![]() |
Wiet versturen per post?
mag dat?
|
naar het buitenland (Italië)
|
als je het netjes aan mama vraagt
|
nee natuurlijk niet
:nono: |
Als dat zou mogen zouden alle dealers bij de post werken :D
Denk nou es logisch na. Is wiet legaal in Italie? Zouden ze het dus fijn vinden als er wiet over de grens Italie binnenkomt? Is de paus een Hindoe? Als je 3 keer hetzelfde antwoord hebt, weet je het antwoord op je vraag :) |
ja. ik weet dat t een domme vraag is,maar als je het slim verpakt enzo, bovendien, de postbode weet toch niet wie het verstuurt? :o
|
Citaat:
maar je kunt het natuurlijk proberen |
idd, het mag niet, je kan het proberen, ik weet niet of jij, als het pakje 'betrapt' wordt, op je kop krijgt van de it politie, maar goed. Het mag niet. Laten ze geen stoere snuffelhondenbeesten over de post gaan die grens overkomt?
|
Citaat:
|
binnen nederland lukt t iig wel :D
|
zou et niet doen
degene naar wie je et stuurt kan er natuurlijk gezeik mee krijgen |
Citaat:
|
als je het lucht dicht in kunt pakken kan het lukken
|
Italië kent ook een zekere vorm van gedoogbeleid. Aks jij gesnapt word met 2 a 3 gram, dan maken ze je niets. (y)
|
Citaat:
Dan wist ik toch nog niet alles :P |
Doe het in een diskette ding voor de post dan kunnen ze hem niet chekken omdat anders de "diskette"kapot gaat.
Dit heb ik vorrig jaar van iemand gehoortdus ik weet niet of het werkt. |
hehe binnen nederland lukt het iig wel
geen kilo's ofzo :) maar ehm gewoon wat in een zakje |
Citaat:
|
ik zou het alleen doen als je het luchtdicht kan verpakken..... maar je kan beter spacecake opsturen
|
Hoe willen ze ooit achterhalen waar het vandaan komt?
|
Citaat:
Kuyperslaan 13 2489 SY Den Bosch The Netherlands ;) |
:d
|
Citaat:
|
Chiel Beelen heeft dat geloof ik 's gedaan..
joints gedraaid, luchtdicht verpakt, in zo'n casettebandjes hoesje gedaan en toen op de post naar z'n vakantie adres tis alleen nooit aangekomen :) |
moet je geen afzender gaan plaatsen he (y)
|
Citaat:
(y) GIEL (y) |
pffff, domme vragen hoor op D&A, denk toch echt dat sommige mensen hier meer naar school moeten ipv dope gebruiken en op het forum hangen
/edit: EN DAN NATUURLIJK NIET OP SCHOOL GAAN INTERNETTEN HE! (zoals ik nu doe :p ) |
weed heb ik nog nooit verstuurd omdat het zo sterk ruikt ,pillen heb ik wel es naar estonia gstuurd in een verjaardagskaartje
|
Citaat:
mij niet gezien, ik doe het dus niet... :nono: |
pfft, me broer heeft laatst ook een 20 euro zak over de post verstuurd (Delft --> Valkenswaard (near Eindhoven)). Alles gewoon goed gegaan en ik kon weer blowen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tijdje geleden las ik in de krant dat er hier iemand in België gepakt was die 1 kilo hasj verstuurde per post. :nono:
|
Ik kan je verzekeren dat je altijd te achterhalen bent. Dus met andere woorden geen verstandig idee..
|
Als je het op een brievenbus ver van je huis vandaan doet en je zegt ut tegen neimand en je ruikt ut toaal niet, dan lukt ut wel opzich. And I know, cuz I was an mailman myself :bloos: .
|
hehe het kan zeker.
en volgens mij is die geur helemaal niet zo'n probleem |
Nou, niet zozeer dat het niet meer opgestuurd word, maar er zijn redelijk wat psotbodes die blowen ( nee neit allen de gastjes van 16 die alleen op zaterdag werken, ook de fulltimers die 45 zijn ) dus denk dat je ook wel kans hebt dat je pakketje keeg aankomt :p .
|
Citaat:
'k heb vroeger nog met hem in de klas gezeten. hij is even oud als ik. |
Geloof ik best ja. Bij mij op ut kantoor was er eentje die had zich helemaal kapot geblowt. School erdoor verneukt enzo, nooit vervolgopleidng gedaan. Nog 2 hersencellen over. :D
|
keta is echt wel te versturen per post :D In fokking VATEN! :eek:
|
Citaat:
|
Ik zou iig geen typmachiene met een kapotte R nemen :evil:
|
ooit wel eens van smokkel gehoord beste hermione?
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
ik vind het een slecht idee maa als je het doet test dan wel even goed of het absoluut niet te ruiken is. Verpak het desnoods luchtdicht ofzow Als ze d'r achter komen word degene waar het naartoe gaat opgepakt wegens drugssmokel. Lijkt me niet zo fijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch wel knap dat die brieven zijn aangekomn :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |