![]() |
wat is je favoriete jeansmerk en waarom?
welke stijl, welk merk, en waarom?
|
Jeans?
Is dat niet gewoon spijkerbroek? Die draag ik nooit.. |
Citaat:
|
only
dat zit fijn, relaxed en is niet zo gek duur |
en draag je het omdat het lekker zit of om een bepaald image dat bij het merk hoort?
|
Citaat:
|
Ik draag vrijwel nooit spijkerbroeken, ik heb er welgeteld een die ik weleens draag. En die is van Clockhouse, redelijk merkloos dus, tenzij je een winkelketen als merk telt.
En nee, dat doe ik dus ook niet voor het imago. En nee, hier heb je dus niet zoveel aan... |
Diesel, Levis. Omdat.
|
Heb spijkerbroeken van allemaal verschillende merken (levi's, replay, dkny en d&g) en ze zitten allemaal prima :D
|
Levis, g-star, replay.... vooral die..... en diesel ook wel! Als ze maar een lange lengte hebbuh want alle spijkerbroeken zijn bijna tekort... nouja... me laatste 2 waren van replay!
|
Ik draag meestal Indian Rose, ze zijn wel fijn maar niet verschrikkelijk speciaal en origineel meer.
Morgen zet ik mijn verstand op nul en ga een heel maandsalaris uitgeven aan een broek waar ik ook al minimaal een maand op geil. Hij is van 7 for all mankind en Jlo heeft hem ook! :p http://www.freshangles.com/images/4904.jpg :o |
Ik heb veel spijkerbroeken van Miss Sixty en Indian Rose, die vind ik lekker zitten.
|
carhartt.
|
Citaat:
nieuwsgierig.. en ik heb sowieso een hekel aan spijkerbroeken omdat ze me niet staan. maar als ik zou moeten kiezen levi's, droeg ik vroeger veel.. bijna onverslijtbaar ook en zat wel lekker :confused: |
Uhm..? Mijn spijkerbroek van Only is m'n goedkoopste, maar die zit echt wel het beste! Doordat die kontzakken iets meer naar binnen staan, heb je een kleinere kont ( :D ). En hij zit gewoon superlekker, heb 'm dan ook al een tijdje. G-star zit ook wel lekker, maar is zo gewoontjes...
|
Ik heb nu drie Indian Rose broeken, dat is toch wel mijn lievelingsmerk.
Omdat: -ze klein vallen -ze mooi op mijn heupen hangen, zonder een ruimte bij mijn (holle) onderrug -de zakken mooi laag zijn -de pijpen uitlopen -de broek niet losser gaat zitten als je hem vaak gewassen hebt -de kleur en structuur van de stof mooi is (behalve die hele gebleekte broeken met die strepen, dat vind ik niet mooi) -de prijs niet afschuwelijk hoog is Ik draag ze niet voor het imago, omdat het imago wat er 'bijhoort' imo niet echt geweldig is. Ook vind ik het jammer dat je er inmiddels wel heel veel mensen mee ziet lopen. |
Citaat:
|
Mijn lievelings spijkerbroeken komen van forecast en de andere is van EDC, bij mij zijn broeken altijd te lang en deze 2 toevallig een keer niet
succes met je onderzoekje |
Citaat:
maar als je hem zo mooi vind :) |
Citaat:
indian rose ook mijn favo |
Citaat:
|
Indian Rose
Omdat: Ze mooi zijn Ze lekker zitten Ze goed laag zitten Ze kleine maatjes hebben Ze mooi uitlopende pijpen hebben (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie is DO en voor wie het wil weten ik vind 't wel een mooie broek maar no way 200 euro waard. En die schoenen eronder yug
Ontopic: geen idee :confused: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar eventjes ontopique: De meeste merken waar ik al een broek van heb, koop ik meestal weer als 't goed bevallen is. Ik ben zo iemand die niet echt zin heeft om nieuwe merken uit te proberen. Ik moet eerst horen van vriendinnen, of dus uit eigen ervaring, dat een broek van goede kwaliteit is. Replay, levi's, tommy, dkny heb ik 't meest. :) 'k Heb 1 broek van miss sixty, maar die is zo simpel dat ik 'm nooit meer aanheb! :nono: |
W&Lt. met voorsprong.. omdat ik er nog niemand mee gezien heb en omdat ze gewoon mooi zijn (y)
www.walt.de voor de rest... Drykorn & IndianRags (y) |
Nolita, Indian Rose, Only
|
Diesel en g-star, gew00n omdat ze mij heerlijk zitten.
|
nudie jeans
|
Het meisje van heaven. En heaven is wat? Ja de hemel, maar om nou te geloven dat ze 'n engel is :rolleyes: Een tv programma, een band, een cult?
|
Citaat:
ontopic: carhartt, veel te duur, maar erg fijn |
Citaat:
|
Diesel en Replay.... meeste Diesel trouwens! Waarom? Ik vind ze gaaf en ze zitten super!
|
g-star. Lekkere grote zakken waarin je iets kwijt kan en ze zitten me gewoon altijd goed :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Diesel en Esprit. (Esprit meer in het algemeen, maar goed)
Omdat het de enige merken zijn waarbij de broeken én goed zitten, én de goede lengte hebben. (y) |
diesel en cars (ofzo) en ik heb een mooi spijkerjasje van tommy hilfiger
|
divided
|
Citaat:
|
Nah vind je die mooi dan
|
casucci
gewoon mooi. veel afwisseling ook. oh, en diesel heeft soms ook wel mooie dingen. helaas is diesel alleen bekend van de breezahs. :( |
Citaat:
maar de mijne zijn veel mooier uiteraard :) |
Pfff, niet zozeer een favoriet, d&g, evisu, dkny, diesel/replay; ze zien er zowat allemaal hetzelfde uit en zitten ook zowat hetzelfde :)
|
Een van Bien Bleu, gewoon omdat hij lekker zit en zowel sportief al netjes is. M'n laatste is een van Mexx, de band die er opzit hoefde voor mij niet zo, maargoed, draag ik er toch gewoon iets over :) Hij stond opzich wel mooi en is lekker warm voor in de winter. Ik was niet van plan om een spijkerbroek te gaan kopen, maar de broek die ik wou was er niet meer in mijn maat..
|
kep nu maar 2 spijkerbroeken
levis type one g-star low boot repro wel cool hoor |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07. |