![]() |
als lichten opeens knipperen
en de computer doet ook vaag.. ligt het aan de electriciteit of is het iets anders? ik las pas nog iets over lampen die raar doen en dat het een overleden persoon is die contact probeert te maken. ik heb het een jaar geleden ook een paar keer gehad dat m'n licht 's nachts opeens aan ging terwijl er niemand was
|
ik zou zeggen elektriciteit ofzo.
|
zuo eerst de elec kabels een nakijken of na laten kijken. Maar als je er nu geen last meer van hebt... Dan is er ook niet echt een probleem lijkt mij. Het kan idd wat jij vertelt. Het is mogelijk, maar ik (en velen met mij) sluiten toch eerst al het andere uit voordat we daaraan gaan denken.
|
Citaat:
|
ik denk dat je is moet chekcen of de buren niet metje spelen want mijn buurvrouw deed dat ook als hint of ik met der in bed wou duiken :S
|
het schijnt wel te kunnen dat mensen door hun krachtige energieveld ofzow met lampen kunnen knipperen. Ik heb het echter nog nooit meegemaakt, en daarom sta ik er ook uiterst sceptisch tegenover, en geloof het eigelijk ook niet.
|
wordt illegaal stroom afgetapt ergens in de buurt voor wietplantages misschien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het kan niet iemand zijn want ik had gister mijn toetsenbordstekker en muisstekker eruit gehaald.. en toch stond hij weer aan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |