![]() |
slang.
wie heeft er hier al wel eens een slang gegeten?
|
ik niet en ik wil het niet doen ook
|
Citaat:
|
Het schijnt naar kip te smaken maar ik heb het nog nooit gegeten.
|
Nah, niks voor mij. Nooit geprobeerd ook verder
|
Lijkt me niks, eerlijk gezegd..
|
1: ik eet geen dieren
2: ik heb slangen als huisdieren gehad (je eet toch ook geen konijnen als je er een als huisdier hebt?) 3: het lijkt me vies. Kort gezegd: nee en zal ik ook nooit doen |
Citaat:
|
Nooit gedaan
|
Ik wil al heel lang een keer slang eten, maar ik kan nergens vinden waar dat kan :( Ik begin te geloven dat dat in Nederland gewoon niet mogelijk is :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik zal het vast nog wel eens vaker in mn mond stoppen aangezien in in de horeca werk en je toch moet weten wat je verveerd en of het op smaak is... |
en on-topic: ik heb het nog nooit gehad, zou het best wel eens willen proeven:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik heb t niet zo op slangen dus om ze te eten lijkt me ook geen fijn idee. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Ik niet, gatver. Misschien dat ik het zou doen als er verder niks anders eetbaars is en ik half sterf van de honger.
|
Ja, weleens een gifslang gegeten toen ik zelfmoordneigingen had, maar verder niet zo vaak.
|
Citaat:
maar ik zou het best wel eens willen proberen, mits degelijk bereid in een tijm-honing-roomsausje:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me wel apart om te proberen :)
|
Citaat:
Ik heb ook slangen gehad, maar ik zou er misschien best een eten... |
ff voor the record:
rauwe slang, niet in een restaurantje emt kruiden en saus :p |
Jep, maar daar kwam in achteraf pas achter (stomme chinezen)
|
Rauw hoef ik het al helemaal niet te proberen. :|
Citaat:
|
euhm ja gehad
was een echte delicatesse daar (arizona zuid kant dichtbij mexico) werd heel mooi geserveerd met de botjes erbij en het smaakte lang niet gek! het had idd wat weg van kip ... *gaat op zoek naar foto* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom heeft iedereen commentaar op alles wat ik zeg :( |
Nee, maar wil het wel eens proberen.
|
Citaat:
en shaorma is van schaap gemaakt is dat dan niet zielig? alles is eigenlijk wel zielig, niet alleen slang.... |
Als het echt naar kip smaakt, kun je net zo goed kip eten :P
*heeft geen behoefte aan slang* |
Citaat:
|
Citaat:
en groetes hebben ook gevoel:mad: sorry, ik draaf een beetje door:) dit moet je niet al te serieus nemen.... |
Citaat:
dit is niet waar trouwens voordat je gelijk de psycholoog belt :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee is giftig enzo :bloos:
|
Citaat:
als je koe eet, dan zit je toch ook niet op grassprietjes te kauwen:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. had weinig zin bij zelfmoord gif zit in de klieren in de kop dus daar hoef je alleen in te knijpen in een glaasje leegdrinken en meestal ga je er niet dood aan zijn maar enkele soorten die dodelijk gif hebben dat komt omdat slangen met het gif alleen de prooi verlammen (ze zijn kieskeurig ze houdne liever van levend voedsel) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ff de point, nee nog nooit slang op ja zou het wel willen proberen |
Citaat:
nee, maar ik zou het wel eens willen proeven, t schijnt naar kip te smaken.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |