![]() |
mangatekeningetje
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=355545
de ogen zijn zo ongedetailleerd omdat ik geen scherper heb en mn potlood nogal stomp is :) en ja manga is afgezaagd, dat weten we onderhand al, post toch maar commentaar die ergens op slaat :p |
ik vind m wel koel, alleen isset gezicht eenbeetje simpel, en de linker (voor ons) knie zit te laag... werk m uit zou ik zeggen :)
|
Ik vind 'em wel leuk. :)(y)
Een paar puntjes ter verbetering: - haar rechterpols is te dun, en de bijbehorende hand is te onduidelijk en de bovenarm is te lang - haar linkerarm is (vooral ter hoogte van haar elleboog) te dun (of ze moet anorexia hebben...) en ik snap dat gedoe rechts(kijker) van haar hand niet - de lijn van haar navel naar haar middenrif helt iets teveel naar links (kijker) - haar ogen zitten niet helemaal op de juiste plek (iets teveel naar links (kijker)) - haar rechterstaartje begint iets te hoog, geloof ik - dat opwaaien van het rokje klopt niet helemaal aan haar rechterkant, de lijnen zouden iets meer eh... een buiging naar onderen moeten hebben oid - en nog wat ons koningetje zei :] |
Ik vind hem leuk, maar dat had ik al gezegd :p
|
Citaat:
de rest zal ik aanpassen :) |
Citaat:
|
Citaat:
*duizend maal sorry* ik vind het altijd zo dom als iemand achterhoudt dat ie het niet zelf getekend heeft :bloos: vergeten dus :o het is nagetekend :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht al toen ik 't plaatje zag, heej die ken ik, maar wist 't niet zeker, heb 't zelfs nog nagezocht in 't boek, hij's echt goed gelukt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |