![]() |
uitstralling veranderen!
Ik ben vaak moe en schijn vaak boos te kijken, hoe dit te veranderen?
|
denk aan leuke dingen :confused:
|
wenkbrauwen beetje omhoog en flauw glimlachen, helpt bij mij wel.
niet dat ik daar altijd zin in heb :p |
warom zou je je uitstraling willen veranderen? ben je niet blij met jezelf dan? bedoel, je uitstraling veranderen omdat andere mensen dat willen is nogal zelfrespectloos. maar goed. probeer aan leuke dingen of aan lollige momenten en ga dan lachen. niet breeduit dat je over de grond rolt van het lachen, maar glimlach. dat is denk ik wel moeilijk vol te houden, de hele dag door.
|
Citaat:
|
Heb ik ook, ik kijk altijd sjago of boos. Ik lach echt nooit, omdat ik niet kan lachen. Het ziet er gewoonweg niet uit. Net zoals vrolijk kijken staat mijn gezicht ook niet. Het schint dat als je voor een lange tijd boos kijkt (een paar jaar), blijft die blik voor altijd op je gezicht staan
|
Wordt gewoon gothic! Dan wordt je wel geaccepteerd :)
Hmm.. als je moe ben, meer slapen - duh? - en ja.. om vrolijker te worden hmm ... can't help you with that. |
Citaat:
|
mjah ik hoor ook wel eens dat ik boos kijk .. maar als je je gezicht ontspant kijk je toch altijd wel redelijk boos
Ik ga niet met een big smile op mn fiets zitten omdat er mensen zijn die zeggen dat ik anders boos kijk :rolleyes: |
meer plutonium eten schijnt wonderen te doen voor alle soorten straling!
|
:D (y)
|
Ik heb ook vaak negatieve opmerkingen gehad over mijn uitstraling. Vooral leraren vonden dat ik ongeinteresseerd keek. Ik snapte dus echt niet waar ze het over hadden.
Tot ik een keer in de spiegel keek toen ik het gevoel had dat ik heel blij keek. Er was echt niks anders dan normaal. Als ik het gevoel heb dat ik heel blij of juist heel boos kijk zie je bijna geen verschil. Wel raar, maar ik ga nu gewoon niet meer naar school, kunnen ze ook niet klagen! (y) dat laatste was een grapje :rolleyes: |
Mensen vinden mij ook heel snel boos en arrogant kijken. Terwijl ik juist vind dat ik altijd zo kijk, en mijn gezicht ontspan. Volgens mij is er vrij weinig aan te doen hoor..
|
nooit meer op t forum komen (y)
|
Misschien ook je lichaamshouding veranderen, bijvoorbeeld iets meer rechtop lopen. Niet dat je daar automatisch van gaat lachen, maar het kan je wat meer uitstraling geven.
|
Verander je instelling..
|
Citaat:
|
een bloem in je haren doen en veel niezen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er wordt mij ook vaak gezegd dat ik serieus kijk, maar ik kan het niet helpen, that's the face I was given :).
Maar als ik dan lach, zie ik er wel super uit. Dit werd me toch reeds een paar keer gezegd. Dus ja, wat probeer ik? Zoveel mogelijk het grappige in te zien van situaties waar ik me vroeger aan ergerde. Ik loop ook zo zelfzeker mogelijk rond, dus ja schouders recht, mensen in hun ogen kijken als ik met hen praat... Dit nodigt uit tot sociale contacten en je zult je er waarschijnlijk zelf ook wel beter door voelen. Vraag je dit eens af: Naar wie ga jij eerder de weg of zo gaan vragen? Aan iemand die ineengekrompen wat boos zit te kijken of iemand die rechtop zit, lacht met zijn eigen miserie, en je in de ogen kijkt wanneer hij je even een goeiedag knikt? Let er een beetje op hoe andere mensen zich gedragen. Wat jij dan sociaal vind aan hen....wel boots het simpelweg na. In het begin zal het geforceerd aanvoelen en helemaal niet bij je passen, maar na een poosje neem je het in je op en wordt je gewoon veel socialer en happier. Trust me.(y) :) |
Citaat:
maar als je je verrot voelt, zal er niet veel veranderen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet zeiken...schiet je al een eind mee op :rolleyes:
|
Citaat:
|
als je jezelf lekker voelt ga je dat ook uitstralen, zorg er dus voor dat je lekker in je vel zit en dan kan de rest je vast niks meer schelen. Boos kijken..is da tniet gewoon ontspannen kijken? :|
|
mjah denk ik ook, zeggen mensen bij mij ook (of dat ik stoned kijk). maar denk dat dat door mijn afzak ogen komt :p
maar idd, goed in je vel zitten zal ook wel helpen enzo ja.. |
't is makkelijk te doen en te (dare I say it) "faken"
gewoon een puik innerlijk acteerwerkje op zetten, wordt steeds makkelijker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
off:Hoest trouwens met de u had ik het correct gelezen en had je je dreads dr uit gekamt? Ontopic: spiegel werk helpt veel ga dus voor een spiegel staan en probeer dr aan te werken. Wat je al niet leert bij een financieel adviesbureau :o |
Citaat:
|
Citaat:
boeiend, nie? :D |
Citaat:
|
Citaat:
en: 'de vrouwtjes' tsk tsk |
Citaat:
|
ik heb wat zooi verwijderd, niet chatten :nono:
|
Citaat:
|
sporten of seks hebben
krijg je altijd een positieve gloed van ( niet als je uitgeput bent, maar iets later) |
Citaat:
|
Citaat:
je heb zó een bord voor uwen hoofd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kun je niet veranderen denk ik.
|