![]() |
Undeclinable in Den Bosch
Zondag a.s. is er in Den Bosch een of ander festival
(www.dbsurround.nl ) om 18:00 speelt undeclinable en om 19:00 face tomorrow en het mooie: het is gratis... |
MM ideaal..
Moet die dat toevallig langs Den Bosch reizen.. Dus daar breng ik wel een bezoekje aan (y) .. |
Ga ik naartoe ja.
|
2 leuke bands :) maar helaas veelste ver weg ..
zou undeclinable zeker weer eens willen zien spelen, is alweer een tijd geleden. en face tomorrow is ook altijd gaaf |
Wat leuk! En ik hoef niet te werken. Even kijken of ik mensen kan ronselen compleet met auto. Jippie Undeclinable!
|
lijkt me wel leuk ja , alleen veel te ver weg idd
|
Op zondag naar Den Bosch is nowhere near gratis voor mij :(
|
hey vet, ik wist het al van roel maar wel leuk dat naast undeclinable en face tomorrow er dus ook nog een roel (met els?) en een bruce en een miss quasy en zo allemaal zijn, hoe gezellig. Ja ik ga ook.
|
echt koel, alleen den bosch is zo'n klote eind weg.............
|
Hehe. 5 Minuutjes bij me vandaan. Alamo Race Track, Relax, Undeclinable, Face Tomorrow... (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb Bruce gezien.
|
Citaat:
Ik was er niet, trein gemist door een te langzaam rijdende vader. Maar Undec was niet gaaf toch? |
Citaat:
Maar het was niet echt geweldig, wel geinig, ik heb ze minder gezien. Geluid was jammer. Face Tomorrow was goed, maar die speelden op een heel raar podium, was raar opgebouwd. |
Citaat:
Ben blij dat ik dus niet zo heel erg veel gemist heb.. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb niemand gezien toen ik wakker werd.
Weet je, ik werd vanochtend wakker, en ging in de trein zitten. Wou een sigaret opsteken, was de trein FUCKING ROOKVRIJ:@ Waar gaat het heen?! *duister muziekje begint* *traanbuizen...* |
Mjah dat had ik dus ook toen ik gister in de trein van R'dam Centraal naar Arhnem zat..
Gewoon een fucking rookvrije trein.. Anderhalf uur lang in gezonde lucht zitten. niet gezond :p.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Speelde Undeclinable al iets nieuws?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gratis festivals zijn tof. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm Undeclinable was inderdaad niet geweldig, wat voor een deel natuurlijk kwam door het matige geluid op dat grote plein... Maar verder stonden ze er ook een beetje ongeinspireerd bij leek me...
Face Tomorrow daarentegen speelde wel goed op dat onhandige podium. Maar voor de echte hardcore- en punkclassics had men toch in de bioscoop moeten zijn... Daar draaide een programma waarin muziek werd gebruikt van bands als Bad Brains, Youth Of Today, Death By Stereo en... jaja... Laternpoll :P Maar dat heeft iedereen natuurlijk weer gemist :| |
Citaat:
|
Laternpolllll
|
Citaat:
|
Ik heb samen met John (paco de taco) avonturen beleeft met een van de bandleden van Laterpoll op weg naar Groezrock 2002.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan weer ik dat ook weer.. |
heeft undeclinable dan alweer een platenmaatschappij?
|
Ik had van een klasgenoot begrepen dat ze een nieuw contract hadden gekregen bij Epitaph.
|
Ze staan ook nog steeds op de Epitaph site.
En in hun newssection stond een berichtje van 19 september 2002 dat ze aan het werk waren aan een nieuw album en daarom nauwelijks meer in nl optraden. |
Oh ik wist niet dat er van alles met platenmaatschappijen aan de hand was, maar ik miste ze wel een beetje...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
which reminds me, ik moet even roken :bloos:
|
Haha. Zei hier iemand laternpoll?
Voor de laatste keer dan... wat een lekkertjes... http://www.twc.sshunet.nl/~tjtmnieu/...n/image001.jpg |
kan me herinneren dat er 1 bepaalde gast niet helemaal bijhoort...
|
Hahaha. Ik moest dat "lekkertjes" toch een beetje waarmaken ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |