![]() |
[Divx] film stopt na paar seconde
ik heb daarnet een divx gedownload, maar als ik die nou in mediaplayer afspeel stopt hij na een paar seconde gewoon, het geluid loopt wel verder maar het beeld blijft gewoon staan, weet iemand waar dit aan kan liggen en wat ik er aan kan doen?
|
niet meer van kazaa downloaden, die zijn altijd slecht :rolleyes:
|
Misschien een andere codec? Of je film is idd verrot. Gebeurt het bij elke film?
|
verouderde divx-codecs? dit had ik bij de overgang van 5.02 naar 5.03, tegenwoordig zitten ze al op 5.1... anders is je film verrot..
|
Kan gebeuren. Film is waarschijnlijk gewoon verrot. Ik heb zelf ook wel eens clips of films die er na een paar seconden mee ophouden, die zijn gewoon corrupt. Wil je zeker weten dat je goede films hebt, download ze dan niet van Kazaa.
|
probeer hem door avipreview (zit bij kazaa lite k++) te halen en dan opnieuw op te slaan. wil wel eens helpen om het bestand te corrigeren. niet altijd though.
|
Vriend van mij had dit laatst ook. Ik maar zeuren dat hij andere codecs moest nemen, maar dat zat allemaal wel goed zei hij. Kwam 'ie laatst aanzetten: "ik heb alle codes eraf gegooid en kazaalite codec pack [had ik 'm aangeraden] erop gezet en nu doet ie het". Misschien moet je dat eens proberen? (mocht je het nog niet gedaan hebben)
|
okee, ik heb ze niet met kazaa gedownload, maar met bittorent, maar dan weet ik dat ik dat progje kan afschrijven want 't is tering traag ooknog
maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties |
frame blijft hangen, niks mis me de film zoals sommigen beweren :rolleyes: gewoon ff die 5 seconden overslaan, of een anti freeze instaleren, programmatje dat automatisch corrupte frames overslaat (merk je in de film zelf niks van)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meeste fatsoenlijk codecs hebben tegenwoordig sowieso anti-freeze ingebouwd dus die vlieger gaat uberhaupt niet op.
|
Citaat:
|
mmM misschien dat je bsplayer eens moet proberen,
daar heb ik nog nooit problemen mee gehad |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |