![]() |
Ine
Verloren heb jij het leven
Je aardse bestaan verruilt voor het hemelrijk Geen pijn geen verdriet geen tranen die een ander ziet Jij deed je levensplicht Door jou zag ik het levenslicht Moet nu zonder jou verder gaan maar weet Dat ik niet alleen zal staan Op een dag zien wij elkaar weer Maar doe het nu met de gedachten aan jou Mijn Ine mijn Moeder een bijzondere vrouw |
Citaat:
Ik wilde het net zeggen:) Het gedichtje begint goed, maar ik vind hem een beetje afzwakken. Sterkte ermee |
andere gedicht:
Verdriet ik voel verdriet, ook al ziet men mijn tranen niet. ik zou willen weten waarom dit verdriet moet heten. het is gewoon een gevoel, de mensen die het kennen weten wat ik daar mee bedoel. je kunt er geen naam aan geven, het hoort zo nu en dan bij het leven laat het leven mij meer vreugde geven. zo dat ik kan zeggen verdriet, O dat is een woord dat niet in mijn leven hoort. Dit omdat je 2 gedichten per dag mag posten. |
Je bent wel gaan schrijven, goed zo! :) Ik vind het eerste gedicht op zich wel mooi, alleen denk ik dat je soms teveel woorden op 1 regel hebt neergezet. Misschien kun je dat veranderen. Maar dat is mijn humble mening :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |