citaat:

omajunk schreef op 24-09-2003 @ 13:07:

Voortaan kun je beter eerst je credibility omhooghalen voor je zo'n verhaal verzint! :rolleyes:

INViCTuS 24-09-2003 17:10

Ik kan me ook geen vrijdag of zaterdag herinneren dat er niet gemorst is door vooral mezelf maar ook door anderen niet.

En liever bier dan 1 of ander zoet gemixt drankje want dat levert juist vlekken op die je erg goed blijft zien.

Noé 24-09-2003 17:13

Gelukkig kom ik trouwens niet bij gelegenheden waar van die lompe boeren komen. Echt super triest, gooi dan nog champagne ofzo... :rolleyes:

*sunrise1986* 24-09-2003 17:44

Ik heb regelamtig als ik ergens loop of sta te dansen dat ik een scheut bier/cola etc. over me heen krijg. Als ik iets wits aan heb, verdwijn ik even de toilet om het met water proberen iets te verbeteren maar verder trek ik me er niet veel van aan.

Vorige keer was er een gozer die stopte een roos (neproos) in ons bier en ging daarmee "spetteren" :mad: ..

wij gingen wel terugdoen :D

Ik vindt het trouwens wel vervelend als iemand een brandende sigaret tegen je aanhoudt.

herbalpower 24-09-2003 17:51

ooit al eens in een limburgse feestent geweest met limburgse muziek
op het einde van de avond ben je zeike nat van het bier :D :D

maar ik drink het liever op

INViCTuS 24-09-2003 18:08

Citaat:

Noé schreef op 24-09-2003 @ 18:13:
Gelukkig kom ik trouwens niet bij gelegenheden waar van die lompe boeren komen. Echt super triest, gooi dan nog champagne ofzo... :rolleyes:
Ik gooi het ook niet! Dat is zonde van m'n bier.

*sunrise1986* 24-09-2003 19:24

Citaat:

INViCTuS schreef op 24-09-2003 @ 19:08:
Ik gooi het ook niet! Dat is zonde van m'n bier.
:rolleyes:

Droyd 24-09-2003 19:32

Beetje een overstatement, "avond verpest"

Tis wel heel erg vervelend dat geef ik toe, want ik vind dat het nogal stinkt (n) Doet hij het met opzet zou ik wel eens boos kunnen worden ;)

Pandemonium 29-09-2003 08:30

Citaat:

Ceaunijntje schreef op 24-09-2003 @ 12:27:
ik was afgelopen zaterdag avond weer aan t stappen met mn vriendinnen, was allemaal onwijs gezellig. totdat een eikel me avond ff goed verpestte.
we stonden ff met zn allen op de dansvloer, daar was ook een halfdronken jongen van een jaar of 19. hij had een bierglas in zijn handen en zwaaide ineens met zijn arm en gooide bier over mij en nog 2 anderen heen.
meteen me avond verpest.
heeft iemand ook dit soort dingen? dat je als je na een week werken lekker wil feesten er zoon klootzak je avond verpest??

lotgenoten gezocht om wraak te nemen op deze imbeciel :evil:

oewh stel je nie zo aan he!

Multilot 29-09-2003 08:38

zomerfeesten of najaarsfeesten oftewel boerenfeesten doen ze niet anders.... Ik ga daar ongeveer twee keer per jaar heen, dan is het leuk ja:)
(ik gooi dr trouwens niet mee, ik drink geen bier:D)

alibabwe 29-09-2003 08:58

op festival is t juist leuk, je bier beker over t publiek voor je heen gooien, dolle pret haha :cool:

Marshall 29-09-2003 10:48

Citaat:

Multilot schreef op 29-09-2003 @ 09:38:
zomerfeesten of najaarsfeesten oftewel boerenfeesten doen ze niet anders.... Ik ga daar ongeveer twee keer per jaar heen, dan is het leuk ja:)
(ik gooi dr trouwens niet mee, ik drink geen bier:D)

of skihut :o (n)

Waldkrieger 29-09-2003 10:53

Citaat:

Wawl schreef op 24-09-2003 @ 13:19:
Moet je niet naar de befaamde schuurfeesten gaan. Daar doen ze niet anders. :D
Hehe, die heerschen.

Blenderhead 29-09-2003 11:49

Citaat:

alibabwe schreef op 29-09-2003 @ 09:58:
op festival is t juist leuk, je bier beker over t publiek voor je heen gooien, dolle pret haha :cool:
ik ben vaak allang blij als ik oververhit in een pit sta en ik een paar druppels koud bier over me heen krijg

nare man 29-09-2003 14:12

Citaat:

Droyd schreef op 24-09-2003 @ 20:32:
Beetje een overstatement, "avond verpest"

Tis wel heel erg vervelend dat geef ik toe, want ik vind dat het nogal stinkt (n) Doet hij het met opzet zou ik wel eens boos kunnen worden ;)

Precies. Het droogt wel weer op, in een warme benauwde disco sta je toch wel te zweten dus zo'n vreselijke ramp is het nou ook weer niet. Het hangt van de situatie af. Ik ben wel op hockeyfeesten geweest waar letterlijk van elke drie gekochte biertjes er één vol over iemand heenging, maar dan was iedereen ranzig en maakte het niet meer uit.

Als ik gewoon normaal gekleed ben en naar een normale kroeg ga, dan wens ik geen bier over me heen te krijgen. Doet iemand dat toch, dan kan-ie meteen een lel verwachten.

Sithan 29-09-2003 17:06

Citaat:

nare man schreef op 29-09-2003 @ 15:12:
Als ik gewoon normaal gekleed ben en naar een normale kroeg ga, dan wens ik geen bier over me heen te krijgen. Doet iemand dat toch, dan kan-ie meteen een lel verwachten.
En dat studeert rechten :o ... en dan al meteen voor eigen rechter spelen :p

Gwinnie 29-09-2003 17:12

als dat jouw avond al verpest.....

Orion16 29-09-2003 17:21

Nog nooit iemand gehad die het expres deed, wel ns een heel dienblad bier over mn broek heen gehad t zag eruit alsof ik in mn broek had gepiest :o Maarja om nou boos te worden op zo iemand hij kon dr verder niks aan doen was nogal crowded daar, en dan wordt je eenmaal snel aangeduwd. Gewoon de rest van de avond gedaan alsof er niks aan de hand was en gelukkig was het toch al druk dus het viel niet op :D

testout.com 30-09-2003 11:29

wees blij dat het bier was en geen cola . dat plakt :mad: ;)

maria 30-09-2003 12:19

of dingen als breezers en smirnoff ice...en volgens mij plakt pasoa diablo ook heel erg...

Marshall 30-09-2003 12:27

suiker ;) ...

maar ok, uiteindelijk ligt het heel veel aan club/disco/café/tent waar je naartoe gaat...

bartya 30-09-2003 13:23

laatst was jamai in emmeloord tijdens het pieperfestival, toen hij step right up had gezongen kreeg hij honderen glazen bier over zich heen, hij ging weg en zijn manerger kwam en zij dat hij niet meer wou op treden zielig, je moet al bekende artiest toch gewoon ergens tegen kunnen ook tegen dit, later heeft hij in de Break Out gezegt dat hij nooit meer naar emmeloord wil komen omdat ze daar toch met bier gooien zielige jamai

blackcamel 30-09-2003 14:57

ach.....bier is niet ut ergste maar laatst was er een of andere popi jopi die dacht lekker lomp te gaan doen.....flikkert ie dropshot over me heen!!!!!!!!! :nono:

dan klap ik er dus wel op he, dat zijn geen geintjes meer.... (n)

blackcamel 30-09-2003 15:00

Citaat:

bartya schreef op 30-09-2003 @ 14:23:
laatst was jamai in emmeloord tijdens het pieperfestival, toen hij step right up had gezongen kreeg hij honderen glazen bier over zich heen, hij ging weg en zijn manerger kwam en zij dat hij niet meer wou op treden zielig, je moet al bekende artiest toch gewoon ergens tegen kunnen ook tegen dit, later heeft hij in de Break Out gezegt dat hij nooit meer naar emmeloord wil komen omdat ze daar toch met bier gooien zielige jamai
ik ben geen jamai fan maar groot gelijk heeft ie.....denk es na man....wat zou jij doen??? lekker doen alsof er niks aan de hand is en lekker doorzingen onder een bierdouche?

en trouwens, had jij dan gewilt dat ie bleef? als je met bier gaat gooien neem ik niet aan dat je z'n optreden goed vindt......jij wou gewoon nog ff doorgaan met biergooien en stoer doen tegenover je vrienden zeker.....!! ik snap jouw soort echt niet hoor..... :confused: (n)

Blenderhead 30-09-2003 16:13

Citaat:

blackcamel schreef op 30-09-2003 @ 16:00:
ik ben geen jamai fan maar groot gelijk heeft ie.....denk es na man....wat zou jij doen??? lekker doen alsof er niks aan de hand is en lekker doorzingen onder een bierdouche?

en trouwens, had jij dan gewilt dat ie bleef? als je met bier gaat gooien neem ik niet aan dat je z'n optreden goed vindt......jij wou gewoon nog ff doorgaan met biergooien en stoer doen tegenover je vrienden zeker.....!! ik snap jouw soort echt niet hoor..... :confused: (n)

als jamai zo'n wereldartiest was had ie kunnen bedenken dat er mensen zijn die dit nou eenmaal doen. zeker op zo'n boerenzuipfeest.

das hetzelfde als jody bernal destijds schreeuwend van het podium afliep omdat iedereen homo riep...

rsieswerda 30-09-2003 16:35

t waren ook geen honderden bierglazen maar toen hij een paar druppels voelde werd ie er al door zijn security afgehaald.
Nogal logisch dat iedereen daarna iets op em wil smijten, aangezien iedereen alleen maar bier in ze handen heeft, blijft er weinig keus over en gaan er dus wel wat glazen over t podium... maar goed, jamai is ook maar een klein dom stakkertje, doe mij maar jim :rolleyes:

Evatjuhhhh 30-09-2003 18:41

bier, altijd fijn in je nek

Freyja 30-09-2003 19:13

Bleh, ik krijg altijd drank over me heen. Laat het meestal niet m'n avond verpesten, maar ik kijk ze wel heel vuil aan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.