![]() |
[geluid c+] voor pctv
hoi mense,
weet er iemand een goed c+ geluid decoder? beeld lukt wel! voor de mensen die denken dat dit illegaal is... dat is het dus niet want C+ zend signalen uit dus daar mag mee gedaan worden wat je wilt..... je betaalt voor het ontvangen namelijk aan je kabelbedrijf... je betaalt alleen aan C+ voor de HARDWARE decoder.... C+ is gebeld door verschillende mensen en wijst op de abbonementsvoorwaarden MAAR zegt erbij dat dat alleen van toepassing is op de leden!! bedankt! |
Jammergenoeg is het wel illegaal hoor, C+ is er echt niet blij mee ;) Aannemelijk dat jij die stelling van in je post klakkeloos aanneemt, die komt je heel goed uit he :)
Nu ja, volgens mij is er nog geen decoder voor het geluid in xp (je gebruikt xp, is het niet) heb ik horen zeggen (zelf nog niet geprobeerd) Deze gaat waarschijnlijk toch straks dicht, tis maar dat jet weet, niet dat ik zo sterk voor het slotje pleit... |
mmmm vaagjes dan..... maja ik heb sowieso belgische kabeltelevisie dus dan werkt dat misschien net iets anders (met regeltjes enzO)
|
Inderdaad het werkt anders...Maar in Windows 98 zou het wel mogelijk zijn om geluid te krijgen, vraag niet hoe...of toch nie aan mij
|
C+ decoden is altijd illegaal zolang je er neit voor betaald.
Als je de deur van je buurman binnenloopt als die openstaat is het alsnog inbraak of huisvredebreuk. Als je de deur eerst sloopt is het nog strafbaarder. En dat doe je in pronciepe met C+ dan ook. |
|
denk je nou zelf dat dat legaal is? lol :)
|
er zal vast wel ergens een gaatje in de wetgeving zitten zodat ik er hier in nederland niet voor op wordt gepakt (ik ontvang dus belgische kabeltv)
iig bedankt voor de link ik zal het eens checken btw het is logisch dat c+ er niet blij mee is |
Citaat:
|
Citaat:
|
maarjah c+ stuurt het signaal gratis daar kun je niet onderuit.... je betaalt egt alleen voor de HARDWARE decoding.... dus als jullie me ff duidelijk uitleggen waaromniet??
Offtopic: ik laat me niet snel uit de weg lullen :p ;) |
Citaat:
Maarem, ff een vergelijkingkje: als jij de steutel van het kluisje van de jongen naast je in de klas stiekem namaakt, en vervolgens zn hele kluisje leeghaalt. Dan ben je toch nog steeds een dief/ |
mmmm das waar.... maar ALS ze mij aanklagen op grond waarvan dan??? want ze kunnen niet wijzen op de abbovoorwaarden en het is geen diefstal want ik steel niets! ik verander alleen iets wat hier tog al binnenkomt....
Offtopic: je vergelijkingen zijn wel vaag maar kloppen eigenlijk wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |