![]() |
Afsluiten van de computer
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op Scholieren.com dus ik weet nog niet zo goed hoe alles werkt, dus als er fouten in dit bericht zitten..... maar dat terzijde Ik zit al een tijdje met het volgende probleem op mijn computer, namelijk, als ik wil afsluiten dan doet mijn computer dit niet gewoon. Als ik Start->Afsluiten->Computer Afsluiten doe, dan sluit hij netjes alle toepassingen af, haalt alle icoontjes van het beraublad weg en ik krijg te mededeling te zien: 'Windows is bezig met afsluiten en dan krijg ik een blauw scherm te zien. Ik moet dan de computer en monitor met de hand uitzetten, maar dat klopt toch niet; ik bedoel, hij moet de computer toch vanzelf uitschakelen zodat jij alleen het beeldscherm uit hoeft te doen Mijn OS is Windows 2000. Weet iemand wat voor probleem dit is?????? Alvast bedankt voor het helpen P.S. misschien is het ook belangrijk om te weten, dat ik GEEN ENKEL verstand van computers heb! |
Crossposten (het posten van hetzelfde bericht in meerdere fora) is verboden, zoals je ook in de Announcement en Veelgestelde Vragen kan lezen.
Lees die eerst eens voor je een topic opent. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |