![]() |
De overheid voedt de samen leving op.
De overheid voedt de samenleving eingenlijk op dmv Postbus 51 spotjes. Vinden jullie dat ze dit moet blijven doen, of er onmiddelijk mee moet stoppen?
|
doorgaan, misschien dat het sommige mensen een beetje kan sturen
|
doorgaan, meestal zijn die spotjes er om de mensen te informeren/helpen
|
Doorgaan. Al vind ik wel dat er teveel vanuit wordt gegaan dat iedereen die spotjes tijdens 't zappen een keer tegenkomt. De burger (ook) per post of email informeren zou beter zijn. Zo moet iemand die er niet van houdt op de hoogte te zijn van het nieuws wel weten hoe het zit met handsfree bellen. Slecht voorbeeld trouwens, want dit staat ook op grote borden langs de snelweg. O, hier wil ik nog even over kwijt dat die ook 's wat beter moeten worden bijgehouden: "vanaf 30 maart moet je handsfree bellen" -> Gebruik 'sinds' als de datum geweest is, anders lijkt het of 't volgend jaar pas in gaat. (wat een muggezifter (of is 't nou muggenzifter) ben ik he ;) ).
|
ik vind dat die spotjes beter zijn dan per post
veel mensen maken misschien de post als ze zo een brief krijgen van het rijk wel open, maar de tweede keer doen ze dat echt niet meer. En per email bereik je niet iedereen in Nederland hoewel veel mensen een internet aansluiting hebben. Ook met email hebben mensen zoiets van: ''ach, van het Rijk alweer; delete'' Dus doorgaan met die spotjes |
Maar die spotjes komen vaak tijdens de reclame dus zapt iedereen gewoon weg, het lijkt me niet echt veel zin hebben.
|
Zijn er ook nog mensen tegen?
|
Citaat:
|
erm noem eens zo'n spotje ik zap altijd weg bij reclame, dus ik ken ze niet..
|
Citaat:
Dus ook 'dan en dan zijn er verkiezingen', niet 'u komt toch ook?' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |