![]() |
kinderpostzegels
koop je ze ? wrom koop je ze?
ik moet ze verkopen :D |
mijn moeder koopt ze, ook altijd van die kaarten.
|
jah ikke snel zon zegeltje opgeplakt zodat ze hier niet meer aanbellen......
|
maar als je de eerste keer koopt ben je meteen van dat gezeur af :P
|
Zoveel postzegels verbruiken wij hier niet. Als ze even duur zijn dan maakt het geen verschil; dan zou ik ze best willen kopen. :)
|
ze zijn wel vet duurder zon 6 euo voor 2 velletjes !! kei hartstikke duur!
|
Ik loop wel even naar he postkantoor voor postzegels..
Ik heb ze trouwens nog nooit in mijn leven verkocht. |
gelukkig komen ze hier nooit aan de deur.. met niks.. ik heb in 2 jaar tijd één keer een collecte gezien.
wel 4 a 5 keer jehova's, maar daar heb ik gelukkig zo'n mooie zware deur voor.. En kinderpostzegels zou ik niet kopen.. misschien de bovenbuurman, die vindt het wel geil om d'r aan te likken.. |
er kwam toevallig vandaag eentje aan de deur :D
ik zei: wat mot je? oooh kinderpostzegels kopen! |
We kopen wel een velletje, wel leuk.
|
Ik vind ze te duur.
|
Ik had vroeger zo'n hekel aan kinderpostzegels verkopen.
|
Muhahaha... mijn broertje en zusje moeten ze verkopen :evil:
Wat had ik daar een hekel aan altijd... éérst voor Unicef en dan nog geen week later die stomme kinderpostzegels! |
Net gekocht. Postzegels zijn altijd bruikbaar en waarom zou je voor die paar euro moeilijk doen.
|
Ik ben gierig. Maar omdat anders tien keer per dag die koters aan de deurbel staan de hengsten, toch maar een velletje gekocht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mrja dat zou voor mij dus de enige reden zijn om ze te kopen:) Maar hmm ja, mn moeder koopt ze wel maar als ik het voor het zeggen ahd zou ik ze niet kopen:) |
Citaat:
|
Ik koop ze alleen van buurtkinderen.
En dan meestal een pakje kaarten (4.00) en kinderkaarten met zegels (6.00) |
hier komen ze niet denk ik, moeten ze een sleutel hebben of eerst willekeurig bij iemand aanbellen..
als ze wel komen koop ik dr geen, mn moeder doet dat meestal wel :o |
Nee, vind ze te duur, en niet speciaal oid.
|
kinderpostzegels! Dat was eg een hoogtepunt voor mij ....ik zorgde ook altijd dat ik meteen uit de school als eerste bij iemand aanbelde en zo ging dat de hele middag door! 2 mapjes maakte ik vol......en nu mogen mijn broertje en zusje....maar die vinden er niks aan.....ze hebben nog niemand en het is al half 5!
|
hahah ik vond het ook altijd hélemaal geweldig. OP woensdag begon het en dan was je altijd een kwartier eerder uit zodat je snel langs de mensen kon. Vaak ging ik zo ver om maar enige kopers te vinden dat ik bij mensen van heinde en verre ging aanbellen. Waar ik dus later weer heen moest om de postzegels te brengen. :|
|
Mijn moeder koopt ze als ze echt leuk zijn, en als bekende ze verkopen oid
|
Het zusje van een vriend van me heeft ze zojuist verkocht aan Theo Reitsma :cool: :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij kopen nooit kinderpostzegels. Ik heb ze vroeger wel verkocht uiteraard. |
Er komt hier nooit iemand postzegels verkopen dus koop ik ze ook niet
|
Ik had er altijd zo'n hekel aan om langs de deuren te gaan... bah :)
|
me ma koopt ze vast wel, geloof dat me buurjochie ze weer heeft
|
Citaat:
hij woont gewoon in een flat :) (wel een hele luxe :D) |
Ideale week voor pedofielen...
of heb ik nu teveel gezegt? |
Citaat:
|
Mijn zusje verkoopt ze. :)
|
Citaat:
|
Mijn moeder spaart ze geloof ik, dus die zal ze ook dit jaar super graag willen kopen
Wat is het thema van dit jaar trouwens? |
Mijn buurmeisje kwam net langs.....dus ja waarom niet? Ik heb de algemene kaarten genomen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn moeder zal ze wel kopen. Ik vond het verschrikkelijk om ze te verkopen, vooral als je tot de ontdekking kwam dat iedereen de enveloppe vol had en jij nog maar 6 mensen had.
|
Nee.
|
Citaat:
|
Volgens mij is het Theo Reitsema. :p
|
Bij ons zijn ze nog niet langs geweest. :p
Ligt eraan, als ze langs komen wil ik ze wel kopen... ligt eraan... |
ik koop ze. en ook de kaarten (y)
|
'tuurlijk koop ik die, 't is voor het goede doel en 't is veel leuker voor die kinderen als ze wel wat verkocht hebben.
|
Mnou, mn moeder koopt ze... vind het wel leuk die dingen.. heb er zelf ook mee lopen sjouwen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |