![]() |
Coffeeshops in Eindhoven!
De bekende coffeeshops in Eindhoven zijn denk ik zo;
- The New Wave - Pink - Cassablanca - The Wall - Begijntje - Bakkerij Vooral de Pink heeft goede shit, vraag een gemiddelde Amsterdammer maar wat een goede coffeeshop in Eindhoven is , dan zal hij hoogstwaarschijnlijk de Pink opnoemen! Cassablanca kom ik ook af en toe omdat ik in de schoolpauze er naartoe kan fietsen en daar heb je voor 3,50 best een lang stickie! (goeie shit vind ik) :D En met uitgaan ga ik naar begijntje of de bakkerij omdat deze in stratumseind zijn. Wat jullie? :d |
ik kom niet in eindhoven
|
Nog nooit in eindhoven geweest. denk ik :bloos:
|
begijntje krijg je echt een hoeveelheid waarvan je eerst in je broek pist van het lachen en daarna gaat huilen omdat je er achter komt dat het eigenlijk geen grapje is
bakkerij, sja niet echt mijn ding vroeger gingen ik en een vriend daar altijd voorgedraaide halen, maja koop er nu nooit meer, beetje madness daar met dat dealer gedoe pink is wel goed spul, krijgt er ook wel aardig wat je zit er alleen kut, die bankjes zijn er echt om mensen weg te jagen new wave cassablaca en the wall kom ik nooit geen id waarom niet hightimes is wel prettig (zit op de roostenlaan) krijg je fijne grote toppen meestal en de hasj is daar vrij prettig, nog nooit gezeten omdat het meer een nood shop is eurogarden (gelderopse weg) laatst voor het eerst naar toe gegaan, zag er altijd begaaid uit maar ze hebben er vrij prettig spul, en de beste service bij 2 geeltjes kreeg ik 2 pakjes vloei en een tipboekje erbij meestal ga ik naar de pink, laatste tijd vaker eurogarden en soms hightimes de rest eigenlijk nooit |
lang leve de pink (Y)
|
Ik ben nog nooit in de buurt van eindhoven geweest. :)
|
vaak in het begijntje gezeten en een paar keer in de pink...
de pink is een goeie afhaalshop, that's all de bakkerij is een gaar café wat de naam shop niet verdient |
en toch is de kronkel de beste shop van NL
|
nee man, die zit hier in den haag > waterworld :P
|
Citaat:
|
Ik heb nou net Nordin/Nordon Light opgesmoked van de The Wall, en dat spul is niet verkeerd! :cool:
Iedereen waarmee ik omging rookte white widow, dus proefte je dat ander spul bijna nooit. |
Citaat:
want de kronkel is de beste die ik tot nu toe gezien heb kwa ruimte, zitplaatsen, kwaliteit wiet en hasj, vriendelijkheid van het personeel, prijzen van consumpties, en het aanbod van consumpties. |
ehm ja
Pink, fijne shop, krijgt vrij veel en goed spul... er zitten is niet echt confortabel maar goed, wel goed te doen. New Wave, soms veel soms ook niet.. spul is meestal wel goed.. heb er nooit gezeten, maar kan er wel relaxed zitten, alleen is altijd zo akelig leeg daar begijntje, mja belachelijk weinig maar opzich wel fijn dat hij tot zo laat open is....terwijl andere shops al sluiten om 12. bakkerij, is geen shop, hatige manier van halen en vind et geen goed spul. verder geenidee |
Blijven jullie dan zitten in een coffeeshop als je wat spul gekocht hebt? Lol, ik rook dat altijd thuis of in mijn omgeving op. Vind het daar gezelliger en leuker dan in een coffeeshop.
|
ik ook meestal
maar soms blijven we er hangen, als et buiten regent of koud is ofzo en we kunnen bij niemand binnen hangen. en soms tijdens uitgaan |
Citaat:
|
Je bent de Grasshopper vergeten...
|
Citaat:
of soms gewoon een avondje daar zitten, wat schaken of tricktrack, kopje thee erbij (y) hehe is fijn vertoeven |
Ik kom bijna nooit in eindhoven, vroeger kwam ik er nog wel eens zaterdag op zondag, maar welschap mag ut nie meer he :)
|
pink is goed om te halen, normale prijs goeie kwaliteit
bakkerij om te huilen kwaliteit, op zaterdag wel relaxed om achterin beetje smoken drinken en wat te dansen bergijntje om potje te schaken, alleen ik haat die gepiercde slet achter de bar high times haal ik als ik te lame ben, de kwaliteit daar gaat wel. tent zelf is kut. grasshopper is wel relaxed om te zitten cassablanca chaotische tent, maar soms wel leuk en dit alles beperk ik tot t weekend, dan kan ik laten en doen wat ik wil. doordeweeks school he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit momenteel in de .... Grasshopper
|
ik ga meestal naar de grasshopper want dat zit het dichtst bij stratumseind op het begijntje na maar das te weinig en bij de grasshopper krijg je zo'n mooie spaarkaart
|
De skunk bij de Bakkerij is wel goed... maar de Pink blijft het best.
Alleen jammer dat we daar niet meekrijgen en bij de Bakkerij, het Begijntje (kutwiet) en de Indian Dylan wel. |
Pink=Puik
en de eurogarden is ook wel fijn, de rest kom ik nooit. |
wat mot ik nou in eindhioven? :s
|
Juist, Leidschendam de gekstuh!!!!!
Oh nee, L'dam zuigt. Lama zitten. :D |
whahha zegge jullie da daar ook al.....leiduh de gekste!! :p
|
naja, wij zeggen ut hier niet ( cker aangezien meeste L'dammer een hekel aan L'dam hebben ) maar je hoort en ziet ut altijd overal van: Hilversum de gekstuh, leiden de gekstuh enz. Dus ja, ik kan natuurlijk niet achter blijven :).
|
meeloperrrrr :p
|
leidschendam is kut, je hep erniet eens sjops, moeten we helemaal naar den haag :mad: maarja dat is niet erg want den haag is wel de gekSTUH! :p gheghe
|
Citaat:
|
niet huilen! je oma is ertoch voor je ;)
|
Das waar :D :D.
|
Anders houden we het ff ontopic en houden we het over EINDHOVEN? :nono:
|
cassa blanca : lekker goedkoop je moet alleen weten wat je haalt, voor de rest daar binnen vind ik het maar een teringbende......eerst zat ik er in een tussenuur (kzat op het TLE)
kwam het plafond naar beneden :rolleyes: pink : zoals al vaak gezegt goed spul klote zitten op die teringbankjes..... high times : bij mijn vriendin om de hoek dus ja vaak voor het gemak ff iets halen en soms zitten...wel goed spul maar iets aan de prijzige kant heb ik het idee. en wat mij betreft mag de muziek er wel iets harder staan..... grasshopper : relaxte hoekbank, goede wiet kben er alleen al lang niet meer geweest omdat ik eerst zo belachelijk weinig kreeg... bakkerij : relaxt op zaterdag joint en pils in 1 hand en de wiet gaat er ook nog wel, bio special was geloof ik wel goed. new wave : pas voor het eerst geweest meteen weer omgedraaid want voetballen stond op.... eurogarden : goede wiet en ziet er wel relaxt uit (van binnen dan wel) begijn : stinkduur voor zover ik weet, kga er alleen heen als ik straalbezopen ben en toch nog het plan heb om een joint te roken maar anders niks heb. en waar ze niks verkopen maar waar ik wel graag zit te roken/drinken is lafolie, relaxt personeel en zwaar relaxte banken en goede muziek (ligt aan de persoon die achter de bar staat maar is eigenlijk altijd wel goed aan te horen) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |