![]() |
Favoriete dag van de week?
En waarom?
|
zondag.. rustdag... ;)
|
Het weekeind natuurlijk. Maar doordeweeks zijn de woens- en vrijdagen mijn favoriet. :)
|
zaterdag, altijd wat te doen en meestal nog leuk ook :)
|
Uitgaansdagen.
|
Vrijdag.. dan heb ik maar twee uur les en de hele dag lekker vrij :)
ik heb een hekel aan woensdag en maandag... zoveel vervelende vakken wat doe je er aan he |
Heb niet echt een favoriete dag, of ik het een leuke
dag vind of niet hangt ervan af wat ik ga doen... (en dat wisselt over het algemeen vrij veel) |
vrijdag, zaterdag en soms de zondag (als ik me op die laatste niet verveel)
|
Zaterdag: 's ochtends computeren, 's middags tennissen en huiswerk maken dat eigenlijk nog niet hoeft en 's avonds niets...
Maar ik vind Vrijdagavond ook altijd leuk, eerst met mijn vader muziek luisteren en dan naar scouting... En zondag vind ik altijd ook wel leuk... Mja:o |
Donderdag, vrijdag en zaterdag, de meeste leuke dingen die ik plan zijn op die dagen namelijk.
|
donderdag en zaterdag
|
zaterdag
|
woensdag, vrijdag, zaterdag, zondag
|
Ik denk de vrijdag. Begin van mijn weekend.
|
dinsdag, vrijdag
iig niet zondag, dat is heel saai altijd bij mij :( (en ja, ik weet dat ik dat helemaal verkeerd heb aangepakt :)) |
zondag --> wedstrijd!
zaterdag --> weekend, lekkere luie dag, én de stad is open |
Zaterdag, dan hoef ik niet naar school en zijn de winkels teminste open (dus daarom geef ik mijn voorkeur aan zaterdag en niet aan zondag)
|
woensdag :cool:
lekker vroeg vrij en leuke dingen doen |
Vrijdag, einde vd week, af en toe uitgaan, leuke dingen op TV
|
Elke dag dat ik kan slapen.
|
Vrijdag. Eind van de week, 4 uurtjes les.. daarna werken en savonds het dorp in.
|
vrijdag, dan hoef ik helemaal niks te doen, even naar school en dat is het.
zaterdag heb ik meestal wel iets te doen en op zondag zit ik altijd in de huiswerkstrees omdat ik dat vrijdag niet doe want ik wil die dag graag als rustdag hebben.... beetje maf maargoed..... |
vrijdag
|
Zaterdag, huppel ik weer lekker sportief over 't hockeyveld. En 's avonds uit natuurlijk. ;)
|
Vrijdag en zondag.
|
Vrijdag (relax rooster)
|
Zondag, 'snachts uitgaan (eigenlijk zaterdagnacht maar het is gewoon zondag). Bovendien is zondag de enige keer dat ik kan uitslapen.
|
Vrijdag. Laatste schooldag, enige dag in de week dat ik vroeg uit ben. 's Avonds trainen. Perfect. :)
|
vrijdagmiddag, zaterdag en op zondag als er iets leux gebeurt
|
dat is eigenlijk iedere week een andere dag.
meestal is het de dag waarop ik het vroegst vrij heb. deze week is dat donderdag (hele dag vrij!!) |
Momenteel alle schooldagen maar dat heeft zo zijn redenen :rolleyes: :p http://smile.smilies.nl/540.gif
|
Vrijdag: eerste twee uur vrij, lekker relaxte sfeer op school, lekker laat maken 's avonds en de volgende morgen uit kunnen slapen.
|
zaterdag, lekker uitslapen, niks doen, naar de stad en dansen
|
Zaterdag :cool: (y)
|
Dinsdag en vrijdag
|
Vrijdag.
|
Zaterdag :D
|
woensdag en vrijdag denk ik...
woensdag omdat ik dan weinig school heb, vroeg kan gaan werken en 's avonds bijna nooit verplichtingen heb en vrijdag omdat ik leuke lessen heb en 's avonds m'n maatjes weer zie :) |
Citaat:
|
vrijdag (y)
|
Zaterdag ---> weekend / stappen :cool:
Daarna vrijdag ---> dan begint het weekend, ga je ook soms stappen en heb je dus een bevrijdend gevoel :cool: maar goed voor mij is dat deze week donderdag, want morgen heb ik vrij :p |
Zaterdag natuurlijk :) ZOndag is echt huiswerk maak dag, zaterdag echt rustigdag maar ook weer stappen. Vrijdag is ook altijd heerlijk thuiskomen overigens :) EN maandag is klote.
|
Citaat:
|
vrijdag of zaterdag...
|
Vrijdag, 's ochtends vrij en 's middags 2 uurtjes les en daarna gezellig terrasje pikken :)
|
vrijdag/zaterdag uiteraard....feestuuuh
|
Vrijdag; eerst 50 minuten uitslapen (eerste uur vrij), daarna even naar school (Latijn, wiskunde, economie (altijd lachen bij die docente), niks doen bij Nederlands, gym... 's Avonds meestal naar orkest, paar uur lang spelen en nog een half uur tot een uur met de andere orkestleden praten, en dan ben ik om een uur of 10 weer thuis. Soms ga ik nog uit daarna maar meestal ga ik dan nog even forummen ;).
|
Vrijdag & zaterdag.
|
Vrijdag, altijd al geweest (y)
|
Ik vind elke dag leuk. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |